Gjest auroravictoria Skrevet 22. mars 2014 #41 Skrevet 22. mars 2014 Jeg bruker arganolje i dagkremen min og rosehipolje i nattkremen min. Noen ganger blander jeg bare argan og rosehip olje i hendene å smører kun det i ansiktet. sprayer meg også med rose og aloevera ekstrakt morgen og kveld. Arganolje bruker jeg også i tuppene på håret mitt i.l.a en hårkur med castorolje og kokosolje. Bruker castorolje på vippene mine hver kveld. 1
Proppen Skrevet 24. mars 2014 #42 Skrevet 24. mars 2014 Kan anbefale avokadolje også! Kjøpte min på Iherb. Bruker den som fuktighetskrem i ansikitet og på ellers på kroppen, den reduserer sår og arr på kort tid Jeg lager også en kjempegod ansiktsskrubb av den, en teskje sammen med en spiseskje sukker og masserer i ansiktet. Blir kvitt all smuss og får silkemyk hud. Tommel opp! 1
Gjest auroravictoria Skrevet 7. mai 2014 #43 Skrevet 7. mai 2014 Kan anbefale avokadolje også! Kjøpte min på Iherb. Bruker den som fuktighetskrem i ansikitet og på ellers på kroppen, den reduserer sår og arr på kort tid Jeg lager også en kjempegod ansiktsskrubb av den, en teskje sammen med en spiseskje sukker og masserer i ansiktet. Blir kvitt all smuss og får silkemyk hud. Tommel opp! Så smart! Det skal prøves :D
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #44 Skrevet 28. juni 2015 Sheabutter (vet ikke om det går under tema) som fuktighetskrem i ansiktet. Kokosolje som hårkur og som bodylotion når jeg har ekstra tørr hud. Bruker og kokosolje istedenfor balsam til hunden min.Anonymous poster hash: a61d5...453
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå