Gå til innhold

Hvor finner jeg en fin dongeribukse i god kvalitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av bukser i dårlig kvalitet som blir slitt etter noen måneders bruk. Ender alltid opp med å kjøpe bukser på de billige kjedebutikkene (HM, Cubus, Bik Bok, Vero Moda++), rett og slett fordi jeg ikke vet hvor jeg kan kjøpe noen bedre.

Så, hvor kjøper du bukser i god kvalitet?

Noen merker som er spesielt bra?



Anonymous poster hash: 99536...057
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper bukser fra Armani Jeans og Guess. Litt dyrere, men de holder mye lengre enn de fra HM/Cubus etc.

Takk for tips!

Hvor kjøper du buksene?

Så vidt jeg vet er det en Guess-butikk på Frogner? Hva med Armani Jeans?

Jeg kjøper mye Diesel.

Oftest på salg hos Carlings.

Takk:) Skal sjekke ut!

Anonymous poster hash: 99536...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Takk for tips!

Hvor kjøper du buksene?

Så vidt jeg vet er det en Guess-butikk på Frogner? Hva med Armani Jeans?

Takk:) Skal sjekke ut!

Anonymous poster hash: 99536...057

Jeg handler mest i utlandet, da det ikke er så bra utvalg i Oslo. Guess-butikken på Frogner er lagt ned, men de har en del på Storo-senteret (husker ikke hva butikken heter, men den ligger i andre etasje og er med en gang til venstre når du kommer opp rulletrappa).

Armani Jeans har de både på Steen & Strøm og på Storo-senteret (samme sted de har Guess).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg! Og jeg får alltid hull på innsiden av lårene som vokser seg større og større! Irriternde som fy.

Da er det mye bedre å heller spandere på seg en ordentlig, dyr bukse som varer lenge og vel, istedet for å fly til Cubuc, HM og alle de butikkene der ,som jeg forsåvidt ikke synes noe om i det hele tatt, og kjøpe bukser gang på gang fordi de blir ødelagte.

Mother Jeans skal visstnok være bra. (Og nei, det er ikke mamma bukser om du trodde det, merket heter bare mother jeans)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...