Gå til innhold

Healthandbeautydepot-rapport!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Som KG's selverklærte guinea pig for handling fra denne butikken føler jeg meg forpliktet til å avgi rapport: Jeg fikk pakken for et par dager siden (1 ukes leveringstid-imponerende!), har ikke fått hentet den enda, men foreløpig virker jo alt bra (bare ikke produktene er ødelagte eller falske eller noe, isåfall får dere videre rapport!)

Portoen var dyr, men selv iberegnet porto på 22 dollar sparte jeg ca 40-50% i forhold til å kjøpe de to produktene jeg bestilte hos frisør-og de ekstremt lave prisene gjør det enkelt å holde seg under tollgrensen (ikke noe toll-tull m.a.o) Men om portoen er den samme uansett hvor mye du bestiller lønner det seg kanskje å bestille mer (siden jeg ikke har hentet pakken enda vet jeg ikke om de skriver ned verdien).

Anbefales! (foreløpig :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Flotte greier! Jeg har kjøpt noen greier her i Nederland, etter at jeg oppdaget at det var bittelitt billigere (og jeg allikevel trengte ting). Men den siden høres bra ut; du må komme med rapport når du vet om de skriver ned verdien på pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som KG's selverklærte guinea pig for handling fra denne butikken føler jeg meg forpliktet til å avgi rapport: Jeg fikk pakken for et par dager siden (1 ukes leveringstid-imponerende!), har ikke fått hentet den enda, men foreløpig virker jo alt bra (bare ikke produktene er ødelagte eller falske eller noe, isåfall får dere videre rapport!)

Portoen var dyr, men selv iberegnet porto på 22 dollar sparte jeg ca 40-50% i forhold til å kjøpe de to produktene jeg bestilte hos frisør-og de ekstremt lave prisene gjør det enkelt å holde seg under tollgrensen (ikke noe toll-tull m.a.o) Men om portoen er den samme uansett hvor mye du bestiller lønner det seg kanskje å bestille mer (siden jeg ikke har hentet pakken enda vet jeg ikke om de skriver ned verdien).

Anbefales! (foreløpig :wink: )

Gidde du fortelle hva du kjøpte da??? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ser du kan få 1000ml Sebastian Laminates shampoo og balsam for ca 276 kr , med porto ca 423 kr jippi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De skrev ikke ned verdien på pakken-takk og lov at jeg hadde holdt meg under tollgrensa!

Kjøpte Sebastian Xtah Crude clay og Dirty works (de beste stylingproduktene jeg kjenner til) og sparte mye! Man sparer nok mest på å kjøpe produkter som er veldig dyre i Norge, slik Sebastian er.Men uansett, produktene var i topp stand (ikke falske:D), leveringen gikk raskt-hva mer kan jeg ønske meg?:D

(Åhhh så deilig det føles med skikkelige stylingprodukter i håret, jeg ser bare rå ut nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt sikkert mulig å spørre dem om de kan skrive ned verdien på pakkene, evt. krysse av for gave slik som SN gjør. Ikke sikkert de er klare over tollgrensene til Norge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Nå har jeg også handlet fra www.healthandbeauty.com

Og jeg må si jeg er veldig fornøyd! Jeg bestilte på fredag, og pakken kom i dag (tirsdag). Jeg er mektig imponert! :klappe:

Dessuten var min dyrebare Sebastian Xtah Crude Clay pakket så godt inn at man sulle tro den var laget av glass!

La Bohéme; jeg så du skrev at de ikke hadde skrevet ned verdien på pakka di. Det hadde de gjort på min... Kanskje en liten glipp når de gjorde klar pakka di... :klø:

Jeg kan iallfall varmt anbefale healtandbeautydepot selv om portoen er svinedyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Bohéme; jeg så du skrev at de ikke hadde skrevet ned verdien på pakka di. Det hadde de gjort på min... Kanskje en liten glipp når de gjorde klar pakka di... :klø:  

De kan jo hende de vet hva tollgrensa i Norge er, og bare skriver ned når det man handler for mere enn 200,- ? Skrev de ned til et fornuftig beløp, eller skrev de bare til noe veldig lavt slik strawberry har pleid å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La boheme ikke innlogget
Hei!

Nå har jeg også handlet fra www.healthandbeauty.com

Og jeg må si jeg er veldig fornøyd! Jeg bestilte på fredag, og pakken kom i dag (tirsdag). Jeg er mektig imponert! :klappe:

Dessuten var min dyrebare Sebastian Xtah Crude Clay pakket så godt inn at man sulle tro den var laget av glass!

La Bohéme; jeg så du skrev at de ikke hadde skrevet ned verdien på pakka di. Det hadde de gjort på min... Kanskje en liten glipp når de gjorde klar pakka di... :klø:

Jeg kan iallfall varmt anbefale healtandbeautydepot selv om portoen er svinedyr...

Hmmf.Mine crude clay var ikke så godt innpakket.Forskjellsbehandling! :-? :wink:

(Elsker du ikke crude clay forresten?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg elsker den!:hjertesmil: Den er det eneste stylingproduktet som har klart å temme min meget selvstendige sideklipte lugg...

Tror forresten den personen som behandlet pakka di må ha hatt en veldig dårlig dag... Ædda bædda..hi hi... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jo jeg elsker den!:hjertesmil: Den er det eneste stylingproduktet som har klart å temme min meget selvstendige sideklipte lugg...

Tror forresten den personen som behandlet pakka di må ha hatt en veldig dårlig dag... Ædda bædda..hi hi... :tunge1:

Bæhh...helt sikkert.

Min skråklipte lugg blir suveren med den "leira" i, og den matte finishen er perfekt for en litt rufsete look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vel, utseende og innhold er nøyaktig lik den boksen jeg hadde fra før.Om de er falske er det helt vanvittig gode, og nærmest identiske kopier som fungerer nøyaktig slik som originalene, og da er det egentlig greit uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ethereal

Ikke rart Sebastian kan selges billig hos Healthandbeautydepot; produktene er totalt overpriset i Europa, mens de i USA kan kjøpes hos enkelte drugstores (ala H&M, Vita, Cubus osv)... Urettferdig... Jeg skal bestille Laminates shampo og balsam der når jeg har brukt opp mine (vidunderlige) Alterna-produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...