Gå til innhold

Tiiiiiiidlige symptomer...hva opplevde du?


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Bra vi er flere som fiser :laugh:

Mine "symptomer" 10 DPO

- luft i magen

- hard mage

- ømme pupper

- halsbrann

- stikkinger i magen

- "varm" mage

lenge leve fantasien man får når

man er prøver ;)

Vel, da var jo ikke dette fantasi :strix: Må få legge til at det største symptomer var dødsvonde pupper som holdt meg våken om natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste eksakt når EL var, siden jeg brukte fertilitetsmonitor. Bare dager etter EL synes jeg kroppen oppførte seg unormalt og jeg "skjønte" noe var på gang. Fikk murringer disse dagene, "bobling" i korsryggen, brystvortene ble såre.. dette bare dager etter EL. Og etterhvert ble jeg oppblåst og noen dager før IKM fikk jeg menssmerter. Hadde i tillegg gått den siste uken og bare "visste" det.
Fikk positiv test 11 DPO, og sitter her nå 7 uker på vei :)

Ingen av de andre prøveperiodene var som denne, denne var helt annerledes. Så var sikkert derfor jeg fikk den følelsen av at jeg var bombesikker på resultatet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i PP1 og jeg sitter også her og føler jeg har mye symptomer som jeg ikke pleier ha ellers.. :vetikke:Antatt eggløsning den 16.11 (i følge mobilapp, aner jo ikke om det faktisk stemmer). Har alltid hatt ganske regelmessige sykluser hvor menstruasjon alltid kommer til tiden (kan variere med en dag eller to). Har mye mensmurringer og stikking i underlivet siste dagene. Forventet IKM er nå til fredag eller lørdag, tok en rfsu test i dag tidlig og den var soleklar negativ.. i går kveld hadde jeg en liten blødning på papiret ved tørk, ikke kommet mer siden. Aldri opplevd dette såpass lenge før mensen, mensen pleier begynne med liten blødning før den kommer for fullt neste par dagene. Kan jeg likevel være gravid når testen viste negativ i dag? Jeg har som sagt ikke forventet IKM før fredag-lørdag. Er det andre som har testet helt negativt dagene før IKM, men positivt ved feks IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke positivt før en uke etter IKM :)

Ok, var testene helt negative før det? Føles som denne syklusen tuller fælt, uvant. Har stadig rosa på papiret, men uten at TR ser ut til å komme.. Ikke opplevd dette før..hvis ikke det har kommet noe mer til helgen får jeg ta en ny test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, var testene helt negative før det? Føles som denne syklusen tuller fælt, uvant. Har stadig rosa på papiret, men uten at TR ser ut til å komme.. Ikke opplevd dette før..hvis ikke det har kommet noe mer til helgen får jeg ta en ny test.

Ja. Jeg testet på 9 dpo (optimisme er alltid bra, eller hur? :fnise: ), 12 dpo og 16 dpo, alle disse var helt negative. På 20 dpo testet jeg positivt. Antagelig har jeg hatt sen eggløsning, slik at 20 dpo kanskje var 16 eller 17 dpo i realiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dpo 4 i dag...

Mensmurringer - stikkinger i eggstokkene - vondt i korsryggen og småbobling...Men det kan også være PMS .....Veldig kjedelig - får vente til IKM :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 5 her..

Og jeg har hatt ilinger/stikkende smerter i den ene rumpeballen ett par dager allerede, og da jeg leste på denne siden stod det som et tidlig symptom http://altformamma.no/artikler/42/article/item/null

Disse smertene har jeg ikke hatt siden jeg var gravid med førstemann, så derfor blir jeg litt ekstra utålmodig og vil teste nå :fnise: Men det er sikkert bare kroppen som tuller med meg..

Ellers har jeg plutselig blitt løs i magen (beklager ekkel detalj).

Bortsett fra dette så kjenner jeg ikke noe annet, så derfor må jeg vel vente noen dager til.. Huff, denne ventetiden :pasha:



Anonymous poster hash: c3f1e...abe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt men fikk tr .....Vanskelig å vite om man har pms eller er gravid :P

Best av alt er å vente til IKM egentlig :)

Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. alle som er gravid opplever veeeldig ømme bryster?

