Gå til innhold

sex med eldre mann (19 år eldre)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig sant.

Husk også at en jevnaldrende ex kan du risikere å ha "hengende" rundt deg i årevis om dere er i samme miljø. Han elskeren trenger du ikke se igjen.

Nei, ikke sant! Det er et stort pluss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig sant.

Husk også at en jevnaldrende ex kan du risikere å ha "hengende" rundt deg i årevis om dere er i samme miljø. Han elskeren trenger du ikke se igjen.

ja ikke sant! å elskeren min er en voksen mann å han er veldig fornuftig så uansett om vi hadde møtt hverandre i etterkant så tviler jeg på at det ville blitt kleint :) vi kjenner jo hverandre fra før så ville nok møtt hverandre igjen i ettertid :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Åh, ble litt nysgerrig jeg nå. Kan jeg spørre hvordan det begynte? Siden du skriver at du kjenner han godt fra før. Send meg gjerne pm, om du vil:)

sendt deg pm :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at en slik aldersforskjell kan gi god sex, spesielt om jenta liker en mann som tar litt "kontrollen".

Mannen har mer erfaring

Jenta har erfaring, men ønsker mer

Aldersforskjellen gjør at et forhold er veldig unaturlig, da er det lettere å fokusere kun på nytelsen og spenningen

Mannen er langt mer moden og trygg enn en typisk 20 år gammel gutt

Det "ulovlige" med aldersforskjellen gjør det spennende og mer pirrende

Begge har sine helt forskjellige "liv" - med disse små treffene lager man seg sin egen lille boble

Hilsen sporty mann på 40. Kjekk, ungdommelig og helt objektiv, selvfølgelig :-)

Hehehe! Så bra at det finnes slike sporty, ungdommelige, kjekke og objektive menn som gjør oss ungjenter trygge på de valgene vi tar! :danse:

Anonymous poster hash: 40d4d...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sant! Det er et stort pluss.

ja ikke sant! å elskeren min er en voksen mann å han er veldig fornuftig så uansett om vi hadde møtt hverandre i etterkant så tviler jeg på at det ville blitt kleint :) vi kjenner jo hverandre fra før så ville nok møtt hverandre igjen i ettertid :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Et par ekstra innspill til hvorfor du IKKE bør tenke langsiktig forhold - men kun nyte det dere har i dag:

  • Han jobber kanskje mye - mens du vil leve student/ungdomslivet ...
  • Du skal på middagsbesøk til hans vennepar. Selv om han er ung/kul, så er ikke alle vennene hans det ...
  • Helgetur til Trysil med to av hans vennepar (på 40+) - og fem barn ...
  • Hans etablerte venner er klare for å finne på noe lørdag og søndag fra klokken 8 ... du fra kl 12 :fnise:
  • Han på besøk til dine venner. Selv om du er moden/voksen, så er det ikke sikkert at han synes vennene dine er det ...
  • Noen av konene til hans venner blir dine venninner ... vil du det?
  • Noen av dine kompiser blir hans venner ... funker det?
  • Og til slutt: Når du er fresh og femti - så forbereder han pensjonstiden!
  • Osv. Osv.

Nyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å tenke sånn jeg å etter alle svarene her :) herregud hva er det verste som kan skje da? ja jeg kan bli såret, men jeg overlever det å som andre ganger ^^

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Og selv om du skulle bli såret så er det nok verdt det, ut i fra hvordan du beskriver det forholdet dere har ;)

Anonymous poster hash: 40d4d...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par ekstra innspill til hvorfor du IKKE bør tenke langsiktig forhold - men kun nyte det dere har i dag:

  • Han jobber kanskje mye - mens du vil leve student/ungdomslivet ...
  • Du skal på middagsbesøk til hans vennepar. Selv om han er ung/kul, så er ikke alle vennene hans det ...
  • Helgetur til Trysil med to av hans vennepar (på 40+) - og fem barn ...
  • Hans etablerte venner er klare for å finne på noe lørdag og søndag fra klokken 8 ... du fra kl 12 :fnise:
  • Han på besøk til dine venner. Selv om du er moden/voksen, så er det ikke sikkert at han synes vennene dine er det ...
  • Noen av konene til hans venner blir dine venninner ... vil du det?
  • Noen av dine kompiser blir hans venner ... funker det?
  • Og til slutt: Når du er fresh og femti - så forbereder han pensjonstiden!
  • Osv. Osv.

Nyt.

hvor har jeg lest den lista der før? :P den så så kjent ut :) men ja det stemmer nok godt det der. nå er jeg i grunn ferdig med ungdomslivet, å klar for å slå meg til ro, men blir nok ikke med han nei ;)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Så bra at det finnes slike sporty, ungdommelige, kjekke og objektive menn som gjør oss ungjenter trygge på de valgene vi tar! :danse:

Anonymous poster hash: 40d4d...8d9

Ha ha - ikke sant?

