Gå til innhold

sex med eldre mann (19 år eldre)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg å en mann har noen ganger møtt hverandre bare for sex, å med tanke på hans omdømme vil det nok ikke bli mer. jeg er i 20 årene og han i 40 årene (altså jeg er bare en drittunge i forhold) men vi har så syyykt god sex!! jeg kjenner han veldig godt så det er ikke noe sånt "møtes via sexside på nettet" opplegg :P

er det flere som gjør sånt? føler bare at han er den eneste mannen som hittil har klart å tilfredsstille meg skikkelig!!

av og til tenker jeg at "nei dette kan jeg ikke gjøre" men så tenker jeg å at dette er jo helt greit! men så blir jeg plutselig redd for å få følelser for han eller at jeg skal bli gravid (bruker pillen!). hvordan i alle dager kommer man seg over en sånn type redsel?

mange vil sikkert syns at det er ekkelt med så eldre menn, men man skulle neimen ikke tro at han er i 40 årene!



Anonymous poster hash: 5656d...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, da :) Sjønner godt man kan falle for litt eldre menn, jeg ;)

Anonymous poster hash: 23b7d...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da :) Sjønner godt man kan falle for litt eldre menn, jeg ;)Anonymous poster hash: 23b7d...3d0

Skjønner, skulle det stått. #%*!# ipad :P

Anonymous poster hash: 23b7d...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da :) Sjønner godt man kan falle for litt eldre menn, jeg ;)

Anonymous poster hash: 23b7d...3d0

er du tilfeldigvis mann selv? ;) haha

Anonymous poster hash: 5656d...b47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på fra tid til annet med en 44åring(er selv 26)og det er den beste sexen ever. Nå møtes vi ikke så ofte da pga jobb ol,men i og med at vi begge er single og koser oss så driter jeg langt i at han nesten kunne vært faren min.

Er VELDIG få menn i den alderen som holder seg bra,men "min"gjør det. Han trener,kler seg bra,har skjegg og hår på hodet(yeey)... Nå har vi ikke møttes siden august da men jeg ikke redd for følelser eller lignende da jeg tenker mer rasjonelt. Kanskje du burde treffe han mindre?treffes dere ofte så er det jo høyere sannsynlighet for å utvikle følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du tilfeldigvis mann selv? ;) haha Anonymous poster hash: 5656d...b47

Hehe, nei er kvinne, og fantaserer selv om litt eldre menn ;)

Anonymous poster hash: 23b7d...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei er kvinne, og fantaserer selv om litt eldre menn ;)

Anonymous poster hash: 23b7d...3d0

go for it!! :P du vil aldri angre!!

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på fra tid til annet med en 44åring(er selv 26)og det er den beste sexen ever. Nå møtes vi ikke så ofte da pga jobb ol,men i og med at vi begge er single og koser oss så driter jeg langt i at han nesten kunne vært faren min.

Er VELDIG få menn i den alderen som holder seg bra,men "min"gjør det. Han trener,kler seg bra,har skjegg og hår på hodet(yeey)... Nå har vi ikke møttes siden august da men jeg ikke redd for følelser eller lignende da jeg tenker mer rasjonelt. Kanskje du burde treffe han mindre?treffes dere ofte så er det jo høyere sannsynlighet for å utvikle følelser.

vi treffes kanskje en gang i uka, å i mellomtiden skriver vi aldri noe om at vi savner hverandre, det er bare dirty meldinger :P

han holder seg utrolig bra! så det er vel kanskje derfor jeg ikke ser på han som en i 40 årene :P

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å en mann har noen ganger møtt hverandre bare for sex, å med tanke på hans omdømme vil det nok ikke bli mer. jeg er i 20 årene og han i 40 årene (altså jeg er bare en drittunge i forhold) men vi har så syyykt god sex!! jeg kjenner han veldig godt så det er ikke noe sånt "møtes via sexside på nettet" opplegg :P

er det flere som gjør sånt? føler bare at han er den eneste mannen som hittil har klart å tilfredsstille meg skikkelig!!

av og til tenker jeg at "nei dette kan jeg ikke gjøre" men så tenker jeg å at dette er jo helt greit! men så blir jeg plutselig redd for å få følelser for han eller at jeg skal bli gravid (bruker pillen!). hvordan i alle dager kommer man seg over en sånn type redsel?

mange vil sikkert syns at det er ekkelt med så eldre menn, men man skulle neimen ikke tro at han er i 40 årene!

