Gå til innhold

Tiiiiiiidlige symptomer...hva opplevde du?


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Første gangen jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer whatsoever! Hadde ikke den fjerneste anelse om at jeg var gravid før det hadde gått lang tid :)

Andre gangen kjente jeg mye på en gang. Var utrolig trøtt og sliten, og alt var et ork. Så jeg testa, og jagguuu var den positiv :) men den gangen endte det i SA.

Nå prøver vi igjen. Er på ca 7DPO nå, og er tidvis litt kvalm og sliten. Men det kan også komme av at jeg har utrolig mye å gjøre. Dessuten har jeg ikke matlyst i det hele tatt, og spiser meget lite. De ømme brystene som jeg til vanlig pleier å få rundt disse tider har ennå ikke dukket opp. Får vel bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fant ut at jeg gravid i dag tidlig wiiiiiii :D mine symptomer er ømme bryst, ellers har jeg hatt mer symptomer de månedene jeg ikke har vært gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ut at jeg gravid i dag tidlig wiiiiiii :D mine symptomer er ømme bryst, ellers har jeg hatt mer symptomer de månedene jeg ikke har vært gravid :P

Gratulerer!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. gang fikk jeg veldig ømme bryst, ca 1 uke etter EL. Og det har jeg aldri vært plaget med mellom EL og mensen før, i tillegg hadde jeg en "følelse" i magen:P Og 2 dager før IKM begynte jeg å få mensmurringer. De var veldig svake og tok seg aldri opp til vanlig nivå men varte altså noen dager.(kom og gikk litt etter IKM også)

2. gang litt ømme bryst, men ikke så mye som 1. gang. Hadde denne "følelsen" denne gang også så var rimelig sikker på å være gravid.

3. gang merket jeg ingenting før 10 dager etter EL, da begynte kvalmen om morgenen. Ca på IKM forsvant kvalmen men den kom tilbake for fullt uke 6. Merket ikke noe annet. Tok flere uker før jeg fikk andre symptomer som ømme bryst, mensmurringer og alt det andre :fnise:



Anonymous poster hash: c5d3a...01b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 dager dpo fikk jeg løs mage, 8 dager dpo fikk jeg hodepine, begge deler har jeg fortsatt og er nå 8 uker.

...ja for jeg er 7 dpo nå og det romler i magen og prompes som om det var dagen før mensen...! Men: ikm er 20. November...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja for jeg er 7 dpo nå og det romler i magen og prompes som om det var dagen før mensen...! Men: ikm er 20. November...

Bra vi er flere som fiser :laugh:

Mine "symptomer" 10 DPO

- luft i magen

- hard mage

- ømme pupper

- halsbrann

- stikkinger i magen

- "varm" mage

lenge leve fantasien man får når

man er prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Eneste jeg merket var forferdelige smerter på ene siden av livmoren, trodde jeg skulle svime av. Skal sies at det var ligamentsmerter, ikke svangerskap utenfor livmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ømmer jeg meg i puppene, magen er hard og luftig på en gang, sover hele tiden, blir andpusten og svimmel for ingenting....

Hvis jeg ikke er gravid er jeg ihvertfall placebo-gravid! :ler:

Ja og vondt i korsryggen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null symptomer, bortsett fra svaaake menssmerter som kom og gikk. Hadde håpet at i alle fall puppene skulle bli litt ømme, men neida. Testen(e) ble like fullt positive!



Anonymous poster hash: d90c5...d10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag tidlig og har hatt økende symptomer jeg har lagt merke til de siste 2 dagene :)

- tisser ofte

-menlignende murring nederst i magen

- kvalme

- luft i magen

Krysser fingrene for deg Ninakanin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag tidlig og har hatt økende symptomer jeg har lagt merke til de siste 2 dagene :)

- tisser ofte

-menlignende murring nederst i magen

- kvalme

- luft i magen

Krysser fingrene for deg Ninakanin :)

Gratulerer! !! :hoppe:

Hvilken DPO var du på i dag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! !! :hoppe:

Hvilken DPO var du på i dag? :D

10 DPO :) svak strek på billigstrimmel i dag tidlig og i ettermiddag. Clearblue digital sa gravid i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde all verdens symptomer før IKM når jeg ikke var gravid. Når jeg faktisk var det, hadde jeg ikke en eneste en. Derimot visste jeg det uten symptomer og det er første gang jeg testet før IKM noengang. Ellers testet jeg ikke en gang om jeg var noen dager over tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For dere som har blitt gravide:

Hva merket dere av symptomer tidlig?

Jeg har aldri hatt noe særlig pms symptomer, så da mensmurringen startet hele 7 dager før IKM var jeg sikker. Tok test dagen etterpå, og fikk en svaaaaak positiv strek. Dagen etter det tok jeg også en test, og den viste det samme. Jeg hadde også tyngdefølelse i brystene den ene kvelden da jeg tok av bh'en, og det er ikke normalt. Så symptomer en uke før IKM er mulig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ingen symptomer - før jeg fant ut noen uker senere med litt magevondt. Disse symptomer merker man vel når man er fantomjegere + PMS før man blir gravid - har lite tro på tidlig symptomer :P



Anonymous poster hash: 8e7ea...b2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innbilt gravid en håndfull ganger med de klassiske tegnene ;-)

Første gang jeg var faktisk gravid tok jeg ikke tegninga selv etter flere positive tester.

Andre gang merka jeg meg en mistenkelig god luktesans før ikm, selv om den forsåvidt kan ha vært tilfeldig, men viktigere at kaffelysta brått forsvant. Det gjør den ikke i utrengsmål, så da tok jeg en test som var positiv. Deretter innså jeg at magen plutselig har blitt kjempetreg, og slik var det også første gangen.

Anonymous poster hash: 7a036...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...