Gjest avocadoen Skrevet 5. november 2013 #41 Skrevet 5. november 2013 har du veldig vanskelig for å forstå at ikke alle er like? Det er ikke slik at alle som ikke bruker p-piller eller lignende opplever de såkalte HEAT-PERIODENE dine... Anonymous poster hash: c0225...a87 Jeg har en mistanke om at den AB'en kanskje er en mann..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #42 Skrevet 5. november 2013 Liker dere å bli slikka når dere har mensen da,eller synes dere det er ekkelt ? nei.Der går grensen min i hvertfall.Ingen oralsex på meg under mensen,med mindre jeg er nydusjet og har en tampong innvendig.Men setter pris på litt fingring og kos ellers... Men ingen tunge der nede da.Alltfor mye blod.lukt osv fysj...Fy fan.Tenk så rød og ful av blod han ville blitt rundt munnen og i skjegget?Stakkars.Nei fysj.Vil han ikke så vondt....eller se han slik etterpå...he he Hadde første natt med min flamme under mensen.Han fingret og koste med meg som vanlig,og jeg brydde meg ikke.Var jo så kåt og det var jo bare kjempegodt.Der og da. Han var også extra kåt.Kanskje forde det lukter mer "kjønn" av damen,når hun har mensen. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #43 Skrevet 5. november 2013 nei.Der går grensen min i hvertfall.Ingen oralsex på meg under mensen,med mindre jeg er nydusjet og har en tampong innvendig.Men setter pris på litt fingring og kos ellers... Men ingen tunge der nede da.Alltfor mye blod.lukt osv fysj...Fy fan.Tenk så rød og ful av blod han ville blitt rundt munnen og i skjegget?Stakkars.Nei fysj.Vil han ikke så vondt....eller se han slik etterpå...he he Hadde første natt med min flamme under mensen.Han fingret og koste med meg som vanlig,og jeg brydde meg ikke.Var jo så kåt og det var jo bare kjempegodt.Der og da. Han var også extra kåt.Kanskje forde det lukter mer "kjønn" av damen,når hun har mensen. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f Det lukter jern (altså sånn det lukter av blod) av menstruasjon. Om det lukter mer kjønn av deg så er det fordi du ikke vaska deg. Anonymous poster hash: c6ebd...0b8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #44 Skrevet 5. november 2013 Nå har jeg vært gift i 20år,men sex under mens er ikke noe problem.Heldig med min mann,han bryr seg ikke om litt blod.Jeg er nøye på å være så ren som mulig og han vil faktisk gi oral. De første gangene synes jeg det var rart,men etterhvert helt greit. Går på Ppiller,hopper over mens og har det helt fint Anonymous poster hash: ff8da...4a1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #45 Skrevet 5. november 2013 Det lukter jern (altså sånn det lukter av blod) av menstruasjon. Om det lukter mer kjønn av deg så er det fordi du ikke vaska deg. Anonymous poster hash: c6ebd...0b8 Det lukter av mensblod...en spesiell lukt.Dersom du har en naturlig og ekte menstruasjon og ikke går på hormoner.Og det er ikke forde man ikke r ren.Mensblod LUKTER annerledes.I hvertfall mitt.Og jeg har nettopp testet meg for alt av SOS og t.o.m HIV.Og var fri for alt.Så det er normalt at det lukter litt extra.Men nå har jeg naturlig menstruasjon og eggløsning.dvs ganske mye blod og blodklepper... De som går på p-piller har bare en falsk LITEN blødning.Det er ingen ekte menstruasjon.Så mulig det lukter annerledes da. