Gjest Mocchhaa Skrevet 3. november 2013 #41 Skrevet 3. november 2013 Kjøp deg en pakke havregryn, så har du frokost og kveldsmat i ti dager. Potetmos og kyllingkjøttdeig kan du få 2-4 middager av. I tillegg så har du brød og ost. Det kan også være middag. Så lenge du ikke spiser kjempestore porsjoner, så burde dette gå helt greit.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #42 Skrevet 3. november 2013 Hvor mye koster en pose havregryn? Dersom du finner noen flasker å pante så tror jeg du får råd til to poser havregryn og da klarer du deg i 7 dager sammen med det du har hjemme nå. Havregrynsgrøt koker du på havregyn og vann. Anonymous poster hash: 82ec1...ea1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #43 Skrevet 3. november 2013 Kjøp deg en pakke havregryn, så har du frokost og kveldsmat i ti dager. Potetmos og kyllingkjøttdeig kan du få 2-4 middager av. I tillegg så har du brød og ost. Det kan også være middag. Så lenge du ikke spiser kjempestore porsjoner, så burde dette gå helt greit. d ska eg jammen meg gjør og! Takk for tipsAnonymous poster hash: bf765...f51
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #44 Skrevet 3. november 2013 Dere som mener TS skal komme seg til nærmeste nav-kontor som er 2 timer unna... Tror dere buss/taxi/tog er gratis...? Anonymous poster hash: 22727...bf0 Tenk litt. 2 timer unna betyr som regel med bil. 10 minutter betyr 1 mil. Så kan du regne ut resten selv. Anonymous poster hash: c3ad9...9eb 2 timer unna med buss betyr ikke nødvendigvis at hun bor flere mil unna NAV-kontoret. Uansett så kan hun gå, hun kan jo haike eller lignende også. Man trenger ikke være helt tafatt selv om man er blakk. Anonymous poster hash: 4cce7...77c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #45 Skrevet 3. november 2013 ts, hva har du funnet ut at du kan gjøre? Nå har du fått noen tips her. - plukke panteflasker - henge opp lapp til å ta småjobber - kjøpe billig mat senere - spise det du har i skapet/fryseren Anonymous poster hash: c3ad9...9eb 3
Amphitrite Skrevet 3. november 2013 #46 Skrevet 3. november 2013 Hvis det er mat man ikke har penger til er løsningen simpel: Dumpsterdive. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #47 Skrevet 3. november 2013 ts, hva har du funnet ut at du kan gjøre? Nå har du fått noen tips her. - plukke panteflasker - henge opp lapp til å ta småjobber - kjøpe billig mat senere - spise det du har i skapet/fryseren Anonymous poster hash: c3ad9...9eb kommer til og spise det jeg har i fryseren/skapet og kjøpe havregryn, også har jeg noen flasker her ogsåAnonymous poster hash: bf765...f51 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #48 Skrevet 3. november 2013 (endret) 2 timer unna med buss betyr ikke nødvendigvis at hun bor flere mil unna NAV-kontoret. Uansett så kan hun gå, hun kan jo haike eller lignende også. Man trenger ikke være helt tafatt selv om man er blakk.Anonymous poster hash: 4cce7...77c To timer til fots eller to timer med bil er en vesentlig forskjell. Bare en mil tar flere timer å gå. Og du vil oppfordre ts til å HAIKE??? Du kjenner tydeligvis ikke til Sogn og Fjordane...Anonymous poster hash: c3ad9...9eb Endret 3. november 2013 av Stjernesol 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #49 Skrevet 3. november 2013 Kom på at jeg har kyllingkjøttdeig i fryseren ogsåAnonymous poster hash: bf765...f51 Hm, det tyder kanskje på at du har litt dårlig kontroll på ting? Anonymous poster hash: ea4d0...b31 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #50 Skrevet 3. november 2013 (endret) To timer til fots eller to timer med bil er en vesentlig forskjell. Bare en mil tar flere timer å gå. Og du vil oppfordre ts til å HAIKE??? Du kjenner tydeligvis ikke til Sogn og Fjordane...Anonymous poster hash: c3ad9...9eb Hvorfor er det ikke mulig og haike i Sogn og Fjordane da? Anonymous poster hash: bf765...f51 Endret 3. november 2013 av Stjernesol
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #51 Skrevet 3. november 2013 Student i S&F, bor du i Sogndal eller Førde? Anonymous poster hash: ed423...bf7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #52 Skrevet 3. november 2013 Hvis det er mat man ikke har penger til er løsningen simpel: Dumpsterdive. Hvordan gjør man det egentlig, sånn i praksis? Må en spørre matvarebutikken først? Anonymous poster hash: c3ad9...9eb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #53 Skrevet 3. november 2013 (endret) To timer til fots eller to timer med bil er en vesentlig forskjell. Bare en mil tar flere timer å gå. Og du vil oppfordre ts til å HAIKE??? Du kjenner tydeligvis ikke til Sogn og Fjordane...Anonymous poster hash: c3ad9...9eb Det tar ikke flere timer å gå en mil. Og ja, jeg foreslo haiking. Å haike er som regel ikke livsfarlig. Jeg ville heller haiket til et NAV-kontor enn å gå uten mat i over en uke.Anonymous poster hash: 4cce7...77c Endret 3. november 2013 av Stjernesol
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #54 Skrevet 3. november 2013 Finne varer utgått på dato hos Kiwi e.l. Dupsterdiving. Anonymous poster hash: 34eaa...4d4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #55 Skrevet 3. november 2013 Hvordan gjør man det egentlig, sånn i praksis? Må en spørre matvarebutikken først? Anonymous poster hash: c3ad9...9eb Nei, det er en ulovlig praksis. Man bare gjør det. Anonymous poster hash: 4cce7...77c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #56 Skrevet 3. november 2013 Hvorfor er det ikke mulig og haike i Sogn og Fjordane da?Anonymous poster hash: bf765...f51 Mindre trafikk på enkelte steder og farligere grunnet lange øde strekninger. Anbefales ikke. Anonymous poster hash: c3ad9...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #57 Skrevet 3. november 2013 Student i S&F, bor du i Sogndal eller Førde?Anonymous poster hash: ed423...bf7 Bur i Sogndal TSAnonymous poster hash: bf765...f51
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #58 Skrevet 3. november 2013 Inviter deg selv på middag hos venner/familie. Selg noe på en kjøp/selg/bytte-gruppe på Facebook. Anonymous poster hash: 8db56...638
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #59 Skrevet 3. november 2013 Det tar ikke flere timer å gå en mil. Og ja, jeg foreslo haiking. Å haike er som regel ikke livsfarlig. Jeg ville heller haiket til et NAV-kontor enn å gå uten mat i over en uke. Anonymous poster hash: 4cce7...77c Du aner virkelig ikke hva du snakker om. Anonymous poster hash: c3ad9...9eb 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #60 Skrevet 3. november 2013 Lag deg en profil på Gaysir. Mange småjobber å få der, godt betalt pr timer er det også. Anonymous poster hash: 715b2...f96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå