Gå til innhold

Noen som kan oversette spansk setning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spør anonymt da jeg er litt redd setningen ikke er den beste, men jeg skjønner ikke hva mannen prøver å si her, mistenker at han selv skriver dårlig spansk eller dialekt, gud veit. Men, jeg kan ikke spansk så....noen som klarer å forstå og oversette for meg?

"Yo queda poco para quita el calentón lor dos y folla comor guaro lor dos ok. Yo tambien muy caliente yo anguanto y tu si o no tu folla con otro tio. Si o no un beso"



Anonymous poster hash: 216d0...b77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge google translate: "Jeg har lite å fjerne varmeapparat lor to komorbiditet knuller to ok lor brennevin. Me too hot og anguanto jeg deg om du knuller med en annen mann. Hvorvidt et kyss"



Anonymous poster hash: 0fd6f...e2f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett,han spør i bunn og grunn om du puler på noen andre. Og han vil ha et ja eller nei.

Follar=pule

Otro tio=annen mann

Tio er egentlig onkel men brukes om menn generelt og.

Han skriver litt sånn ruggy men hovedpoenget er om du holder på med noen andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge google translate: "Jeg har lite å fjerne varmeapparat lor to komorbiditet knuller to ok lor brennevin. Me too hot og anguanto jeg deg om du knuller med en annen mann. Hvorvidt et kyss" Anonymous poster hash: 0fd6f...e2f

Go home google translator,you are too drunk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd alt av translate og bøker uten at jeg fikk noen mening ut av den setningen, ikke forstår jeg hvorfor han spør engang, men det er en annen sak ;)

Hvordan skriver jeg på spansk "Hvorfor spør du om det?"



Anonymous poster hash: 216d0...b77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alt av translate og bøker uten at jeg fikk noen mening ut av den setningen, ikke forstår jeg hvorfor han spør engang, men det er en annen sak ;)

Hvordan skriver jeg på spansk "Hvorfor spør du om det?"

Anonymous poster hash: 216d0...b77

por que preguntas?

Anonymous poster hash: 4cf82...840

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er det jeg leser: Han har veldig lyst på deg og vil be deg om å ikke pule på andre..

Det er litt kreol inni der. Jeg vet ikke helt hvilket språk han prater, men han har ikke spansk som morsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Yo queda poco para quita el calentón lor dos y folla comor guaro lor dos ok. Yo tambien muy caliente yo anguanto y tu si o no tu folla con otro tio. Si o no un beso"

"Min Gode Kvinne, jeg har noget å underrette Dem om. Det finner seg nemlig slik at min kjærlighet for Dem er meget stor. Faktisk kunne jeg tenke meg et seksuelt samkvem, eller flere, med Dem, om De ville tillate. Så om De kunne være så vennlig ikke å ha seksuelt samkvem med andre personer i det aktuelle tidsrom, ville jeg, aller ærbødigst, sette pris på det som en personlig gest fra Deres Skjønnhet."

Anonymous poster hash: 2d8d3...d73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Min Gode Kvinne, jeg har noget å underrette Dem om. Det finner seg nemlig slik at min kjærlighet for Dem er meget stor. Faktisk kunne jeg tenke meg et seksuelt samkvem, eller flere, med Dem, om De ville tillate. Så om De kunne være så vennlig ikke å ha seksuelt samkvem med andre personer i det aktuelle tidsrom, ville jeg, aller ærbødigst, sette pris på det som en personlig gest fra Deres Skjønnhet."

Anonymous poster hash: 2d8d3...d73

:skratte:

Øy, du utelot det der om at han er veldig kåt på henne... Hvis vi først skal gå direkte inn i ordlyden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så dårlig han er i spansk.

Ikke bare spansk, men språk generelt, han klarer jo ikke plassere et eneste komma riktig, og spørsmålstegn eksisterer ikke.

Som nevnt over, han er kåt på deg og han klarer å vente på deg, han vil knulle som griser (!) (follar como guarros los dos) og han vil altså vite om du pøker på en annen mann.

Oversettelsen til side; han fremstår jo som fullstendig neandertal! Går han rundt med skinnfell over pikken og treklubbe i høyre hånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...