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #46 Skrevet 5. november 2013 Det lukter av mensblod...en spesiell lukt.Dersom du har en naturlig og ekte menstruasjon og ikke går på hormoner.Og det er ikke forde man ikke r ren.Mensblod LUKTER annerledes.I hvertfall mitt.Og jeg har nettopp testet meg for alt av SOS og t.o.m HIV.Og var fri for alt.Så det er normalt at det lukter litt extra.Men nå har jeg naturlig menstruasjon og eggløsning.dvs ganske mye blod og blodklepper... De som går på p-piller har bare en falsk LITEN blødning.Det er ingen ekte menstruasjon.Så mulig det lukter annerledes da. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f Min mensen er så absolutt ikke liten. Den er helt lik slik den var før jeg begynte med p-piller. Blør som en foss de to-tre første dagene, og blør normalt resten av dagene. Og den varer en uke. Om du kaller det liten, så lurer jeg på hvor lang mensen du har? Anonymous poster hash: c0225...a87 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #47 Skrevet 5. november 2013 Jeg har en mistanke om at den AB'en kanskje er en mann.. haha, jaa. Virker som h*n tror at alle kvinner i hele verden er helt lik Anonymous poster hash: c0225...a87 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #48 Skrevet 6. november 2013 Min mensen er så absolutt ikke liten. Den er helt lik slik den var før jeg begynte med p-piller. Blør som en foss de to-tre første dagene, og blør normalt resten av dagene. Og den varer en uke. Om du kaller det liten, så lurer jeg på hvor lang mensen du har? Anonymous poster hash: c0225...a87 Ikke no rart at jeg blir småsvimmel iblant,hvis jeg ikke tar jerntabletter eller spiser spesielt jernrik mat.Blør jo en hel uke i strekk. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #49 Skrevet 6. november 2013 Det lukter av mensblod...en spesiell lukt.Dersom du har en naturlig og ekte menstruasjon og ikke går på hormoner.Og det er ikke forde man ikke r ren.Mensblod LUKTER annerledes.I hvertfall mitt.Og jeg har nettopp testet meg for alt av SOS og t.o.m HIV.Og var fri for alt.Så det er normalt at det lukter litt extra.Men nå har jeg naturlig menstruasjon og eggløsning.dvs ganske mye blod og blodklepper... De som går på p-piller har bare en falsk LITEN blødning.Det er ingen ekte menstruasjon.Så mulig det lukter annerledes da. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f Blod er blod, om man går på p-piller eller ikke. Jeg foreslår at du leser deg litt opp om kvinnens anatomi, for du har meget lite kunnskaper om det etter hva jeg kan lese her. Men jeg regner meg at du egentlig er ute etter å provosere. Anonymous poster hash: b0499...33a
Druid Skrevet 6. november 2013 #50 Skrevet 6. november 2013 Blod er blod, om man går på p-piller eller ikke. Jeg foreslår at du leser deg litt opp om kvinnens anatomi, for du har meget lite kunnskaper om det etter hva jeg kan lese her. Men jeg regner meg at du egentlig er ute etter å provosere. Anonymous poster hash: b0499...33a Blod er blod, men for de fleste innholder mens andre komponenter også som helhet, og det er denne helheten folk lukter. Og ja, jenter sin mens lukter forskjellig. Førstehåndserfaring. Har ingen forklaring for hvorfor, men kan avkrefte at det har med renslighet å gjøre.
