AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hva synes menn om å bli kysset etter suging? Jeg suger gjerne under forspillet, og liker jo å kysse under selve sexen. Men synes menn dette er ekkelt? Hva med etter han har kommet, og jeg har svelget unna? Greit å kysse etter det? Anonymous poster hash: 63aae...ede
Fuglen Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Kommer an på gutten, jeg har opplevd både at de synes det er ekkelt og at de synes det er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Typen min kysser meg mer enn gjerne etter at jeg har sugd han Han kliner mer enn gjerne med meg også. Det samme gjør jo jeg når han har slikket meg. Eksen min MISLIKTE det skikkelig. Hver gang jeg prøvde å kysse han etterpå, så trakk han seg langt unna. Tror ikke han var langt fra å presse seg igjennom veggen de gangene :] Anonymous poster hash: 6c805...971
Gjest Nightwich Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Hvis han hadde vist at han syns det er ekkelt at jeg kysser han innimellom og etter suging, så blir det ikke mer suging 6
Gjest Gaea Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Hadde jeg rotet meg borti en fyr som synes sin egen penis/utløsning er så ekkel at vi ikke kunne kysset etterpå hadde det blitt med den ene gangen... Huff.
Gjest Snoken- Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Hva synes menn om å bli kysset etter suging? Jeg suger gjerne under forspillet, og liker jo å kysse under selve sexen. Men synes menn dette er ekkelt? Hva med etter han har kommet, og jeg har svelget unna? Greit å kysse etter det? Anonymous poster hash: 63aae...ede Det går helt fint for min del. Det finnes helt sikkert sære menn der ute som synes det er ekkelt.
Sweet77 Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Syns det er litt rart med menn som ikke vil kysse etter suging. Det er liksom greit at dama får kuk-greiene hans i munnen, mens han selv ...er for god til det eller noe sånt? 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Pleier å gå fint for kjæresten min sin del å kysse meg etterpå Anonymous poster hash: 22dd8...b79
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Syns det er litt rart med menn som ikke vil kysse etter suging. Det er liksom greit at dama får kuk-greiene hans i munnen, mens han selv ...er for god til det eller noe sånt? Vel.. jeg ville ikke slikka meg selv heller da Anonymous poster hash: 22dd8...b79 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 Vel.. jeg ville ikke slikka meg selv heller da Anonymous poster hash: 22dd8...b79 Men å kysse dama etter at hun har sugd blir jo ikke det samme som å suge seg selv:P Jeg ville jo ikke ha slikka meg selv jeg heller, men jeg har da absolutt ikke noe imot å kysse kjæresten min etter at han har vært der nede fordi. Det smaker jo bare litt salt, så det er ikke noen fæl smak:P Anonymous poster hash: 6c805...971
AnonymBruker 42 Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 Ikke noe fan av å kline etter blåsejobb der ammunisjon ender opp munnen nei... Ikke det at det er veldig ekkelt heller, bare ikke noe fan... Slikking etterpå er uaktuelt for min del! Om du ikke var klar over det Flair, så kan jeg informere om at ikke alle damer kjempe fan av å suge etter at snoppen har vært i "hi" heller..... Synes det er helt greit. 2
Smilerynker Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 Herregud, ikke bry deg, bare kyss. Ikke noe i veien for å kline etter sugings da.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Ikke noe fan av å kline etter blåsejobb der ammunisjon ender opp munnen nei... Ikke det at det er veldig ekkelt heller, bare ikke noe fan... Slikking etterpå er uaktuelt for min del! Om du ikke var klar over det Flair, så kan jeg informere om at ikke alle damer kjempe fan av å suge etter at snoppen har vært i "hi" heller..... Synes det er helt greit. er slikking utelukket etter at du har fått en blåsejobb eller misforstår jeg nå?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 Hvis han har kommet i munnen min så får jeg ikke tungekyss fra kjæresten etterpå, kun småkyss. Har han ikke kommet derimot er det ingen problem å kline etter å ha sugd han. Men menn er jo veldig forskjellig rundt dette, og folk har spurt om dette mange ganger her inne så du finner sikkert flere svar hvis du søker litt. Anonymous poster hash: 6b2a3...bbf
AnonymBruker 42 Skrevet 13. november 2013 #16 Skrevet 13. november 2013 er slikking utelukket etter at du har fått en blåsejobb eller misforstår jeg nå? Du misforstår, men det får jeg ta på min kappe siden det var passe klønete skrevet av meg. Slikke etter å ha kommet inni dama er utelukket,... Det var det jeg prøvde å kommunisere.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #17 Skrevet 13. november 2013 Syns det er litt rart med menn som ikke vil kysse etter suging. Det er liksom greit at dama får kuk-greiene hans i munnen, mens han selv ...er for god til det eller noe sånt? Jeg tror det er fordi vi kanskje tenner på fitte og ikke kuk? Eller kan det virkelig være så åpenbart at selv kvinner kan forstå det? For det er gjerne sånn at menn flest verken liker klining eller kuk.Anonymous poster hash: 0ca17...221 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #18 Skrevet 13. november 2013 Typen min bryr seg ikke. Om jeg har sugd han, å kysser han etterpå så er det helt greit. Anonymous poster hash: f4cfd...588
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #19 Skrevet 13. november 2013 Ikke noe problem for min del. Det faktisk ønskelig. Sex er sex og skal ikke rent og pent, det skal være litt grisete. Anonymous poster hash: 77917...ba1 2
Gjest åffårno Skrevet 13. november 2013 #20 Skrevet 13. november 2013 Syns det er litt rart med menn som ikke vil kysse etter suging. Det er liksom greit at dama får kuk-greiene hans i munnen, mens han selv ...er for god til det eller noe sånt? Og hva sier det da om hans syn på giveren? "No kissing after blowjobs, you are not worthy" 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå