Gå til innhold

Kunne du hatt sex med noen uten at det er følelser inne i bildet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Romantiske følelser, mener du? Nei, fordi jeg er avhengig av kjærlighet for å bli tent. Det er en -fili, men husker ikke hva den heter sånn i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten romantiske følelser: Ja, det kunne jeg absolutt. Uten tiltrekning/noen form for fascinasjon: Det tror jeg ikke, men det skal ikke nødvendigvis så "mye" til, selv om jeg sjelden har truffet menn jeg har ønsket sex med kun for en kveld.



Anonymous poster hash: 73ca1...975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne ha gjort det så lenge jeg tente på han og det var litt følelser inni bildet. Men hadde aldri gjort det så lenge det ikke hadde vært noe som helst.



Anonymous poster hash: 96b83...213
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkt 2 ganger iløpet av livet... Fungerer ikke. Synes sex er veldig mye bedre sammen med noen man er i et forhold med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne selvfølgelig det, men hadde ikke blitt like bra som sex med en man har følelser for :) Er noe spesielt godt med å være så nær en person man er forelska i, det lille ekstra. Får veldig lite ut av ons eller ff, fordi jeg ikke liker sex kun for sexens skyld. Tror jeg hadde et litt annet syn på det før jeg ble skikkelig forelska første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke ha følelser, men jeg må like jenten for at jeg skal være interessert i å havne i sengen med henne.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og for menn er det gjerne et mål i selv selv å få sex med den dama man prater med. Sist jeg ble dumpet så var jeg såpas følelsesmessig ustabil at jeg ikke var så nøye på det, og havnet i senga med ett par damer som jeg i ettertid ikke fulgte opp. Jeg har litt dårlig samvittighet for den ene, selv om hun var fullstendig klar over at jeg var absolutt ustabil. Den andre skjønte vel tegninga og avsluttet selv.

Når noen menn er nydumpede og ustabile, så er det viktigere å få varmet seg , enn hvem de varmer seg med. Slik tilstand går vel inn under betegnelsen "desperat".

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...