Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtes dere med en gutt kun for å ha sex, eller? Jeg hadde ikke avlyst daten, men hadde heller ikke hatt sex dersom jeg ikke var komfortabel med det.

Anonymous poster hash: 46296...315

Neida, men dette var en jeg holdt på med, og vi hadde ofte sex når vi møttes fordi vi likte hverandre så godt, så da ville jeg bare informere på forkant så jeg ikke måtte avvise han der og da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallooo.. folk er forskjellige. Noen synes det er ubehagelig å ha sex under mensen. Har ikke noe med hvordan typen er i senga eller p-piller..

Noen bare er sånn.

Sikkert medfødt hos dere da: )

Men jeg må samtidig si-at jeg er utrolig glad for at jeg kan nyte sex både under mensen og ellers.Men,det kan være plagsomt å være så kåt noen ganger...særlig når man er singel.Er man i forhold er dt jo ikke noe problem.Da kan man jo bare "misbruke" mannen litt....he he

Anonymous poster hash: 1cc2e...96f

Skrevet

Sikkert medfødt hos dere da: )Men jeg må samtidig si-at jeg er utrolig glad for at jeg kan nyte sex både under mensen og ellers.Men,det kan være plagsomt å være så kåt noen ganger...særlig når man er singel.Er man i forhold er dt jo ikke noe problem.Da kan man jo bare "misbruke" mannen litt....he he Anonymous poster hash: 1cc2e...96f

Sex er så mye mer enn samleie, så selv om pulinga utgår kan man ha mye deilig sex sammen. ;)

Skrevet

Jeg har ofte slikka og fingra under mensen,i tillegg til vanlig sex. Så mensen er ingen grunn til ikke å kunne kose seg sammen :)

Anonymous poster hash: 2031a...5c7
Skrevet

Sikkert medfødt hos dere da: )

Men jeg må samtidig si-at jeg er utrolig glad for at jeg kan nyte sex både under mensen og ellers.Men,det kan være plagsomt å være så kåt noen ganger...særlig når man er singel.Er man i forhold er dt jo ikke noe problem.Da kan man jo bare "misbruke" mannen litt....he he

tror ikke det er medfødt hos meg iallefall. Kan ikke huske det var slik før jeg begynte på p-piller. Men uansett, plager ikke meg siden jeg ikke har mensen mer enn maks en gang i året. Så som sagt, jeg klarer helt fint å vente en uke i året:) Og man trenger da absolutt ikke å pule for å ha sex :)

Anonymous poster hash: c0225...a87

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg har alltid sex når jeg har mensen, er ekstra kåt da pluss at det hjelper mot mensenkramper for meg.

Skrevet

tror ikke det er medfødt hos meg iallefall. Kan ikke huske det var slik før jeg begynte på p-piller. Men uansett, plager ikke meg siden jeg ikke har mensen mer enn maks en gang i året. Så som sagt, jeg klarer helt fint å vente en uke i året:) Og man trenger da absolutt ikke å pule for å ha sex :)

Jeg får de beste og aller mest svimeslående orgasmene under penetrering.Så jeg "må" pule,for å føle meg skikkelig tilfredsstilt.Jeg får heller ikke den kraftige endorfin-rusen-av å onanere alene...

Det er noe spesielt med å bli knullet.En dypere tilfredsstillelse og en sterkere endorfin RUS.Men det skjønner ikke dere småjenter enda...ert ert : )

Skrevet

Jeg får de beste og aller mest svimeslående orgasmene under penetrering.Så jeg "må" pule,for å føle meg skikkelig tilfredsstilt.Jeg får heller ikke den kraftige endorfin-rusen-av å onanere alene...

Det er noe spesielt med å bli knullet.En dypere tilfredsstillelse og en sterkere endorfin RUS.Men det skjønner ikke dere småjenter enda...ert ert : )

Ja, men så fint for deg da :)

folk er FORSKJELLIGE. Fordi om du liker noe, så betyr ikke det at alle andre liker det samme.

Jeg får vondt av å pule når jeg har mensen. Men som sagt, det er ikke et superstort problem for meg, da jeg har mensen EN gang i året...

Skrevet

Ja, men så fint for deg da :)

folk er FORSKJELLIGE. Fordi om du liker noe, så betyr ikke det at alle andre liker det samme.

