Gå til innhold

sex med eldre mann (19 år eldre)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

haha :fnise: sant må sies at han virkelig ikke ser så gammel ut som over 40! han holder seg utrolig bra å har hår på hodet (mye hår!) å den kroppen!! :wow:

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Høres bra ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres bra ut ja.

hørtes ikke helt overbevis ut? del gjerne ditt syn på det. er derfor jeg laget denne tråden :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ikke helt overbevis ut? del gjerne ditt syn på det. er derfor jeg laget denne tråden :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Er du fornøyd med den her superelskeren, så er det ingenting som er bedre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med den her superelskeren, så er det ingenting som er bedre enn det.

fornøyd er jeg så klart. men den tanken som slår meg er jo den minimale sjangsen for at vi kunne blitt et par. jeg er jo ikke forelsket eller noe (enda), men jeg lurer på hva jeg skal gjøre den dagen jeg kanskje innser at jeg faktisk liker han som mer enn et sexobjekt? (det hørtes slemt ut)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornøyd er jeg så klart. men den tanken som slår meg er jo den minimale sjangsen for at vi kunne blitt et par. jeg er jo ikke forelsket eller noe (enda), men jeg lurer på hva jeg skal gjøre den dagen jeg kanskje innser at jeg faktisk liker han som mer enn et sexobjekt? (det hørtes slemt ut)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Jeg ville ikke vært bekymret hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som det kommer, ts.
Jeg er den anonyme som skreiv den fokus-kommentaren tidligere...
Jeg tenker ikke noe på den forelskelsesdelen. Kommer det så får man takle det når den tid kommer. Man kan jo ikke lavære å leve livet fordi man er redd for hva som vil komme. Blir man såret, så blir man såret.

Når det er sagt så tror jeg at jeg lurer meg selv litt med tanke på alderen til min "gamling", folk flest tipper ham til å være ca 30 av utseende. Men som sagt så er ikke alder det viktigste. Sålenge ting føles bra og man er på bølgelengde ellers...



Anonymous poster hash: 40d4d...8d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke vært bekymret hvis jeg var deg.

:blomst: håper ikke det :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som det kommer, ts.

Jeg er den anonyme som skreiv den fokus-kommentaren tidligere...

Jeg tenker ikke noe på den forelskelsesdelen. Kommer det så får man takle det når den tid kommer. Man kan jo ikke lavære å leve livet fordi man er redd for hva som vil komme. Blir man såret, så blir man såret.

Når det er sagt så tror jeg at jeg lurer meg selv litt med tanke på alderen til min "gamling", folk flest tipper ham til å være ca 30 av utseende. Men som sagt så er ikke alder det viktigste. Sålenge ting føles bra og man er på bølgelengde ellers...

Anonymous poster hash: 40d4d...8d9

takk for et herlig svar :) er på en måte sånn jeg ser det å, selv om jeg så klart er litt redd for å bli såret må jeg vel bare lære meg å leve livet :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å en mann har noen ganger møtt hverandre bare for sex, å med tanke på hans omdømme vil det nok ikke bli mer. jeg er i 20 årene og han i 40 årene (altså jeg er bare en drittunge i forhold) men vi har så syyykt god sex!! jeg kjenner han veldig godt så det er ikke noe sånt "møtes via sexside på nettet" opplegg :P

er det flere som gjør sånt? føler bare at han er den eneste mannen som hittil har klart å tilfredsstille meg skikkelig!!

av og til tenker jeg at "nei dette kan jeg ikke gjøre" men så tenker jeg å at dette er jo helt greit! men så blir jeg plutselig redd for å få følelser for han eller at jeg skal bli gravid (bruker pillen!). hvordan i alle dager kommer man seg over en sånn type redsel?

mange vil sikkert syns at det er ekkelt med så eldre menn, men man skulle neimen ikke tro at han er i 40 årene!

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Men hva er dette omdømmet da?

Anonymous poster hash: d3eed...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er dette omdømmet da?

Anonymous poster hash: d3eed...41a

han er en høyst respektert mann i samfunnet hvor han bor. om noe sånt ville kommet ut uten at forhold var inni bildet ville han kunne miste troverdighet og respekt hos dem.

