Gå til innhold

solkrem


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madley

Jeg trenger en solkrem som ikke ødelegger alt det jeg har klart å rette opp i ansiktet mitt i vinter!!

Har vært kjempeflink med rens og krem for å ikke få uren hud. Men nå når solkremen må på plass, så vet jeg at jeg får uren hud igjen!!

Kjenner dere noen merker som har en krem som ikke er så fet? Eller iallefall bedre egnet til ansiktet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest onyx, i.i.

Jeg bruker MD formulations total protector 30. Liker den kjempegodt. Den kjennes ikke fet og trekker fint inn i huden. Har heller ikke merket til noe ekstra med kviser heller, noe jeg ofte får med andre merker. Prisen er ca 300 for 75 ml. Den er litt treg å smøre utover, men sånn er det jo ofte med solkremer. Dessuten har den fysiske solfilter (sinkoxid etc.) istedet for kjemiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fuktighetskrem som inneholder solfaktor 10(Christian Dior, Hydra Move).. Den er relativt tyntflytende, veldig god (har hatt problemer med huden selv i vinter, retta det opp nå).

Om det er tilstrekkelig med denne type solfaktor vet jeg egentlig ikke, er ikke den som bruker så mye solfaktor til vanlig :tunge1:

Men hvis det er bra, så er jo det et tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Jeg har også dagkrem med faktor, men de sa på parfymeriet og på apoteket at det ikke var nok. Måtte bruke vanlig krem også.

Jeg er nødt til å bruke høy faktor for å ikke se ut som kokt uer etter en dag i solen!

Og spes viktig for meg at huden min er bra, siden jeg skal gifte meg i august... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har prøvdt apoteket sin Eucerin sft 15 i pumpeflaske. Den trakk raskt inn,uten parfyme og var anti wrinkles fluid veldig lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Leya, gøy å lese at det faktisk går an å forbedre huden med rens og slikt. Hvilke produkter bruker du?

*vil også ha fin glatt hud* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madley

estee lauder

Splash away og en eller annen slags krem med noen filtre mot et eller annet. Light source het den ja. Også bruker jeg en ren fuktighetskrem om kvelden. Vask morgen og kveld med vaskekrem, smøre.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...