Gå til innhold

Kjæresten min kjøpte denne kjolen til meg. Liker ikke :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ut som noe Kim Kardashian ville gått i.

Men uansett så si at kjolen ikke er din stil, men at du følte deg ubekvem for å si ifra, for du ville ikke virke utakknmelig for en gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fargen var vel ikke det største problemet her.

Han vil jo tydeligvis at du skal gi bort hele gården i 30-årslag neste helg..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, oi. Sånne kjoler er det best å kjøpe selv. :laugh:

Si du ikke helt synes den er din stil. Er ikke verre enn det. Å gå rundt med glitrende gullpaljetter på de få delene av kroppen som er dekket, er lov å vegre seg!



Anonymous poster hash: c5401...0da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din er fin da, som tenker at du er så smashing at du kan gå med den ^^

Selv ville jeg nok beholdt den men forklart til han at det er en kjole jeg kun kunne brukt med ham. Du må nesten bare finne ut hva som funker for deg TS. Men å fake syk er ikke en god ting å gå for, da lyver du for ham med noe veldig unødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min kjøpte faktisk denne kjolen til meg. Jeg setter pris på at han prøver, men jeg liker den ikke. Jeg kan ikke tenke meg en mer harry og tacky farge enn gull! Det er så tacky!! Hadde den bare vært svart eller noe.

Neste helg skal vi i 30 års lag til broren og han vil jeg skal ha på meg kjolen. Jeg sa jeg likte den, men jeg gjør ikke det. Vuderer seriøst å bare fake syk for å slippe å komme med kjolen. Huff :( Føler meg fæl nå. Han prøver så godt han kan, men.

Han sa han hadde kjøpt den på ebay og vi deler konto.

http://i.ebayimg.com/t/Sexy-Clubwear-Sizzling-Partywear-Mini-Long-Sleeve-Sequin-Cocktail-Dress-8-14-/00/s/NTAwWDM5MQ==/z/u9wAAOxyXDhSdCSR/$T2eC16Z,!w4FI,D(fZutBSdCSQo59w~~60_12.JPG?rt=nc

Anonymous poster hash: 85f4e...1ee

Synes du skal si til han at du setter pris på alt han gjør for deg, men samtidig si, på en veldig skånsom og fin måte, at kjolen ikke helt er din smak. Foreslå at dere sammen går og bytter kjolen. Eller noe sånt, for det er jo snilt gjort han å kjøpe en kjole til deg da.

Anonymous poster hash: b8a31...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang pakket jeg julegaver. hadde glemt at duken var under. så jeg klipte den i stykker. kansje kjolen kan være under når du pakker en gave?

inviter til en vin kveld med venninnene. så kan dere søle vin på den som underholdning.

eller bare fortell sannheten. vis du har tenkt å bli med denne mannen kan det bli mange "fine" kjoler etterhvert.



Anonymous poster hash: 5e634...6ee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud! :hoho:

Altså, jeg ville sagt det som det er; at du virkelig setter pris på at han prøver og at det er kjempesnilt at han vil gi deg en gave, men at det der er alt for mye. En kjole bør ikke være både kort og ha utringing OG paljetter OG i gull! Du kan jo si han gjerne kan få se deg i den, men at du nok velger noe annet til selskapet. Greit at han kanskje vil vise frem hvor flott du er, men dette ble for mye av det gode:P



Anonymous poster hash: 9c1d3...ec4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han regner vel med at du blir råfin i den :) Bruk den hjemme på kjærestekvelder, men si den er for utfordrende til å bruke ute blant folk.

Anonymous poster hash: c1ecc...5e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du redde den ved å kjøpe en sort skjorte/genser topp og bruke mørke strømper?

Ellers enig med de over her - hva med å bare være ærlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min kjøpte faktisk denne kjolen til meg. Jeg setter pris på at han prøver, men jeg liker den ikke. Jeg kan ikke tenke meg en mer harry og tacky farge enn gull! Det er så tacky!! Hadde den bare vært svart eller noe.

Neste helg skal vi i 30 års lag til broren og han vil jeg skal ha på meg kjolen. Jeg sa jeg likte den, men jeg gjør ikke det. Vuderer seriøst å bare fake syk for å slippe å komme med kjolen. Huff :( Føler meg fæl nå. Han prøver så godt han kan, men.

Han sa han hadde kjøpt den på ebay og vi deler konto.

http://i.ebayimg.com/t/Sexy-Clubwear-Sizzling-Partywear-Mini-Long-Sleeve-Sequin-Cocktail-Dress-8-14-/00/s/NTAwWDM5MQ==/z/u9wAAOxyXDhSdCSR/$T2eC16Z,!w4FI,D(fZutBSdCSQo59w~~60_12.JPG?rt=nc

Anonymous poster hash: 85f4e...1ee

ligner du på denne kim kardashian lookalilen da? er veldig hollywood. det er en meget spesiell kjole. og man bruker vel ikke mye sånt i lille Norge....? jeg syns kjolen var fin på henne :) si den ikke passa eller at den klør noe inne i granskauen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha huff. Snill kjæreste med dårlig smak :( Ebaykvalitet er jo ofte ikke den beste, lag et "uheldig" hull i det tynne stoffet i utringningen når du tar den på deg og si at du ikke kan bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min kjøpte faktisk denne kjolen til meg. Jeg setter pris på at han prøver, men jeg liker den ikke. Jeg kan ikke tenke meg en mer harry og tacky farge enn gull! Det er så tacky!! Hadde den bare vært svart eller noe.

Neste helg skal vi i 30 års lag til broren og han vil jeg skal ha på meg kjolen. Jeg sa jeg likte den, men jeg gjør ikke det. Vuderer seriøst å bare fake syk for å slippe å komme med kjolen. Huff :( Føler meg fæl nå. Han prøver så godt han kan, men.

Han sa han hadde kjøpt den på ebay og vi deler konto.

http://i.ebayimg.com/t/Sexy-Clubwear-Sizzling-Partywear-Mini-Long-Sleeve-Sequin-Cocktail-Dress-8-14-/00/s/NTAwWDM5MQ==/z/u9wAAOxyXDhSdCSR/$T2eC16Z,!w4FI,D(fZutBSdCSQo59w~~60_12.JPG?rt=nc

Anonymous poster hash: 85f4e...1ee

Skjønner deg godt. Hadde vært hakket mindre tacky å gå naken... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker vel at du viser frem litt ekstra :)

Du kan jo prøve deg på at du synes den kanskje er litt for vulgær? Med mindre du pleier å bruke kjoler med utrigning osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...