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Jeg ble invitert til å ha sex med en kvinne på 18 år som jeg kjente godt. Jeg var da 42 år, men klarte ikke å gjennomføre samleie med henne. Vi hadde likevel en fin stund sammen der jeg ga henne massage og lekte med kjønnet hennes. Hun hadde god erfaring med onani og kom lett. Jeg syntes aldersforkjellen ble for stor til å trenge inn i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert til å ha sex med en kvinne på 18 år som jeg kjente godt. Jeg var da 42 år, men klarte ikke å gjennomføre samleie med henne. Vi hadde likevel en fin stund sammen der jeg ga henne massage og lekte med kjønnet hennes. Hun hadde god erfaring med onani og kom lett. Jeg syntes aldersforkjellen ble for stor til å trenge inn i henne.

Takk! Det er stoooor forskjell på jenter på 18 og noen og 20! Jeg liker selv best eldre menn (jeg er 24), men synes eldre mannfolk (35ish og oppover) som har seg med ungdommer er ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert til å ha sex med en kvinne på 18 år som jeg kjente godt. Jeg var da 42 år, men klarte ikke å gjennomføre samleie med henne. Vi hadde likevel en fin stund sammen der jeg ga henne massage og lekte med kjønnet hennes. Hun hadde god erfaring med onani og kom lett. Jeg syntes aldersforkjellen ble for stor til å trenge inn i henne.

Tulling som kastet bort muligheten til å trenge inni ei trang ungjente, sikkert jomfru!

Anonymous poster hash: b445f...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling som kastet bort muligheten til å trenge inni ei trang ungjente, sikkert jomfru!

Anonymous poster hash: b445f...a34

Det vet jeg ikke. Hun var så frempå at jeg lurer på det, men jeg syntes rett og slett hun var for ung til å putte lemmet mitt inn i. Det hadde føltes som barnerov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris! Hvorfor finner dere alle disse mennene? Jeg vil og :fnise:



Anonymous poster hash: 9c385...505
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg hadde sex var med en 30 år eldre mann (og jeg var myndig). Det var fantastisk, men ikke nødvendigvis på grunn av alderen hans da. Hele settingen var bare veldig rå og deilig.

Anonymous poster hash: f5b0b...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i begynnelsen av tjue-åra, og har jevnlig sex med en på 40. Bedre sex har jeg aldri hatt. Ikke vet jeg om det bare er jeg som har vært uheldig tidligere, men denne voksne mannen har et helt annet fokus enn de på min egen alder. Mer fokus på nytelse og mindre fokus på utseende og prestasjon. Det er han som har gjort meg så sikker på meg selv.
Unner alle en slik opplevelse eller ti.... :P



Anonymous poster hash: 40d4d...8d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeeey takk for alle svarene deres! føler meg myyye bedre :D å JA det er det beste jeg noen gang har hatt! forstår ikke hvorfor jeg har holdt ut med de på min alder, ser jo hva jeg har gått glipp av :fnise:

som AB over skriver: Mer fokus på nytelse og mindre fokus på utseende og prestasjon.

han bryr seg ikke om at jeg har litt valker her og der, han er klar så fort han kommer inn døra uten å nøle! første gangen han så meg naken klarte han ikke å ta øynene bort fra meg! å jeg føler meg mye bedre av å ha sex med han enn en unggutt som tenker "oj, du så ikke akkurat ut som en modell da men" :plystre:

TS



Anonymous poster hash: 5656d...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år eldre fyr?? Ikke i helvete heller. :Knegg:

haha :fnise: sant må sies at han virkelig ikke ser så gammel ut som over 40! han holder seg utrolig bra å har hår på hodet (mye hår!) å den kroppen!! :wow:

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...