Dvs så lenge jeg ikke kjenner noe til det, så er sjangsen for graviditet minimal?



Anonymous poster hash: ecaa0...729
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. alle som er gravid opplever veeeldig ømme bryster?

Dvs så lenge jeg ikke kjenner noe til det, så er sjangsen for graviditet minimal?

Anonymous poster hash: ecaa0...729

Nei, det er individuelt.

Anonymous poster hash: b9504...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. alle som er gravid opplever veeeldig ømme bryster?

Dvs så lenge jeg ikke kjenner noe til det, så er sjangsen for graviditet minimal?

Anonymous poster hash: ecaa0...729

Jeg fikk ikke ømme pupper i det hele tatt i første graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. alle som er gravid opplever veeeldig ømme bryster? Dvs så lenge jeg ikke kjenner noe til det, så er sjangsen for graviditet minimal? Anonymous poster hash: ecaa0...729

Jeg har hatt ømme bryster , vonde stikkinger i bryster ,sprengfulle følelse og ømme brystvorter hver måned men det er pms også :)

Anonymous poster hash: 8e7ea...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dpo 5 her..

Og jeg har hatt ilinger/stikkende smerter i den ene rumpeballen ett par dager allerede, og da jeg leste på denne siden stod det som et tidlig symptom http://altformamma.no/artikler/42/article/item/null

Disse smertene har jeg ikke hatt siden jeg var gravid med førstemann, så derfor blir jeg litt ekstra utålmodig og vil teste nå :fnise: Men det er sikkert bare kroppen som tuller med meg..

Ellers har jeg plutselig blitt løs i magen (beklager ekkel detalj).

Bortsett fra dette så kjenner jeg ikke noe annet, så derfor må jeg vel vente noen dager til.. Huff, denne ventetiden :pasha:

Anonymous poster hash: c3f1e...abe

Jeg som skrev det over! I dag fikk jeg en svaaak positiv test rett før tidsfristen, dpo 10!! Så spennende :)

Andre symptomer de siste dagene er litt blod i snørra (beklager ekkel detalj), plutselig veldig tett nese som varte en dag (Symptom?), våkner opp skrubbsulten om natta (og det er IKKE vanlig), også fikk jeg plutselig munnsår i går.. Ellers litt murringer, ikke noe puppevondt.

Gleder meg til i morgen eller fredag, for da blir det å teste igjen og se om resultatet blir positivt! :)

Anonymous poster hash: c3f1e...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooiw!

Jeg er på 9 dpo.

Ømme bryster med stikkinger - svake bobling i magen - økt utflod - vondt i magen - stikkinger i lysken og litt i korsryggen...*spennende*

Vet ikke når jeg skal teste eller vente til IKM....siden har 24 dagers syklus...På selve IKM blir det 12 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooiw!

Jeg er på 9 dpo.

Ømme bryster med stikkinger - svake bobling i magen - økt utflod - vondt i magen - stikkinger i lysken og litt i korsryggen...*spennende*

Vet ikke når jeg skal teste eller vente til IKM....siden har 24 dagers syklus...På selve IKM blir det 12 dpo :)

Da er det jo nesten så du kan teste i morgen tidlig da! :)

Anonymous poster hash: c3f1e...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det jo nesten så du kan teste i morgen tidlig da! :)

Anonymous poster hash: c3f1e...abe

Ja, skal gjøre det i morgen ! Spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner murringer i magen, er kvalm og såre brystvorter. :)

Har ingen anelse om når EL er, for jeg har gått på prevensjon som jeg kuttet ut midt i p-syklusen :P (noe plutselig avgjørelse på at vi skulle begynne prøvinga). Men etter siste blødning, er IKM ca 19.des.

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. alle som er gravid opplever veeeldig ømme bryster?

Dvs så lenge jeg ikke kjenner noe til det, så er sjangsen for graviditet minimal?

Anonymous poster hash: ecaa0...729

Det er det aller vanligste symptomet. De fleste får ømme bryster

Anonymous poster hash: cf708...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene ble ømme etter EL (som alltid) men fra 10 dpo hadde jeg alltid stive brystknopper! Var helt rart, de er vanligvis bare stive ved kulde, berøring og slikt ;-)

Anonymous poster hash: 814c6...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...