Gå til innhold

Fuckfriend eller noe mer? HJELP!


Jente321

Anbefalte innlegg

Tror dette er noe mange unge jenter spør seg selv om en eller flere ganger i livet. Jeg er i en situasjon jeg trenger råd fra utenifra!

Historien er slik:
Møtte en kjekk gutt, vi er begge studenter og møtes alltid når vi er ute og deretter drar vi hjem til en av oss og har sex etter å ha danset i timesvis og hatt det gøy med venner.

Han har introdusert seg for vennene sine og han tar alltid kontakt hver gang vi vet begge skal ut. Greia er også at vi har snakket sammen så og si hver dag siden vi møttes (ca. 7 uker siden). Han har også vært her og sett på film uten at det har kommet tafsing inn i bildet. Vi skal også være sammen på fredag og bare slappe av. Men vi kunne jo forsåvidt hengt mer sammen. Føler at jeg er den som tar initiativ til å spørre men så er som regel svaret at han ikke orker fordi han straks skal legge seg eller har skole å gjøre. Vil han ikke eller har han faktisk ikke mulighet? Er som regel alltid han som sender meg melding på mobil eller face daglig, men jeg vil liksom ikke være den masete jenta som vil være sammen hele tiden heller..

Er han faktisk interessert i meg eller vil han bare ha sex? Isåfall hvorfor snakker vi sammen hver dag da?

(jeg er selvfølgelig superinteressert i denne gutten og lurer på hvordan han kan bli "min".)

Håper på svar og hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er jo tydeligvis interessert i deg da. Det er suuuupervanlig å føle seg som den innpåslitne jenta. ALLE jenter føler det en eller annen gang.. Jeg ville hvertfall ikke snakket med en fyr hver eneste dag, hvis jeg KUN ville ha sex med ham. Og det med å se film sammen uten å gjøre noe er jo et godt tegn tenker jeg da. Det er jo som regel en vanskelig oppgave. Hvis han vil kun ha sex med deg, burde han jo hvertfall prøvd seg mens dere så film.. Men hvis han prioriterer skole og soving foran ei jente, så virker han jo ikke helt sinnsykt interessert. Det er vanskelig, men jeg tror du vil finne det ut etterhvert. Sånne situasjoner har seg med å løse seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...