Gå til innhold

flere nattdyr her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet hem fra byn og var smart nok til å ikke legge meg med engang, og nå er jeg lys våken.. Typisk Tjuagutten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en vane med å sitte oppe til både 2 og 3 om natta :P flere som er som meg?

døgnrytma mi er jo helt forskrudd! :fnise:

Ja, hater å legge meg! Er så mye som skal gjøres :P

Skrevet

Det hadde vært meget interessant å vite, Ruskemor. Hva kalles yrket hans? Insektsforsker?

For å ikke glemme når den etterlot en litengul stripe på handa di. Stakars lille. Barndommen var en fantastisk fin tid. Ingen tanker, ingen bekymringer.

Grunnen til at du ikke får sove er at du har for mange planer, for mye som foregår i hodet ditt. Mennesker uten planer eller ambisjoner har ingen grunn til å være våkne lenge ;)

Skrevet (endret)

Som vanlig skulle jeg gjort noe og kan ikke sove før jeg har gjort det, men jeg er for trøtt til å gjøre det.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Dere får unnskylde eventuelle fylleinnlegg jeg kommer med i natt :ler:

Gjest badeand1
Skrevet

Gleder meg :jepp: Hva sa mannen om lista du lagde til han?

Skrevet (endret)

Gleder meg :jepp: Hva sa mannen om lista du lagde til han?

Han har ikke sett den enda tror jeg, han dro rett før jeg dro og vet ikke om han er hjemme enda:) Oppdaterer!:) Endret av chremiil
Gjest Sagarmatha
Skrevet

Kommer ikke til å få sove i natt :ler: Men det var planlagt da.

Garantert en skurk, men kanskje superhelt.

Skrevet

Sitter å oppdaterer alle mulige sider og glor på luksusfellen Sverige på tv3.no. Utrolig lite med andre ord.

Skjer det noe kult hos dere?

Gjest badeand1
Skrevet

Garantert en skurk, men kanskje superhelt.

Hvorfor siterer du et tre dager gammelt innlegg?

Sitter å oppdaterer alle mulige sider og glor på luksusfellen Sverige på tv3.no. Utrolig lite med andre ord.

Skjer det noe kult hos dere?

Jeg ser The Originals, men må pause og minimere hvert femte minutt siden pcen blir for varm :(

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Oppheng i fortiden tipper jeg, ellers kan det tenkes at jeg ikke sjekket dato.

At du unnlater å svare styrker likevel mistanken.

Skrevet

Jeg ser The Originals, men må pause og minimere hvert femte minutt siden pcen blir for varm :(

Gah, hater når sånt skjer. Er til å gå på veggene av! :( Hvordan er det forresten? Noe ala Vampire diaries? Har vurdert å laste det ned, men har aldri kommet så langt.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Oppheng i fortiden tipper jeg, ellers kan det tenkes at jeg ikke sjekket dato.

At du unnlater å svare styrker likevel mistanken.

Mistanken om at jeg er en skurk eller en superhelt?

Gah, hater når sånt skjer. Er til å gå på veggene av! :( Hvordan er det forresten? Noe ala Vampire diaries? Har vurdert å laste det ned, men har aldri kommet så langt.

Det er jo med de folka da (Rebekah, Klaus, Elijah) + noen andre folk. Er liksom fortsettelsen av hva som skjer med Hayley og dem. Verdt å sjekke ut :)

Endret av Mortem
Skrevet

Barnslig å si for en noenogtredveåring. Men jeg savner alkohol, altså bare litt..... Skulle kjøpt en flaske vin idag, men glemte det.

Skrevet

Mistanken om at jeg er en skurk eller en superhelt?

Det er jo med de folka da (Rebekah, Klaus, Elijah) + noen andre folk. Er liksom fortsettelsen av hva som skjer med Hayley og dem. Verdt å sjekke ut :)

Ah, stilig. Da skal jeg gjøre det. :)

Skrevet

Får ikke sove. Kan ha noe med at jeg var våken til kl.07.00 på morgenen idag og dermed sov til klokka 16.00. Så nå sitter jeg her da og funderer på om jeg skal strikke vidre eller ikke. Holder nemlig på med julegaver, og har bare en igjen nå! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...