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at en slik aldersforskjell kan gi god sex, spesielt om jenta liker en mann som tar litt "kontrollen".

Mannen har mer erfaring

Jenta har erfaring, men ønsker mer

Aldersforskjellen gjør at et forhold er veldig unaturlig, da er det lettere å fokusere kun på nytelsen og spenningen

Mannen er langt mer moden og trygg enn en typisk 20 år gammel gutt

Det "ulovlige" med aldersforskjellen gjør det spennende og mer pirrende

Begge har sine helt forskjellige "liv" - med disse små treffene lager man seg sin egen lille boble

Hilsen sporty mann på 40. Kjekk, ungdommelig og helt objektiv, selvfølgelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at en slik aldersforskjell kan gi god sex, spesielt om jenta liker en mann som tar litt "kontrollen".

Mannen har mer erfaring

Jenta har erfaring, men ønsker mer

Aldersforskjellen gjør at et forhold er veldig unaturlig, da er det lettere å fokusere kun på nytelsen og spenningen

Mannen er langt mer moden og trygg enn en typisk 20 år gammel gutt

Det "ulovlige" med aldersforskjellen gjør det spennende og mer pirrende

Begge har sine helt forskjellige "liv" - med disse små treffene lager man seg sin egen lille boble

Hilsen sporty mann på 40. Kjekk, ungdommelig og helt objektiv, selvfølgelig :-)

TAKK! jeg elsker spenningen ved at det "ikke er lov", å han kan virkelig sine saker. MYE bedre enn de som er i 20 årene (unnskyld hvis jeg tråkker noen på tærne nå), han passer meg så sykt bra. vi bor på forskjellige steder å så det er kanskje bare en gang i uka vi treffes. han har ingen andre på si (sier han) å jeg har heller ingen andre her nå da han liker at jeg er hans å at han kan bestemme litt. både jeg og han er klar over regler og grenser mellom oss så det gjør meg bare enda mer trygg på han.

Anonymous poster hash: 5656d...b47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare kos deg med det! Herregud, vi lever jo en gang. Hvorfor ikke?? :)

begynner å tenke sånn jeg å etter alle svarene her :) herregud hva er det verste som kan skje da? ja jeg kan bli såret, men jeg overlever det å som andre ganger ^^

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - du må virkelig kose deg og nyte det !!

Tenk ikke følelser - kun sex og spenning. MEN pass godt på ditt eget nettverk med venner/venninner på samme alder.

Ikke noe å satse på et langsiktig forhold med så stor aldersforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å tenke sånn jeg å etter alle svarene her :) herregud hva er det verste som kan skje da? ja jeg kan bli såret, men jeg overlever det å som andre ganger ^^

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Såret kan man alltid bli uansett alder! Det er jo en "risiko" uavhengig av alder. Jeg misunner deg faktisk litt. Tenker litt på eldre menn selv :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja - du må virkelig kose deg og nyte det !!

Tenk ikke følelser - kun sex og spenning. MEN pass godt på ditt eget nettverk med venner/venninner på samme alder.

Ikke noe å satse på et langsiktig forhold med så stor aldersforskjell.

nei tror nok ikke at jeg satser på noe forhold :) får heller bare si ifra til han hvis jeg får følelser å være enig med han om at vi avslutter det hele med vennskapet i behold :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såret kan man alltid bli uansett alder! Det er jo en "risiko" uavhengig av alder. Jeg misunner deg faktisk litt. Tenker litt på eldre menn selv :P

ja ikke sant! åh jeg ble litt roligere nå kjenner jeg :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såret kan man alltid bli uansett alder! Det er jo en "risiko" uavhengig av alder. Jeg misunner deg faktisk litt. Tenker litt på eldre menn selv :P

Veldig sant.

Husk også at en jevnaldrende ex kan du risikere å ha "hengende" rundt deg i årevis om dere er i samme miljø. Han elskeren trenger du ikke se igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant! åh jeg ble litt roligere nå kjenner jeg :)

Anonymous poster hash: 5656d...b47

Så bra!:) Åh, ble litt nysgerrig jeg nå. Kan jeg spørre hvordan det begynte? Siden du skriver at du kjenner han godt fra før. Send meg gjerne pm, om du vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...