Gå til innhold

Hvorfor er løvbiff harry?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet om flere som syns løvbiff er harry, har også lest det her på kg. Hvorfor er det harry egentlig? Syns det er godt jeg, gjerne med mushrooms, poteter og bearneaise-saus :)

Anonymous poster hash: cc055...1f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er jorden rund? Det er bare slik det er.

Anonymous poster hash: 64c73...766
  • Liker 8
Skrevet

Aldri smakt det, men om man kan kalle mat harry så vil jeg gjerne kalle taco harry!

Anonymous poster hash: b5634...f05
  • Liker 2
Skrevet

Løvstek er godt i blant, og jeg bryr meg ganske lite om noen syns det er harry eller ei. Trønderretter er litt sære, løvstek er da bare godt og ganske vanlig.

Og når ble forresten mat harry? Noen folk har altfor mye fritid.

Anonymous poster hash: fdc7d...cf0
Skrevet

Jeg synte Grandiosa er minst like harry hvis det er noe trøst?

• Liker 1
Skrevet

Fordie det er junk. Server samme rett med sofistikert tilbehør og du har nouveau cuisine.

Anonymous poster hash: b0a50...e7c
  • Liker 3
Skrevet

Biffsnadder er nå også ganske harry, men who cares? Er jo godt for det:) Ikke noe jeg ville servert i et fint selskap akkurat, men godt!

Anonymous poster hash: ad302...f60
Skrevet

Løvbiff er ultraharry, særlig med bearnaise. Noe som også er harry er å kalle sopp for mushrooms.

Anonymous poster hash: 37aec...02f

• Liker 20
Skrevet

Løvstek er godt i blant, og jeg bryr meg ganske lite om noen syns det er harry eller ei. Trønderretter er litt sære, løvstek er da bare godt og ganske vanlig.

Og når ble forresten mat harry? Noen folk har altfor mye fritid.

Anonymous poster hash: fdc7d...cf0

Hva er trønderretter? :P

Anonymous poster hash: 05cca...f15

Skrevet

Eee.. Harry? Grillpølser er harry.

Anonymous poster hash: e74a4...63d

Skrevet

Fordi det er gatekjøkkenmat av simpleste sort.

Anonymous poster hash: 10b38...fc0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser ikke på det som "harry", bare veldig dårlig mat.

Blir selvsagt umiddelbart harry om man kaller sausen "BÆRNÉ".

Endret av Marie90
  • Liker 1
Skrevet

Det er harry fordi det er en slags biff uten blod. Å bestille seg en gjennomstekt biff er ca. like harry.

• Liker 2
Skrevet

Mushrooms??

Løvstek hører sammen med åttitallet i mitt hode. Rekecocktail, løvstek, og hockeysveis. Kanskje derfor mange synes det er harry?

Anonymous poster hash: fa035...da4

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er harry fordi det er typisk mannemat. Typisk mann = harry. (Fotball, grilling, øl, boling og pumping, styling av biler, råning, osv.)

Endret av Eriks
Skrevet

Hva er trønderretter? :P

Anonymous poster hash: 05cca...f15

Sodd. :P

Anonymous poster hash: 585cf...637

Skrevet

Mushrooms??

Løvstek hører sammen med åttitallet i mitt hode. Rekecocktail, løvstek, og hockeysveis. Kanskje derfor mange synes det er harry?

Anonymous poster hash: fa035...da4

Og hawaiburger!!! Blodharry, men jaggu er det ikke godt lell.

Anonymous poster hash: 80455...240

Skrevet

Det er harry fordi det er typisk mannemat. Typisk mann = harry. (Fotball, grilling, øl, boling og pumping, styling av biler, råning, osv.)

Råning ER harry :fnise:

Men det er ikke harry med manneparfyme og herreklær. Og begge disse er typisk mann. :)

Anonymous poster hash: 585cf...637

• Liker 1
Skrevet

Råning er harry, men å generelt være opptatt av bil og elektronikk er ikke det. Det er ikke harry å jobbe i typisk mannlige jobber, det er ikke harry å drive med sport, det er ikke harry med dyp stemme og det er ikke harry å like kvinner. En blodig biff er sett på som mannemat og det er ikke harry.

Det blir litt som å si at alt som er feminint er horete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...