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 6. november 2013 #51 Skrevet 6. november 2013 HEAT -PERIODE kaller jeg det når jeg er spreng-kåt 24 timer i døgnet i 3 uker i strekk,nesten uten pause. Da lever man i ORGASME-VERDEN konstant.Og klarer knapt å fokusere på annet enn SEX.Og nytelse og orgasmer.Masse orgasmer etter herandre,hver eneste dag.Til kroppen er utslitt.Det er heat periode.Men du kommer nok aldri til å oppleve det,så lenge du er en kvinne som ikke har normale sykluser og menstruasjoner. Jeg har alltid hatt sterke menssmerter-men bruker sex som smertestillende.Det fungerer veldig bra for min del.Litt menssmerter tåler alle.Jeg kan få så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist.Da er sex eneste medisin eller masse smertestillende.Jeg velger sex. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f Denne lyste stabilitet..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #52 Skrevet 6. november 2013 Blod er blod, men for de fleste innholder mens andre komponenter også som helhet, og det er denne helheten folk lukter. Og ja, jenter sin mens lukter forskjellig. Førstehåndserfaring. Har ingen forklaring for hvorfor, men kan avkrefte at det har med renslighet å gjøre. AB skrev at det muligens luktet annerledes av blodet på kvinner som går på p-prevansjon enn de som ikke gjør det. Og det gjør det ikke. Men det lukter nok forskjellig fra kvinne til kvinne, som alt annet. Vi har forskjellige kroppslukter. Og mensen lukter spesielt uansett om jeg er nyvasket eller ikke. Det lukter ikke bare blod/jern, men spesielt. Og jeg er helt frisk. Anonymous poster hash: b0499...33a
Cerasus Skrevet 6. november 2013 #53 Skrevet 6. november 2013 Sliter med ganske kræisi menstruasjonssmerter, så her i gården er det helt utelukket...
Gjest Kim Skrevet 6. november 2013 #54 Skrevet 6. november 2013 Har hatt menssex noen ganger og det er jo ikke noe forskjellig fra vanlig sex, men som oftest, så er ikke jenter så interessert i sex når de har mensen og det har jeg full forståelse for.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #55 Skrevet 7. november 2013 Denne lyste stabilitet.. Jeg er veldig stabil,tolmodig,ærlig og trofast: )Har flere vellykkede og svært langvarige forhold bak meg.Så jeg er neppe så ille å bo sammen med som du tror. Alle x-samboerne har bare digget at jeg er så enkel og ukomplisert å ha sex med. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #56 Skrevet 7. november 2013 Jeg er veldig stabil,tolmodig,ærlig og trofast: )Har flere vellykkede og svært langvarige forhold bak meg.Så jeg er neppe så ille å bo sammen med som du tror. Alle x-samboerne har bare digget at jeg er så enkel og ukomplisert å ha sex med. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f Så du prøver å si at alle vi andre er kompliserte å ha sex med? Anonymous poster hash: c0225...a87
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #57 Skrevet 8. november 2013 Er det ikke bare å fortelle han at du har mensen da? I starten av forholdet mitt så sa jeg det bare som det var, ikke noe problem.. Men det hindra oss ikke hver gang Anonymous poster hash: 75f24...9d8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #58 Skrevet 8. november 2013 Da er han nok en dårlig elsker som slurver med forspillet,og mer rett inn type..... Hvis det føles vondt eller ubehagelig med samleie-da er kroppen ikke klar for å ta imot.Og da blir det ikke godt.Be han bruke mer tid på forspillet,sånn at du føler deg skikkelig opphisset og klar-neste gang du prøver samleie under mensen.Tipper du får en helt annen opplevelse da.Dersom du også er extra kåt under mensen,,,,,virker det litt rart at kroppen din ikke er naturlig klar for samleie kjapt??? Det KAN skyldes de kunstige hormonene som finnes i hormon-prevensjo.For det er ikke normalt.... Vanligvis skal jo vagina være ferdig oppsvulmet,blodfylt og klar for samleie-når man føler seg extra kåt.... Her er det noe som gjøres galt-eller noe som ikke stemmer.For det er ikke naturlig å ha det sånn...må være kjipt. Anonymous poster hash: 1cc2e...96f Jeg også kan være veldig kåt under mensen. Har noen få ganger gjort det i begynnelsen av mensen, og jeg også har veldig vondt. Det vil si vondt når han støter inni meg. Men slutten av mensen så er det ikke vondt. Men de første dagene er det rett og slett ubehagelig, så jeg unngår de første dagene. Men kåt blir jeg, så det har ingenting med det å gjøre. Så hva er så unormalt med det? Vi er tydligvis 2 stk so har vondt under mensen og likevel er kåte.. Anonymous poster hash: 65743...fcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå