Gå til innhold

Normalt å bruke sex og kos som trøst?Jeg gjør det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå savner jeg min gamle elsker,og han er bortreist på ubestemt tid.
Savner han så mye,at det er ikke til å holde ut.Spiller triste kjærlighetssanger,drømmer om han,blir fortvilt,aner jo ikke når jeg ser han igjen.
I mellomtiden,klarer jeg ikke å motstå fristelser....synes synd på meg selv.Gråter meg i søvn av og til,når jeg savner elskeren min.Ja jeg depper og syns synd på meg selv,som må ligge alene natt etter natt.
Er jo mange menn som er intr. i meg og prøver seg.Jeg utnytter det,og tenkte de kunne gjøre ventetiden behageligere.Så i ren desperasjon,lot jeg en beiler få kontakt og t.o.m komme i sengen min.Trøste sex kaller jeg det,ren trøst for meg.Er jo ikke han jeg vil ha.Men,kan jo ha sex med han likevell.Tenner jo på han.
Men det gikk ikke bra.Mannen klarer jo ikke å knulle meg.Selv om han vil så gjerne.
Tror du han merker at jeg er litt kald,og kunn ute etter sex ?
Nekter å ta imot tlf nummer,og vil ikke gi han mitt.Jeg føler meg litt kynisk og ego.Men men.Mange menn gjør akkurat det samme som meg.Så jeg har ikke noe dårlig samvittighet for det.Ikke har jeg vært utro heller.For jeg og min faste elsker,er jo ikke sammen....enda.



Anonymous poster hash: 6e77c...b9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke normalt. Og bruk ordskiller etter hvert punktum og komma. Teksten din er praktisk talt uleselig.



Anonymous poster hash: 54f02...48a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...