Gå til innhold

Ønsket om flere barn,men blir ikke gravid :(


Novemberjente

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd fra dere som kanskje sliter med det samme.

Jeg hadde to barn fra før jeg traff min mann som jeg nå er gift med.

Vi bestemt oss tidlg å få en i sammen,han ønsket barn (jeg å ville ha flere)

Vi brukte 9-10 mnd på å bli gravid (han har sjekket seg og alt er bra der) og prinsessen kom i 2010.

Vi ønsket så veldig å få nr to i sammen og har prøvd i 18 mnd til nå uten hell.

Skal til gynekolog for å sjekke meg snart,siden det ikke har skjedd noe, legen reagerte også siden jeg har klart å bli gravid tre ganger,men ikke blitt noe denne gangen.

Jeg vet jeg er super heldig som har tre kjempe flotte barn,men når ønsket er så stort etter å få flere barn. Så er sorgen der hver gangen mensen kommer. Og alle rundt deg som har barn fra før og blir gravid med en gang igjen..

Hører det fra venner at "du har jo barn" er du ikke fornøyd med det, rart du ikke blir gravid igjen osv.

Er det noen som har noen råd,tips til oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stress ned og vær fornøyd med de tre barna du har fra før.

Syns det er litt overilt å stresse så mye for å få et barn til når du har 3 fra før.

Hvis du likevel er fast bestemt på en til så får du dra til fastlegen din da eller gjør det privat.



Anonymous poster hash: 5534d...75e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok bare vente og se hva gynekologen finner ut av.. Hvis det er lenge siden mannen din har tatt sædprøve kan han jo ta en til, for å være sikker på at alt fortsatt er tipp topp der.

Ellers så får du bare prøve å være fornøyd med de 3 du allerede har.. Skjønner at sorgen er stor for deg når TR kommer selv om du allerede har hele 3 barn, men prøv å heller sette pris på at du er så heldig som har fått de 3. Jeg har vært prøver siden 2009 og sitter her fortsatt uten ett eneste ett..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...