Gå til innhold

Han er litt sånn "Christian Grey". Litt nervøs...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fyr jeg har møtt en gang. Vi har flørtet over sms i litt over en måned. Vi visste lenge før vårt første møtet at vi kom til å ha sex første kvelden. Men vi begge var klare over at vi ønsket noe mer også.

Første møtet kom og vi koste oss. Stemningen var litt klein først, men det ble bedre utover kvelden. Vi koste, kysset, snakket litt. Havnet i senga, fortsatte samme greia der. Og så vips! Fikk jeg mensen. Men det hindret ham ikke å ha sex med meg. Jeg visste at han var litt dominant i senga, da han hadde nevnt det lenge før vi møttes. Jeg fant det pirrende selvfølgelig. Han spurte om jeg var åpen for analsex og til å begynne med nølte jeg veldig. Han tok fram glidekrem samtidig som han fikk av meg bhen min... jeg var rimelig imponert at han klarte å gjøre to ting samtidig! Spesielt når det gjaldt bhen. Det er jo ikke akkurat såå enkelt å ta av bh.

Han stilte seg bak meg i doggy, smurte inn ræva mi, varmet opp med fingre til å begynne med før han gikk inn med pikken sin. Jeg var super, superoverrasket over at det ikke gjorde vondt. Jeg har prøvd analsex før, og det har vært smertefult. Men ikke denne gangen. Ikke med han her. Det tok ikke lang tid før han knullet meg hardt og raskt. Og jeg likte det. SHOCK!

Etter en stund snudde han meg og gikk inn vaginalt. Selv om jeg hadde fått mensen. Jeg merket at jeg ikke var så trang som jeg var vant til og fikk litt panikk. Men sexen var god likevel og han vet hva han gjør. Jeg snudde meg og red på han til han kom. Han kom skikkelig, med stønning som varte i en evighet. Supersexy! Sovnet i armene hans. På morgenen ville han ha en liten blowjob, men han kom ikke.

Når han drar hjem, snakker vi litt på sms igjen. Snakker litt om sexen, at det var så typisk a tjeg skulle få mensen akkurat den kvelden osv. Han sier at det var godt og at han vil møtes igjen og syns jeg er sinnsykt deilig, men han sier også at vi var litt uheldige med sexen. Jeg har ikke hørt et ord om at det var deilig eller bra sex. Bare at JEG er deilig.

Og nå nærmer det seg vårt andre møte. Jeg kan nesten ikke vente. Vente med å kysse han igjen, og ha sex. Og pratingen da, selv om jeg faktisk gleder meg til sexen litt mer... men jeg er nysgjerrig på han og interessert i å se om det kan bli noe mer. Virker som han mener det samme.

Men nå er jeg nervøs. Nervøs for å ha sex med han igjen. Jeg håper sexen kan bli enda bedre denne gangen. Uten mensen, spesielt! Dessuten var jeg så nervøs sist gang, så jeg håper jeg klarer å slappe av mer denne gangen. Jeg vil høre "Det var så digg!" eller noe fra han. Jeg har ikke så mye sexerfaring, og har ikke gjort det med så mange. Jeg er veldig glad i sex og er åpen for å prøve absolutt alt. Eller... nesten ihvertfall. Men jeg vil gjerne "imponere" litt også! Få han til å huske meg litt ekstra.

Any tips? What can i do? xD Hva er det en avslappet, laid back erfaren fyr liker ved en jente? Han er veldig sånn "get over it" type. Bestemt, tøff. Men han er også veldig snill, men ikke pusete. Han liker å kose, men ikke maler ikke...om dere skjønner. Veldig mann. Veldig spennende. Og sinnsykt kjekk. Jeg er så betatt!



Anonymous poster hash: 90410...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Awzm me

Det er en fyr jeg har møtt en gang. Vi har flørtet over sms i litt over en måned. Vi visste lenge før vårt første møtet at vi kom til å ha sex første kvelden. Men vi begge var klare over at vi ønsket noe mer også.

Første møtet kom og vi koste oss. Stemningen var litt klein først, men det ble bedre utover kvelden. Vi koste, kysset, snakket litt. Havnet i senga, fortsatte samme greia der. Og så vips! Fikk jeg mensen. Men det hindret ham ikke å ha sex med meg. Jeg visste at han var litt dominant i senga, da han hadde nevnt det lenge før vi møttes. Jeg fant det pirrende selvfølgelig. Han spurte om jeg var åpen for analsex og til å begynne med nølte jeg veldig. Han tok fram glidekrem samtidig som han fikk av meg bhen min... jeg var rimelig imponert at han klarte å gjøre to ting samtidig! Spesielt når det gjaldt bhen. Det er jo ikke akkurat såå enkelt å ta av bh.

Han stilte seg bak meg i doggy, smurte inn ræva mi, varmet opp med fingre til å begynne med før han gikk inn med pikken sin. Jeg var super, superoverrasket over at det ikke gjorde vondt. Jeg har prøvd analsex før, og det har vært smertefult. Men ikke denne gangen. Ikke med han her. Det tok ikke lang tid før han knullet meg hardt og raskt. Og jeg likte det. SHOCK!

Etter en stund snudde han meg og gikk inn vaginalt. Selv om jeg hadde fått mensen. Jeg merket at jeg ikke var så trang som jeg var vant til og fikk litt panikk. Men sexen var god likevel og han vet hva han gjør. Jeg snudde meg og red på han til han kom. Han kom skikkelig, med stønning som varte i en evighet. Supersexy! Sovnet i armene hans. På morgenen ville han ha en liten blowjob, men han kom ikke.

