Gå til innhold

Hvordan ha et godt sexliv når hun er trang som et nåløye og han er stor som en kølle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om dama er sydd igjen og mannen insisterer på å bruke en kølle til strap-on er det nokså fysisk umulig, vil jeg si.

Om dama derimot er trang og mannen stor, vil det gå seg til med mye forspill, gjensidig respekt, tålmodighet og kanskje en dæsj glidemiddel.



Anonymous poster hash: 63af6...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dama er sydd igjen og mannen insisterer på å bruke en kølle til strap-on er det nokså fysisk umulig, vil jeg si.

Om dama derimot er trang og mannen stor, vil det gå seg til med mye forspill, gjensidig respekt, tålmodighet og kanskje en dæsj glidemiddel.

Anonymous poster hash: 63af6...5d2

Min elsker har en stor en.Og jeg er trang,særlig i åpningen.Men siden jeg er veldig våt.Går det veldig greit.Men selve inntrengningen må han være veldig veldig forsiktig med og ta slowly,ellers blir det for overveldende for meg,og jeg er veldig følsom i åpningen,så kjempeviktig at han er forsiktig under inntrengningen,resten går greit.,Sjeden tilpasser seg fort en stor penis....jeg digger den store pikken hans.Ingen får meg så kåt som han...Blir helt kåt og gal av å tenke på min deilige elsker : )Heldige meg.

Anonymous poster hash: 4809e...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...