Gå til innhold

Kyssing etter suging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eh aldri livet om jeg hadde kysset hun etter jeg hadde slikka eller latt hun kysse meg etter en BJ. Blir kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh aldri livet om jeg hadde kysset hun etter jeg hadde slikka eller latt hun kysse meg etter en BJ. Blir kvalm.

Da håper jeg ikke du forventer at jenta skal kysse deg etter du har vært der nede på henne? :)

Anonymous poster hash: 6c805...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg ikke du forventer at jenta skal kysse deg etter du har vært der nede på henne? :)

Nei hvorfor skulle jeg det når jeg sier jeg aldri hadde kysset henne når jeg hadde vært der nede på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes menn om å bli kysset etter suging?

Jeg suger gjerne under forspillet, og liker jo å kysse under selve sexen. Men synes menn dette er ekkelt?

Hva med etter han har kommet, og jeg har svelget unna? Greit å kysse etter det?

Anonymous poster hash: 63aae...ede

Jeg er for det, også fra et oppdragerperspektiv: Man må aldri "straffe" en avsugning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvorfor skulle jeg det når jeg sier jeg aldri hadde kysset henne når jeg hadde vært der nede på henne.

Sorry, leste visst litt for fort :P

Anonymous poster hash: 6c805...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min MISLIKTE det skikkelig. Hver gang jeg prøvde å kysse han etterpå, så trakk han seg langt unna. Tror ikke han var langt fra å presse seg igjennom veggen de gangene :]

Anonymous poster hash: 6c805...971

Hahaha, ser det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suging hører hjemme på ONS men ikke i seriøse forhold. Tenk, vil du som mann at din fremtidig kone skal suge deg også kysse etterpå deres barn med samme munn?? Æsj...

Anonymous poster hash: eda44...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suging hører hjemme på ONS men ikke i seriøse forhold. Tenk, vil du som mann at din fremtidig kone skal suge deg også kysse etterpå deres barn med samme munn?? Æsj...

Anonymous poster hash: eda44...90b

Så viss jeg skal høre på deg, så kan jeg ikke suge kjæresten min etterpå? :O

Anonymous poster hash: 6c805...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så viss jeg skal høre på deg, så kan jeg ikke suge kjæresten min etterpå? :O Anonymous poster hash: 6c805...971

Jo hvis du liker å nedverdige deg selv og synes det er ok å kysse deres fremtidige barn med den munnen så..

Anonymous poster hash: eda44...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo hvis du liker å nedverdige deg selv og synes det er ok å kysse deres fremtidige barn med den munnen så..

Anonymous poster hash: eda44...90b

haha, jeg elsker å suge kjæresten min, så har absolutt ingen problemer med å gjøre det :)

Dessuten, hadde jeg hatt barn, så hadde jeg pusset tennene etterpå :) Pluss at jeg hadde nok gjort det på kvelden etter de hadde lagt seg :)

Anonymous poster hash: 6c805...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har intet prob med å kline/kysse/susse med kjæresten min etter at hun har sugd meg. Jeg har heller ikke fobi for min egen sperm, så hvis det er litt rester etter tømming så er heller ikke det noe problem.



Anonymous poster hash: fd534...5c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å kysse dama etter at hun har sugd blir jo ikke det samme som å suge seg selv:P Jeg ville jo ikke ha slikka meg selv jeg heller, men jeg har da absolutt ikke noe imot å kysse kjæresten min etter at han har vært der nede fordi. Det smaker jo bare litt salt, så det er ikke noen fæl smak:P Anonymous poster hash: 6c805...971

Smaker du salt?? :O

Det er null stress å kysse etter bj, men har litt motforestillinger mot å kline etter å ha -kommet- i munnen hennes. Da skal munnen være skyldt først. Til gjengjeld krever jeg ikke å komme i munnen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker du salt?? :O

Det er null stress å kysse etter bj, men har litt motforestillinger mot å kline etter å ha -kommet- i munnen hennes. Da skal munnen være skyldt først. Til gjengjeld krever jeg ikke å komme i munnen heller.

Det smaker ikke direkte salt, som i å spise en teskje salt altså :P typen smaker også på en måte litt salt når jeg suger han :) En god smak :)

Anonymous poster hash: 6c805...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varierer jo fra person til person. kjæresten min har ingen problemer med og kysse meg etter jeg har sugd han, men vil ikke kline viss han har kommet i munnen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt kysse etter å ha blitt sugd litt, men da skal jeg helst ikke ha sprutet i munnen hennes (spruter ekstremt mye). Selv om det har forekommet at dama har kasta seg over meg for å kline rett etterpå, og da får man bare være grei å gjøre som hun ønsker, hun har jo tross alt gjort det jeg ønsker først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Min partner liker at jeg svelger, men når jeg prøver å kysse han etterpå kniper han leppene sammen og gir meg et lett kyss. Det er ganske søtt, egentlig.

Jeg mobber han litt for at han ikke tørr å smake på sin egen sperm.

Jeg har også blitt kysset etter at han har slikket meg og det går greitt, selv om jeg ikke er sånn superkomfortabel med det. Så jeg skjønner han godt.



Anonymous poster hash: 3b15d...805
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...