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv om du skulle bli såret så er det nok verdt det, ut i fra hvordan du beskriver det forholdet dere har ;)

Anonymous poster hash: 40d4d...8d9

tror nok det ja :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har jeg lest den lista der før? :P den så så kjent ut :) men ja det stemmer nok godt det der. nå er jeg i grunn ferdig med ungdomslivet, å klar for å slå meg til ro, men blir nok ikke med han nei ;)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Stemmer ... du husker godt. Jeg har skrevet det tidligere på annen tråd. (Ikke stjålet ... ). Tenkte den passet godt for deg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ... du husker godt. Jeg har skrevet det tidligere på annen tråd. (Ikke stjålet ... ). Tenkte den passet godt for deg.

:-)

hehe, syns den lista er god jeg :) å stemmer ganske bra å, fikk opp øynene mine litt. så blir nok ikke noe forhold her nei :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre mann er alltid i mine drømmer når jeg har fantasier... En superelsker med erfaring som tar kontrollen. Nettopp det at de er eldre er utrolig sexy, syns ikke de som "ser ut som de er 30" er noe mål. Han i mine drømmer har gråstenk i håret og værbitt hud.

Har aldri hatt erfaring med det da, har ikke hatt mange og den eldste var 7 år eldre (og den dårligste av dem alle)...Sukk.

Anonymous poster hash: e3573...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

haha :fnise: sant må sies at han virkelig ikke ser så gammel ut som over 40! han holder seg utrolig bra å har hår på hodet (mye hår!) å den kroppen!! :wow:

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Tillater dere en liten statusoppdatering fra 'erfarne fjellfolk'?

- majoriteten av menn i begynelsen av 40-årene har, fakta faen, hår på hodet :fnise:

De trener, spiser sunt, har kondis og mangler absolutt både ølmage og hentesveis.

- og det 'verste'/beste er at de holder seg slik til de nærmer seg både 60 og 65.

Sorry om jeg ødela noen fordommer og misoppfatninger her nå... men slik er det altså ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillater dere en liten statusoppdatering fra 'erfarne fjellfolk'?

- majoriteten av menn i begynelsen av 40-årene har, fakta faen, hår på hodet :fnise:

De trener, spiser sunt, har kondis og mangler absolutt både ølmage og hentesveis.

- og det 'verste'/beste er at de holder seg slik til de nærmer seg både 60 og 65.

Sorry om jeg ødela noen fordommer og misoppfatninger her nå... men slik er det altså ;)

Haha! Jeg skjønner jo det da ;) var bare en liten spøk fra min side. :P

Men anyways! Eldre menn er hot!!!

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å en mann har noen ganger møtt hverandre bare for sex, å med tanke på hans omdømme vil det nok ikke bli mer. jeg er i 20 årene og han i 40 årene (altså jeg er bare en drittunge i forhold) men vi har så syyykt god sex!! jeg kjenner han veldig godt så det er ikke noe sånt "møtes via sexside på nettet" opplegg :P

er det flere som gjør sånt?

*snip*

mange vil sikkert syns at det er ekkelt med så eldre menn, men man skulle neimen ikke tro at han er i 40 årene!

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Jeg har også sex med en mann som er en del eldre enn meg! 18 års forskjell her.

Åh, forresten, vi er også samboere og veldig lykkelige sammen. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: 2b655...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Jeg skjønner jo det da ;) var bare en liten spøk fra min side. :P

Men anyways! Eldre menn er hot!!!

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Bra sagt.

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeey :D

Jeg har også sex med en mann som er en del eldre enn meg! 18 års forskjell her.

Åh, forresten, vi er også samboere og veldig lykkelige sammen. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: 2b655...b26

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sex med en mann som er en del eldre enn meg! 18 års forskjell her.

Åh, forresten, vi er også samboere og veldig lykkelige sammen. Hva er problemet?

Anonymous poster hash: 2b655...b26

by the way! har du noen gang hatt tanker om hva som skjer når dere blir eldre? eller er ikke det et tema en gang? ikke for å grave, men ble litt nyskjerrig :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like heldig som deg, er gift med en "eldre mann" på 41 år. Vi er faktisk jevngamle. ;-) Har aldri hatt så god sex i hele mitt liv!! Jeg trodde jeg visste hva god sex var som 20-åring, men kunne ikke tatt mer feil.

Beste sex'en ever og enda bedre jeg får nyte han akkurat når og hvor jeg vil ;)



Anonymous poster hash: 3a03c...b66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...