Jeg får vondt av å pule når jeg har mensen. Men som sagt, det er ikke et superstort problem for meg, da jeg har mensen EN gang i året...

Høres risikabelt og skummelt ut,å ha mensen bare 1 gang i året.Kan neppe være sunt for kroppen.Vanligvis er uteblitt mens hos en kvinne enten tegn på sykdom eller graviditet.

Du vet at det naturlige er å ha mensen 12 ganger i året?Og det er alltid en grunn til at naturen har laget det sånn.

Du går jo glipp av masse-ved å ikke ha ekte menstruasjon.Du går glipp av HEAT -PERIODENE som kan vare opp til 3 uker i strekk.Det må jo være veldig ødeleggende for sex og følelseslivet ditt???For ikke å snakke om dine partneres sex&følelsesliv.

Men du vil aldri forstå hva jeg snakker om.Før du har prøvd å leve et naturlig og hormonfritt liv og sexliv.

På mange måter er du ingen " ekte kvinne " når du går på kunstige hormoner.Har du tenkt på det?

Og hva langvarig bruk av hormoner KAN gjøre med kroppen og følelseslivet ditt på lang sikt?

ALLE VALG HAR KONSEKVENSER.

Skrevet

Høres risikabelt og skummelt ut,å ha mensen bare 1 gang i året.Kan neppe være sunt for kroppen.Vanligvis er uteblitt mens hos en kvinne enten tegn på sykdom eller graviditet.

Du vet at det naturlige er å ha mensen 12 ganger i året?Og det er alltid en grunn til at naturen har laget det sånn.

Du går jo glipp av masse-ved å ikke ha ekte menstruasjon.Du går glipp av HEAT -PERIODENE som kan vare opp til 3 uker i strekk.Det må jo være veldig ødeleggende for sex og følelseslivet ditt???For ikke å snakke om dine partneres sex&følelsesliv.

Men du vil aldri forstå hva jeg snakker om.Før du har prøvd å leve et naturlig og hormonfritt liv og sexliv.

På mange måter er du ingen " ekte kvinne " når du går på kunstige hormoner.Har du tenkt på det?

Og hva langvarig bruk av hormoner KAN gjøre med kroppen og følelseslivet ditt på lang sikt?

Haha, nei, det er ikke farlig å ikke ha mensen, jeg har snakket med gynekolog om dette her ;)

Jeg går som sagt på p-piller, og man kan utsette mensen så mange ganger man vil. Man har foresten ikke ordentlig mensen når man går på p-piller. Og det går da absolutt ikke utover sexlivet til verken meg eller typen min, vi har da sex hver dag. Jeg har da like mye sexlyst nå som jeg hadde før jeg begynte på p-piller, jeg klarer helt fint å komme både 7 og 8 ganger etter hverandre, akkurat som før. Så ikke kom her å si at sexlivet vårt er ødelagt.

Skrevet

I løpet av vårt seks år lange felles sexliv har vi kun hatt sex en gang mens jeg har hatt mensen. For hans del gjør det ingenting, men jeg foretrekker å ha det når jeg ikke har mensen. Dermed har vi ikke hatt det flere ganger mens jeg har hatt mensen.

Anonymous poster hash: 788ee...bd6
Skrevet

Har du i det hele tatt peiling på prevensjon? Jeg bruker hormonspiral, og har hatt det i 3-4 år. Har ikke hatt ordentlig mensen i løpet av denne tiden, kun små "blødninger". Dette har jeg snakket med legen min om, og hun sier det er helt normalt.

Skrevet

Innlegget som var skrevet kl. 22:39 (i følge KG) var rettet mot AB 21:20.

Skrevet

Jeg og kjæresten har hatt sex en del ganger under mensen, jeg blir helt ufyselig kåt når jeg har mensen:P

Jeg ville ikke avlyst en date pga mensen, og jeg ville absolutt ikke sendt melding for å "advare":P men jeg ville ikke hatt sex heller.. Ville bare hintet om at det ikke passer så godt de første dagene dersom han forsøkte seg. Ville ikke hatt mensensex med nesten helt fersk partner ;)

• Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Når man går på p-piller, har man ikke syklus. Man kan dermed gå i 20 år uten mensen om kroppen tillater det (altså uten gjennombruddsblødning). Og kvinner som går på p-preparater er minst like ekte som det du er. Du har jo virkelig ingen kunnskap om dette ser det ut til.