Når han drar hjem, snakker vi litt på sms igjen. Snakker litt om sexen, at det var så typisk a tjeg skulle få mensen akkurat den kvelden osv. Han sier at det var godt og at han vil møtes igjen og syns jeg er sinnsykt deilig, men han sier også at vi var litt uheldige med sexen. Jeg har ikke hørt et ord om at det var deilig eller bra sex. Bare at JEG er deilig.

Og nå nærmer det seg vårt andre møte. Jeg kan nesten ikke vente. Vente med å kysse han igjen, og ha sex. Og pratingen da, selv om jeg faktisk gleder meg til sexen litt mer... men jeg er nysgjerrig på han og interessert i å se om det kan bli noe mer. Virker som han mener det samme.

Men nå er jeg nervøs. Nervøs for å ha sex med han igjen. Jeg håper sexen kan bli enda bedre denne gangen. Uten mensen, spesielt! Dessuten var jeg så nervøs sist gang, så jeg håper jeg klarer å slappe av mer denne gangen. Jeg vil høre "Det var så digg!" eller noe fra han. Jeg har ikke så mye sexerfaring, og har ikke gjort det med så mange. Jeg er veldig glad i sex og er åpen for å prøve absolutt alt. Eller... nesten ihvertfall. Men jeg vil gjerne "imponere" litt også! Få han til å huske meg litt ekstra.

Any tips? What can i do? xD Hva er det en avslappet, laid back erfaren fyr liker ved en jente? Han er veldig sånn "get over it" type. Bestemt, tøff. Men han er også veldig snill, men ikke pusete. Han liker å kose, men ikke maler ikke...om dere skjønner. Veldig mann. Veldig spennende. Og sinnsykt kjekk. Jeg er så betatt!

Anonymous poster hash: 90410...900

Sure.

Hva var så Christian Grey med han? At han var dominant?

Hva kan du gjøre videre? Ta kontakt med han, eller noe?

Endret av Awzm me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han virker ikke som noen christian grey i det hele tatt.

MEN hvis du føler at han er riktig for deg å dere faktisk har avtalt å møtes igjen syns jeg du skal kjøre på :) kan være at du var litt nervøs fordi du hadde mensen? eller fordi han var en ny mann :) men jo mer du blir kjent med han desto tryggere blir du på deg selv, noe som visstnok tenner menn ;)



Anonymous poster hash: 45bab...c76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stilte seg bak meg i doggy, smurte inn ræva mi, varmet opp med fingre til å begynne med før han gikk inn med pikken sin. Jeg var super, superoverrasket over at det ikke gjorde vondt. Jeg har prøvd analsex før, og det har vært smertefult. Men ikke denne gangen. Ikke med han her. Det tok ikke lang tid før han knullet meg hardt og raskt. Og jeg likte det. SHOCK!

Anonymous poster hash: 90410...900

Selv fifty shades må være bedre litteratur enn dette...

Anonymous poster hash: 3ce18...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.. dere hadde analsex og så vaginalsex uten at han vaska seg? Stakkar deg..



Anonymous poster hash: 70a20...78c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg ikke gikk glipp av noe ved å ikke lese de 50 shades of grey bøkene.



Anonymous poster hash: 76146...4db
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altså.. dere hadde analsex og så vaginalsex uten at han vaska seg? Stakkar deg..

Anonymous poster hash: 70a20...78c

det kom jeg å akkurat til å tenke på :kvalm:

Anonymous poster hash: 45bab...c76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker litt uerfaren? Du blir så imponert over at han knipser av en bh og finner frem glid at du lar han ta deg i rumpa? Håper dere brukte kondom, i det minste.



Anonymous poster hash: f507b...415
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ikke å skrive noe kinky her, bare forklarte litt hva som skjedde. Og ja, hadde på kondom når han gikk inn vaginalt.

jeg har som sagt ikke noe særlig erfaring med sex og for meg var han litt grey aktig. Mente ikke at han var veldig lik, bare minnet litt. Mørk, høy, rett på sak, litt dominant, vet hva han vil,hardhent.. Jeg pleier ikke å date sånne menn. Merker jo at han er mer mann enn de andre jeg har vært innom.

Vil bare at neste gang skal bli bedre. Kanskje droppe anal å, da jeg føler at det egentlig ikke er noe for meg. Ihvertfall ikke så tidlig ute med en person. Vil ikke kalle ham en date da vi begynner motsatt vei, om dere skjønner. Sex først, så bli kjent. Hørtes sikkert helt feil ut, men det fungerer så langt.

Får bare håpe jeg føler meg tryggere på meg selv neste gang da. Jeg bare må! Jeg får en slags sperre når jeg treffer nye mennesker. Spesielt kjekke menn. Hater det. Jeg er egentlig veldig utadvent, litt sprø, og ganske tøff av meg. Men det vises dessverre sjeldent ved førsteinntrykk av meg.

Anonymous poster hash: 17067...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.. dere hadde analsex og så vaginalsex uten at han vaska seg? Stakkar deg..

Anonymous poster hash: 70a20...78c

Jeg lurer nesten mest på om han hadde vasket seg siden analsexen kvelden før når han fikk en sugejobb på morgenen...

Anonymous poster hash: 23f82...c25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, hadde på kondom når han gikk inn vaginalt.

Anonymous poster hash: 17067...c38

Da håper jeg du er sikker på at han ikke har noen sykdommer. Men hvis han først tar éi jente i rumpa uten dong på første daten vedder jeg en hundrings på at han har gjort det med flere også...

Anonymous poster hash: f507b...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...