Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er dette?

Anonymous poster hash: c77a9...cf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til og med Karsten og Petra kjører brannbil, så ganske vanlig vil jeg tro. ;)

Anonymous poster hash: a335c...398
  • Liker 7
Skrevet

Har hatt sex under mensen mange ganger, men blir jo litt ekstra gris så blir ofte i dusjen, evt. bare oral/hånd stimulering:)

Anonymous poster hash: 3f2e5...dbf
Skrevet

Hva gjør man når man har noe på gang med noen og det kommer? Holder seg unna en uke? Er åpen om det?

Skal på en date idag hvor sex ligger i kortene. Avlyse eller avvise? Ser ikke noen god løsning her.

Skrevet

Hva gjør man når man har noe på gang med noen og det kommer? Holder seg unna en uke? Er åpen om det?

Skal på en date idag hvor sex ligger i kortene. Avlyse eller avvise? Ser ikke noen god løsning her.

Det varierer vel fra gutt til gutt på samme måte som mellom oss jenter. Jeg avlyste engang en slik avtale med det som nå er samboeren min, fortalte han det en god stund etter at vi ble sammen og han syntes bare det var teit å avlyse.

Mitt tips er derfor å sende en melding til gutten hvor du sier ifra hva ståa er og lar han velge hva han er komfortabel med =)

Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Personlig liker jeg ikke å ha sex under mensen, rett og slett fordi jeg ikke er komfortabel med det. Syns ikke du skal avlyse denne daten, hadde det vært meg hadde jeg dratt også ville jeg vært åpen om det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i samme situasjon nylig og syns det er kleint å snakke om mensen med folk jeg holder på med og ikke kjenner så godt. Så jeg forsøkte å formidle det på en diskré måte, men han skjønte ikke, så måtte nesten si det rett ut at "det går ikke på et par dager" ;p Men han ville møtes likevel heldigvis (:

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Avlyse en date fordi du har mensen? Dere MÅ ikke ha sex, er det ikke like koselig uten også?

Om han tar initiativ til sex så kan du jo bare si du har mensen, og dere får vente en uke til.

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Aldri hatt det, og kommer aldri til å ha det heller. Kjæresten er heldigvis enig der :P Er kanskje en fare for at jeg høres ut som en 12 år gammel jente nå, men ihvertfall min menstruasjon er litt disgusting (det er jo ikke helt rennende blod som kommer ut..) både i konsistens og lukt + at jeg har veldig sterke smerter, så det hadde ikke vært aktuelt uansett.

• Liker 3
Skrevet

Har kunn hatt sex under mensen 2 ganger, og kommer nok ikke til å skje igjen. Det er bare utrolig vondt.

Anonymous poster hash: c0225...a87
Skrevet

Har kunn hatt sex under mensen 2 ganger, og kommer nok ikke til å skje igjen. Det er bare utrolig vondt.

Da er vi utrolig forskjellige.Er vanligvis extremt kåt under mensen,og dersom jeg har menssmerter.Er et samleie den beste medisin mot menskramper.Så takker ikke nei til sex-selv om jeg har sterke menssmerter.Det er helt vanvittig deilig med samleie under mensen,og en vaginalorgasme da,fjerner alle smerter og kramper.Klitorisorgasmer har ikke like god effekt på menssmerter,syns penetrering gir bedre smertelindring.Etter samleie føler jeg virkelig at jeg kan slappe av og nyte å være helt smertefri.Kjenner t.o.m korsrygg muskulaturen dovner helt av og t.o.m mens-ryggsmerter forsvinner-etter samleie.Helt utrolig hvor det hjelper.Pikk er extra godt når man har mensen og smertelindrende.Den innvendige massasjen det gir.Er det aller beste mot menskramper i magen.

t.o.m livmoren slapper av etterpå.Ja hele underlivet.

Er ofte veldig desperat etter pikk-særlig under mensen.Så hadde blitt sint om mannen nektet å ha sex pga mensen.Rett og slett sint.Skal ikke så mye til for å få meg sinna heller,NÅR jeg har mensen....he he

Anonymous poster hash: 1cc2e...96f

• Liker 1
Skrevet

Da er vi utrolig forskjellige.Er vanligvis extremt kåt under mensen,og dersom jeg har menssmerter.Er et samleie den beste medisin mot menskramper.Så takker ikke nei til sex-selv om jeg har sterke menssmerter.Det er helt vanvittig deilig med samleie under mensen,og en vaginalorgasme da,fjerner alle smerter og kramper.Klitorisorgasmer har ikke like god effekt på menssmerter,syns penetrering gir bedre smertelindring.Etter samleie føler jeg virkelig at jeg kan slappe av og nyte å være helt smertefri.Kjenner t.o.m korsrygg muskulaturen dovner helt av og t.o.m mens-ryggsmerter forsvinner-etter samleie.Helt utrolig hvor det hjelper.Pikk er extra godt når man har mensen og smertelindrende.Den innvendige massasjen det gir.Er det aller beste mot menskramper i magen.

t.o.m livmoren slapper av etterpå.Ja hele underlivet.