P-piller gjør ingen verdens ting med følelseslivet ditt på lang sikt heller, så slapp helt av.

Og så må du også huske på det at noen har uregelmessig menstruasjon og noen har f.eks endometriose, og p-piller hjelper mot dette for svært mange.

Og jeg har aldri opplevd noen heat-perioder, med mindre du snakker om når jeg kaster opp og besvimer på samme tid nesten og ligger i fosterstilling på gulvet og griner, fordi det kjennes ut som om at noen stikker en kniv i eggstokken og korsryggen samtidig. Om dette er en heat-periode så vet jeg akkurat hva du mener da :)

• Liker 1
Skrevet

Liker dere å bli slikka når dere har mensen da,eller synes dere det er ekkelt ?

Skrevet

Til og med Karsten og Petra kjører brannbil, så ganske vanlig vil jeg tro. ;)

Anonymous poster hash: a335c...398

Hahaha, beste kommentaren!

Anonymous poster hash: 350df...dd6

• Liker 1
Skrevet

Når man går på p-piller, har man ikke syklus. Man kan dermed gå i 20 år uten mensen om kroppen tillater det (altså uten gjennombruddsblødning). Og kvinner som går på p-preparater er minst like ekte som det du er. Du har jo virkelig ingen kunnskap om dette ser det ut til.

P-piller gjør ingen verdens ting med følelseslivet ditt på lang sikt heller, så slapp helt av.

Og så må du også huske på det at noen har uregelmessig menstruasjon og noen har f.eks endometriose, og p-piller hjelper mot dette for svært mange.

Og jeg har aldri opplevd noen heat-perioder, med mindre du snakker om når jeg kaster opp og besvimer på samme tid nesten og ligger i fosterstilling på gulvet og griner, fordi det kjennes ut som om at noen stikker en kniv i eggstokken og korsryggen samtidig. Om dette er en heat-periode så vet jeg akkurat hva du mener da :)

HEAT -PERIODE kaller jeg det når jeg er spreng-kåt 24 timer i døgnet i 3 uker i strekk,nesten uten pause.

Da lever man i ORGASME-VERDEN konstant.Og klarer knapt å fokusere på annet enn SEX.Og nytelse og orgasmer.Masse orgasmer etter herandre,hver eneste dag.Til kroppen er utslitt.Det er heat periode.Men du kommer nok aldri til å oppleve det,så lenge du er en kvinne som ikke har normale sykluser og menstruasjoner.

Jeg har alltid hatt sterke menssmerter-men bruker sex som smertestillende.Det fungerer veldig bra for min del.Litt menssmerter tåler alle.Jeg kan få så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist.Da er sex eneste medisin eller masse smertestillende.Jeg velger sex.

Skrevet

HEAT -PERIODE kaller jeg det når jeg er spreng-kåt 24 timer i døgnet i 3 uker i strekk,nesten uten pause.

Da lever man i ORGASME-VERDEN konstant.Og klarer knapt å fokusere på annet enn SEX.Og nytelse og orgasmer.Masse orgasmer etter herandre,hver eneste dag.Til kroppen er utslitt.Det er heat periode.Men du kommer nok aldri til å oppleve det,så lenge du er en kvinne som ikke har normale sykluser og menstruasjoner.

Jeg har alltid hatt sterke menssmerter-men bruker sex som smertestillende.Det fungerer veldig bra for min del.Litt menssmerter tåler alle.Jeg kan få så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist.Da er sex eneste medisin eller masse smertestillende.Jeg velger sex.

har du veldig vanskelig for å forstå at ikke alle er like? Det er ikke slik at alle som ikke bruker p-piller eller lignende opplever de såkalte HEAT-PERIODENE dine...

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Åh, stakkars deg. Du skjønner at noen av oss trenger å fokusere på litt andre ting enn sex. Og det at jeg går på p-piller gjør ingenting med min sexlyst ihvertfall :) Jeg og kjæresten har et veldig bra sexliv, og jeg tror han hadde blitt litt lei av meg om jeg skulle oppført meg som det du gjør i denne tråden :P

Men du bør kanskje få deg litt mer kunnskap om ting før du uttaler deg om det :) Bare et tips.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...