Gå til innhold

Liten sexlyst, tenner på "mannegriser"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gift med en fantastisk mann som jeg elsker. Vi har et flott forhold på alle områder, bortsett fra sexlivet.. Nå begynner det å bli et tema som oftere og oftere skaper dårlig stemning og krangel.

Det første året hadde vi mye og god sex. Jeg hadde ofte lyst og alt var topp. Nå fire år senere har vi kanskje sex to ganger i måneden. Slik har det vært i 2-3 år. Den ene gangen er mest sånn at jeg bare blir med på det for å gjøre han fornøyd og den andre gangen er jeg kanskje litt full og har faktisk litt lyst,

Det er ikke sånn at jeg har lyst på andre menn f.eks på fest, jobb o.l. Jeg har bare ikke lyst til å ha sex. Det har kommet så langt at jeg blir kvalm av lukten av sæd, vil ikke at han skal ta for mye på meg (tenker bare at nå vil han ha sex..) tenker at senga blir svett, jeg vil heller sove, føler meg ikke sexy osv.

Mannen min har stor sexlyst og han er lei seg for dette, vi har pratet om det mange ganger.. Jeg er ærlig.

Eneste gangen jeg kan kjenne lyst er f.eks hvis jeg ser på Sopranos på dvd.. Voldelige, dominerende mannegriser som er utro osv. Blir vanvittig tent av det. Mannen min får lov til å ha sex med andre og har det kanskje 3-4 ganger i året. Det tenner meg og etter dette har vi gjerne sex.

Jeg har oppvokst hos mor og far og har et godt forhold til bror/pappa. Pappa et en snill og rolig mann, så det er ingen "daddyissues" her. Vi har et fint forhold.

Anonymous poster hash: 5213e...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste gangen jeg kan kjenne lyst er f.eks hvis jeg ser på Sopranos på dvd.. Voldelige, dominerende mannegriser som er utro osv. Blir vanvittig tent av det. Mannen min får lov til å ha sex med andre og har det kanskje 3-4 ganger i året. Det tenner meg og etter dette har vi gjerne sex.

Hva om du lar han ha sex med andre damer 3-4 ganger i måneden istedet? Kanskje du blir oftere kåt da. Eller om du møter en veltrent velutrustet mann fra nettet som knullet vettet av deg mens mannen din ser på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da er du sikkert en cuntold. Du har jo løsningen, se Sopranos og la mannen din knulle andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du lar han ha sex med andre damer 3-4 ganger i måneden istedet? Kanskje du blir oftere kåt da. Eller om du møter en veltrent velutrustet mann fra nettet som knullet vettet av deg mens mannen din ser på?

Tror ikke det. Vil ikke ha sex med andre menn.. Vi har barn, så han kan ikke fly på byen hver helg

Anonymous poster hash: d6d76...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har barn, så han kan ikke fly på byen hver helg

Anonymous poster hash: d6d76...d41

Det må være en ny hele tiden? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, men da er du sikkert en cuntold. Du har jo løsningen, se Sopranos og la mannen din knulle andre damer.

Freudian slip? ;)

Tror det heter Cuckette når det går den veien, men du mente kansje noe annet?

Tipper hun er Sopranofil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freudian slip? ;)

Tror det heter Cuckette når det går den veien, men du mente kansje noe annet?

Tipper hun er Sopranofil.....

likte ordet cuntold, så jeg holder meg til det :) Sopranofil? mulig det, mulig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...