Gå til innhold

Kyssing etter suging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes menn om å bli kysset etter suging?

Jeg suger gjerne under forspillet, og liker jo å kysse under selve sexen. Men synes menn dette er ekkelt?

Hva med etter han har kommet, og jeg har svelget unna? Greit å kysse etter det?

Anonymous poster hash: 63aae...ede

For min del kan du kysse meg før du svelger. Det er bare sæd, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kliner vi, uansett. Har ikke noe i mot å suge han etter at han har vært inne i meg heller. Jeg smaker godt :D



Anonymous poster hash: 880ce...bf4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at det ikke hefter å suge, svelge eller slikke før eller etter og uavhengig av hvor ladningen til mannen havner.

Jeg gremmes over en mann som ikke vil kysse fordi hun har sugd ham. For å si det pent så hadde det blitt slutt på leken sex dersom jeg hele tiden skulle forholde meg til fy. Sug meg gjerne og også etter vi har hatt sex men ikke kyss meg.

Anonymous poster hash: f8f3b...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Og hva sier det da om hans syn på giveren? :overrasket:

"No kissing after blowjobs, you are not worthy"

Hihi...! :fnise:

Jeg tror det er fordi vi kanskje tenner på fitte og ikke kuk? Eller kan det virkelig være så åpenbart at selv kvinner kan forstå det? For det er gjerne sånn at menn flest verken liker klining eller kuk.

Anonymous poster hash: 0ca17...221

Hmm, har aldri vært borti en mann som ikke liker klining..?

Og kuk: det ser ikke sånn ut når dere runker i hvert fall! Dere eeeeelsker den, og kjæææler den, så mye så..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem med kyssing etter suging, men om han kommer i munnen min er han ikke så veldig stor fan av klining. Ser absolutt ingen problemer i det, egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti begge deler, pussig nok er det ofte de som er mest gira på å spørre om det smaker precum eller om det smaker av meg (om de har vært inni meg først) som er minst villige til å kline. Men jeg tar det egentlig ikke så tungt. Er ikke fryktelig aktiv på kliningen generelt underveis i akten, blir mest under forspill og etterpå :)

At han ikke er superkeen på å kline etter at han har kommet i munnen kan jeg forsåvidt forstå.

Endret av BusteMartePinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Kjæresten min trekker seg alltid unna når jeg pørve å kysse han etter at jeg har sugd han. Men jeg synes det er forståelig. Det er jo klart at han ikke vil smake på sin egen penis. Etter at han har slikket meg, vil heller ikke jeg kysse han, så for meg går det fint :)



Anonymous poster hash: c18da...47b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes menn om å bli kysset etter suging?

Jeg suger gjerne under forspillet, og liker jo å kysse under selve sexen. Men synes menn dette er ekkelt?

Hva med etter han har kommet, og jeg har svelget unna? Greit å kysse etter det?

Anonymous poster hash: 63aae...ede

Det meste er greit når man har tenning.

Jeg blir fullstendig ukritisk når jeg er kåt.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kysses det etter og innimellom at munnene våre har vært både her og der på kroppene våre...er ikke noe man tenker over mens man holder på, men sikkert ikke lurt med tanke på bakterier og slikt ;)



Anonymous poster hash: b2aa8...d66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes menn om å bli kysset etter suging?

Jeg suger gjerne under forspillet, og liker jo å kysse under selve sexen. Men synes menn dette er ekkelt?

Hva med etter han har kommet, og jeg har svelget unna? Greit å kysse etter det?

Anonymous poster hash: 63aae...ede

Kysser gjerne dama etter at hun har sugd meg, også de gangene jeg har kommet i munnen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kysses det etter og innimellom at munnene våre har vært både her og der på kroppene våre...er ikke noe man tenker over mens man holder på, men sikkert ikke lurt med tanke på bakterier og slikt ;)

Anonymous poster hash: b2aa8...d66

Tror nok dere er rimelig greit harmonisert til hverandre mikrobiologisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes menn om å bli kysset etter suging?

Jeg suger gjerne under forspillet, og liker jo å kysse under selve sexen. Men synes menn dette er ekkelt?

Hva med etter han har kommet, og jeg har svelget unna? Greit å kysse etter det?

Anonymous poster hash: 63aae...ede

Når jeg tenker over det så er det jo i teorien litt ekkelt, men i "the heat of the moment" så gidder jeg aldri å bry meg om det, og kysser selvsagt tilbake.

Det gjør derimot ikke dama mi etter jeg går ned på henne :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han nekter å la meg kysse ham etter at han kommer i munnen min. Etter bare suging er det ikke et problem stort sett. Dobbeltmoralen her er jo at han absolutt skal kysse meg etter at han har vært "der nede". Mannfolk ass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du misforstår, men det får jeg ta på min kappe siden det var passe klønete skrevet av meg.

Slikke etter å ha kommet inni dama er utelukket,... Det var det jeg prøvde å kommunisere.

åja da er jeg med
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tvinger dem hvis de synes det er ekkelt, heldigvis få som har vært sånn da :P De har vanligvis kyssa meg etter å ha slafsa rundt i musa mi, det smaker jo ikke akkurat noe spesielt av munnen etterpå uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes menn om å bli kysset etter suging?

Jeg suger gjerne under forspillet, og liker jo å kysse under selve sexen. Men synes menn dette er ekkelt?

Hva med etter han har kommet, og jeg har svelget unna? Greit å kysse etter det?

Anonymous poster hash: 63aae...ede

Jatakk ! Det er ekstra sexy og deilig. Tenner på det bigtime :) Hilsen mann som får blowjobs ofte !

Anonymous poster hash: 99db1...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...