Gå til innhold

Snart 20 år og 7 sexpartnere, mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde hatt 26 partnere innen jeg var 20. Jeg var vel litt "billig" kan du si, siden kun 2 av partnerene var jeg faktisk sammen med... Men man lever kun en gang :)



Anonymous poster hash: 77797...906
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde hatt 26 partnere innen jeg var 20. Jeg var vel litt "billig" kan du si, siden kun 2 av partnerene var jeg faktisk sammen med... Men man lever kun en gang :)

Anonymous poster hash: 77797...906

Derfor om å gjøre å ligge så mye rundt som mulig? Eller få så mye oppmerksomhet som mulig? Eller, what's the shit.

Siden man bare lever en gang så tenker jeg at man burde ta vare på det ene livet, ikke fylle det inn med store sjanser for kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: 3ed34...b8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det vært uaktuelt å være sammen med en kvinne med syv tidligere partnere, men tror nok du er godt innenfor normalen og at de fleste menn vil akseptere dette uten problemer. :)



Anonymous poster hash: befcb...c7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det!

Jeg har selv hatt 9 sexpartnere. Debuterte som 16åring og gjennomsnitt pr år = 3stk. Og det er vel ikke så mye? Blir jo færre i ditt tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell debut 15 år. Er dette for mye?

Anonymous poster hash: 0c088...59d

Herregud. Om du er voksen nok til å ha sex, burde du være voksen nok til å svare på dette spørsmålet selv og bære sexlivet ditt.

Hva skal du gjøre om det er for mye? Skamme deg?

Hvis DU synes at det er for mange, gjør det deg godt å skamme deg?

Huff, det er så mange svake personligheter. Kom igjen nå, stå for valgene dine og stol på dine egne avgjørelser. Og move on! :)

Anonymous poster hash: 5d1ce...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor om å gjøre å ligge så mye rundt som mulig? Eller få så mye oppmerksomhet som mulig? Eller, what's the shit.

Siden man bare lever en gang så tenker jeg at man burde ta vare på det ene livet, ikke fylle det inn med store sjanser for kjønnssykdommer.

Du trenger ikke bli spydig. Jeg er en kåt og livsglad jente, og jeg elsker sex. Og de fleste brukte kondom so what's the deal liksom?

DU tenker at man skal leve på din måte, mens JEG har et annet syn. Ingen vits i å være nedlatende bare fordi jeg ligger med litt flere en deg kanskje...

Anonymous poster hash: 77797...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det er mange. Jeg har vært aktiv siden jeg var 14. Hatt 9 stk. Men kun 2 de siste 8 årene. Så for min del kom jeg meg rundt en del rett etter jeg ble aktiv og slo meg til ro i forhold etter det. Jeg har intrykk av at det er sånn for en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit ! Tross alt har du vært seksuell aktiv i fem år - og hatt syv partnere. Om du har vært singel det meste av tiden er ikke det mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli litt ekstra interessert i jenter som har hatt 0-2 partnere, ellers gir jeg faen i om du har hatt 5 eller 50



Anonymous poster hash: 25570...877
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke bli spydig. Jeg er en kåt og livsglad jente, og jeg elsker sex. Og de fleste brukte kondom so what's the deal liksom? DU tenker at man skal leve på din måte, mens JEG har et annet syn. Ingen vits i å være nedlatende bare fordi jeg ligger med litt flere en deg kanskje... Anonymous poster hash: 77797...906

Men hvorfor spør du på et forum om det er for mange, når du egentlig ikke vil vite hva folk synes?

Jeg synes det er litt mange i forhold til alder. Hadde du vært 30, hadde det vært mer normalt. Men bra du bruker kondom.

Anonymous poster hash: 95da3...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innenfor.

Hadde du sagt 20 og 20år eller 25år Og 30 hadde jeg dumpa deg tvert.

Det høres bare ikke så bra ut og vite at du er nr 23 og du selv netopp fylte 22. Er ikke så mye spenning i det desverre.

Anonymous poster hash: 5692a...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frida den snille

Seksuell debut 15 år. Er dette for mye?

Anonymous poster hash: 0c088...59d

Seksuell debut 15 år. Er dette for mye?

Anonymous poster hash: 0c088...59d

ja det er for ungt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest frida den snille

Jeg hadde hatt 26 partnere innen jeg var 20. Jeg var vel litt "billig" kan du si, siden kun 2 av partnerene var jeg faktisk sammen med... Men man lever kun en gang :)

Anonymous poster hash: 77797...906

Jeg hadde hatt 26 partnere innen jeg var 20. Jeg var vel litt "billig" kan du si, siden kun 2 av partnerene var jeg faktisk sammen med... Men man lever kun en gang :)

Anonymous poster hash: 77797...906

ja da er du billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det!

Jeg har selv hatt 9 sexpartnere. Debuterte som 16åring og gjennomsnitt pr år = 3stk. Og det er vel ikke så mye? Blir jo færre i ditt tilfelle :)

Å dele per år gir mer mening når man er blitt eldre. Når man er ung så er partnerne man har sannsynligvis ikke ens fremtidige livspartner. Man er dessuten ikke like bevisst på hva man leter etter. Så dette er ikke menn man har tatt sikte på å ende opp med, men midlertidige hookups (om de så var kjærester så er det ikke "seriøst" på samme vis).

Så ja, det er mange per år for en såpass ung alder. Holdes det ved like og du ikke finner din partner før du er 26, så er det med en gang 30, bare ved den "minimum" standard du har nå.

Sier ikke dette som kritikk, bare opplyser om at å dele opp per år når man er under 20 er ikke normalt. De fleste har kun hatt noen få på den alderen. Og jo flere det blir før man er voksen, jo flere blir det sannsynligvis som voksen.

Anonymous poster hash: 9d31f...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt 26 partnere innen jeg var 20. Jeg var vel litt "billig" kan du si, siden kun 2 av partnerene var jeg faktisk sammen med... Men man lever kun en gang :)

Anonymous poster hash: 77797...906

Og hvor gammel er du nå, og hvor mange har du hatt nå? Ble litt nysgjerrig (a)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...