Er ofte veldig desperat etter pikk-særlig under mensen.Så hadde blitt sint om mannen nektet å ha sex pga mensen.Rett og slett sint.Skal ikke så mye til for å få meg sinna heller,NÅR jeg har mensen....he he

Ja, altså, jeg er selvsagt veldig kåt. Men jeg får bare sinnsykt vondt inni skjeden når jeg har sex. Det er liksom absolutt ingenting godt med det, kunn vondt. Vondere enn vanlige menssmerter :P Og vaginalorgasme får jeg ikke uansett :)

Skrevet

Ja, altså, jeg er selvsagt veldig kåt. Men jeg får bare sinnsykt vondt inni skjeden når jeg har sex. Det er liksom absolutt ingenting godt med det, kunn vondt. Vondere enn vanlige menssmerter :P Og vaginalorgasme får jeg ikke uansett :)

Da er han nok en dårlig elsker som slurver med forspillet,og mer rett inn type.....

Hvis det føles vondt eller ubehagelig med samleie-da er kroppen ikke klar for å ta imot.Og da blir det ikke godt.Be han bruke mer tid på forspillet,sånn at du føler deg skikkelig opphisset og klar-neste gang du prøver samleie under mensen.Tipper du får en helt annen opplevelse da.Dersom du også er extra kåt under mensen,,,,,virker det litt rart at kroppen din ikke er naturlig klar for samleie kjapt???

Det KAN skyldes de kunstige hormonene som finnes i hormon-prevensjo.For det er ikke normalt....

Vanligvis skal jo vagina være ferdig oppsvulmet,blodfylt og klar for samleie-når man føler seg extra kåt....

Her er det noe som gjøres galt-eller noe som ikke stemmer.For det er ikke naturlig å ha det sånn...må være kjipt.

Skrevet

Jeg var i samme situasjon nylig og syns det er kleint å snakke om mensen med folk jeg holder på med og ikke kjenner så godt. Så jeg forsøkte å formidle det på en diskré måte, men han skjønte ikke, så måtte nesten si det rett ut at "det går ikke på et par dager" ;p Men han ville møtes likevel heldigvis (:

Møtes dere med en gutt kun for å ha sex, eller? Jeg hadde ikke avlyst daten, men hadde heller ikke hatt sex dersom jeg ikke var komfortabel med det.

Anonymous poster hash: 46296...315

Skrevet

Da er han nok en dårlig elsker som slurver med forspillet,og mer rett inn type.....

Hvis det føles vondt eller ubehagelig med samleie-da er kroppen ikke klar for å ta imot.Og da blir det ikke godt.Be han bruke mer tid på forspillet,sånn at du føler deg skikkelig opphisset og klar-neste gang du prøver samleie under mensen.Tipper du får en helt annen opplevelse da.Dersom du også er extra kåt under mensen,,,,,virker det litt rart at kroppen din ikke er naturlig klar for samleie kjapt???

Det KAN skyldes de kunstige hormonene som finnes i hormon-prevensjo.For det er ikke normalt....

Vanligvis skal jo vagina være ferdig oppsvulmet,blodfylt og klar for samleie-når man føler seg extra kåt....

Her er det noe som gjøres galt-eller noe som ikke stemmer.For det er ikke naturlig å ha det sånn...må være kjipt.

haha, nei, det betyr ikke at typen min er dårlig i senga. han tar ikke bare å stapper den rett inn. Jeg sørger uansett for min egen orgasme ;) Så jeg er nok mer enn klar nok kjære deg.

Uansett, jeg går på p-piller, og jeg har skikkelig menssmerter, så det kan jo ha noe med saken å gjøre.

Og nei, det er absolutt ikke kjipt i det hele tatt, for jeg klarer helt fint å vente en uke med å ha sex:P

Orgasme klarer jeg helt fint å få uten å ha sex :)

Skrevet

haha, nei, det betyr ikke at typen min er dårlig i senga. han tar ikke bare å stapper den rett inn. Jeg sørger uansett for min egen orgasme ;) Så jeg er nok mer enn klar nok kjære deg.

Uansett, jeg går på p-piller, og jeg har skikkelig menssmerter, så det kan jo ha noe med saken å gjøre.

Og nei, det er absolutt ikke kjipt i det hele tatt, for jeg klarer helt fint å vente en uke med å ha sex:P

Orgasme klarer jeg helt fint å få uten å ha sex :)

Uansett, så hopper jeg over mensen såpass ofte at jeg har det max en gang i året, så jeg tror nok jeg overlever en uke i året uten sex:P

Skrevet

Vi har ikke sex under mensen, ingen av oss har lyst. Jeg har null sexlyst pga smerter og blod. Nei takk.

Men jeg hadde ikke avlyst en date fordet, man må ikke ha sex.

Anonymous poster hash: b0499...33a
Skrevet

Møtes dere med en gutt kun for å ha sex, eller? Jeg hadde ikke avlyst daten, men hadde heller ikke hatt sex dersom jeg ikke var komfortabel med det.

Anonymous poster hash: 46296...315

Nei, men jeg føler det er litt dumt å avvise ham. For da kan han tro at jeg ikke har lyst på ham eller ser på ham som venn. Så jeg må enten avlyse eller si det som det er.

Gjest avocadoen
Skrevet

Hallooo.. folk er forskjellige. Noen synes det er ubehagelig å ha sex under mensen. Har ikke noe med hvordan typen er i senga eller p-piller..

Noen bare er sånn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...