Gå til innhold

Herlige mann!


Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste menn jeg har møtt er jo slik? Tenker bare med pikken hele tiden.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Aldri truffet slike jeg nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje innse at du har elendig smak når du kun tenner på barnslige drittsekker?

Anonymous poster hash: 2f33e...652

Eh. Ja, det er nok jeg som er problemet her.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

Alle kan være hyggelige og greie om de får viljen sin, det er når folk ikke gjør det at man merker hva folk er lagd av.

Bortskjemt hjemmefra? Hvor gammel er karen?

Nesten førti, aldri vært i noe seriøst forhold og kommer nok aldri til å ende i et heller. Vi har heller ikke et seriøst forhold, jeg skulle bare overnatte noen dager ifbm med at jeg flyttet, men hadde ikke regnet med at han skulle furte sånn iom at jeg er så syk som jeg er. Hoster HELE tiden.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

Aldri truffet slike jeg nei.

Kan vi bytte liv? Hehe.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

Kan vi bytte liv? Hehe.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Niks.

Skrevet

Niks.

Synes bare det er smått utrolig at du aldri har møtt sexfiksert fyr. :)

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

Synes bare det er smått utrolig at du aldri har møtt sexfiksert fyr. :)

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Har truffet mang en sexfiksert fyr, men jeg har aldri truffet fyrer som er så egoistiske i senga at de har sex med noen de ser ikke er helt med.

Skrevet

Bedre med en småfurten fyr enn ingen fyr. Jeg er ikke akkurat en person som lett finner meg en kjæreste.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Høres ut som det egentlige problemet her er din manglende selvrespekt.

Finne seg i sånt fordi du ikke får bedre? Da tror jeg jammen jeg heller hadde klart meg uten.

Skrevet

Høres ut som det egentlige problemet her er din manglende selvrespekt.

Finne seg i sånt fordi du ikke får bedre? Da tror jeg jammen jeg heller hadde klart meg uten.

Jeg orker ikke være ensom hele tiden, alle trenger mennesklig kontakt innimellom. Jeg har høy grad av selvinnsikt og innser at jeg ikke bare kan finne meg en annen mann.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

Har truffet mang en sexfiksert fyr, men jeg har aldri truffet fyrer som er så egoistiske i senga at de har sex med noen de ser ikke er helt med.

Truffet mange slike menn, såpass mange at jeg trodde det var temmelig normalt.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

Truffet mange slike menn, såpass mange at jeg trodde det var temmelig normalt.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Huff. :klem:

Skrevet

Eh. Ja, det er nok jeg som er problemet her.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Du plukker alltid partnere fra mindretallet som er drittsekker - noe du da lett kan unngå ved å skaffe deg bedre smak og ikke tenne på drittsekker

Alternativt må disse plutselig bli skikkelige.

Hva er enklest å fikse? Ja du har et problem.

Anonymous poster hash: 2f33e...652

  • Liker 1
Skrevet

Skriv på fb: "Er så glad i gode kjæresten min som pleier meg så godt når jeg er dårlig. <3"

Tar han ikke den, DA er det grunn til å tenke dumping."

Er det DET som er bakgrunnen for alle som updater facebooken sin med slike statuser? Jeg trodde det var brifing :ler:

Anonymous poster hash: 2a24c...407

  • Liker 2
Skrevet

All sympati til deg, TS.

Selvopptatte furte-snørrunger som bare ser sine egne problemer og ikke andres.... :spy: Kronisk mannsen og fjortisjentementalitet hos voksne menn :spy: :spy: :spy:



Anonymous poster hash: 2a24c...407
  • Liker 2
Skrevet

Du plukker alltid partnere fra mindretallet som er drittsekker - noe du da lett kan unngå ved å skaffe deg bedre smak og ikke tenne på drittsekker

Alternativt må disse plutselig bli skikkelige.

Hva er enklest å fikse? Ja du har et problem.

Anonymous poster hash: 2f33e...652

Jeg ga deg jo rett i at det er jeg som er problemet? Ikke alle kan plukke de beste mannfolka, jeg er en av dem.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

Herlig med slikt mannehat, spesielt det faktum at TS basert på en enkelt erfaring, tar alle menn med i sin kritikk av hannkjønnet.

Gjest co_sette
Skrevet

Herlig med slikt mannehat, spesielt det faktum at TS basert på en enkelt erfaring, tar alle menn med i sin kritikk av hannkjønnet.

Om du ikke har fått det med deg, så har hun sagt at dette ikke er førsre gangen, og at hun har møtt mange som er på samme måte.. Dessuten tror jeg majoriteten av alle jenter har vært borti en drittsekken eller annen fang, for det er dessverre slik at det finnes mange av dem blandt hannkjønnet

  • Liker 1
Skrevet

Om du ikke har fått det med deg, så har hun sagt at dette ikke er førsre gangen, og at hun har møtt mange som er på samme måte.. Dessuten tror jeg majoriteten av alle jenter har vært borti en drittsekken eller annen fang, for det er dessverre slik at det finnes mange av dem blandt hannkjønnet

Jeg kunne selvsagt svare: det er mange drittsekk kvinner også, men det er å synke ned på ditt og TS sitt nivå.

Det jeg sier er at dine personlige erfaringer ikke helt er stort nok tallgrunnlag for å komme med slike observasjoner.

De jeg kjenner er empatiske mennesker som bryr seg om de rundt seg, da spesielt sine nærmeste.

Gjest co_sette
Skrevet

Jeg kunne selvsagt svare: det er mange drittsekk kvinner også, men det er å synke ned på ditt og TS sitt nivå.

Det jeg sier er at dine personlige erfaringer ikke helt er stort nok tallgrunnlag for å komme med slike observasjoner.

De jeg kjenner er empatiske mennesker som bryr seg om de rundt seg, da spesielt sine nærmeste.

Og du har drevet på med mange gutter? Det er noe helt annet å kjenne dem, og ha de innpå seg på den måten, som jeg som jente ofre har.

Skrevet

Om du ikke har fått det med deg, så har hun sagt at dette ikke er førsre gangen, og at hun har møtt mange som er på samme måte.. Dessuten tror jeg majoriteten av alle jenter har vært borti en drittsekken eller annen fang, for det er dessverre slik at det finnes mange av dem blandt hannkjønnet

Nå er det vel typisk slik at drittsekkene er mye mer frempå, og har dermed vært sammen med mange flere damer, så statistikken blir skjev. Drittsekkene gir oss rett og slett et dårlig rykte.

Mann

Anonymous poster hash: d6552...a45

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...