Gå til innhold

Herlige mann!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg full av feber, snørr og hoste (vært syk i dagevis), nettopp fått mensen og sovet lite de siste dagene. Hodepine og slapp. Regner med de fleste forstår at man er i dårlig form når man har vært syk i en uke.

Han sur for at jeg ikke gidder å la ham knulle på meg og furter som bare menn kan. For det at jeg er syk og har smertefulle kramper betyr jo ingenting.

Jeg gir opp menn, er så lei og kvalm av egoismen at jeg spyr.



Anonymous poster hash: 7a6a6...a58
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle er slik. Dump ham og finn en som er utstyrt med empati. Det er fullt mulig, de er ikke sjeldne. Men den du har nå høres ut som en forvokst drittunge. Jeg håper du har fortalt ham hvor egoistisk han er?



Anonymous poster hash: d82e8...273
  • Liker 12
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Skriv på fb: "Er så glad i gode kjæresten min som pleier meg så godt når jeg er dårlig. <3"

Tar han ikke den, DA er det grunn til å tenke dumping."

  • Liker 6
Skrevet

Ikke alle er slik. Dump ham og finn en som er utstyrt med empati. Det er fullt mulig, de er ikke sjeldne. Men den du har nå høres ut som en forvokst drittunge. Jeg håper du har fortalt ham hvor egoistisk han er?

Anonymous poster hash: d82e8...273

Orket ikke. Fikk nok da han nektet meg å spise av potetgullet, for det var hans … Idiot.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

  • Liker 2
Skrevet

Herregud. Noen ganger har jeg bare lyst til å grine av menn. Har vært i samme situasjon med samboeren min.. Haha. Er faktisk til å bli sprø av. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt: "Skjønner du ikke at jeg er SYK??".. Og føler meg som verdens største sutrekjerring..

  • Liker 2
Skrevet

Herregud. Noen ganger har jeg bare lyst til å grine av menn. Har vært i samme situasjon med samboeren min.. Haha. Er faktisk til å bli sprø av. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt: "Skjønner du ikke at jeg er SYK??".. Og føler meg som verdens største sutrekjerring..

Han er snill og grei ellers, men akkurat dette når det gjelder sex er han utrolig barnslig. Jeg er for gammel til å legge meg ned og la ham 'gjøre seg ferdig' (selv om jeg må innrømme å ha gjort det noen ganger). Hadde sikkert gjort det denne gangen også om jeg ikke var så ufattelig dårlig og blødde som en gris. Heller pliktsex enn den furtinga!

Er liksom ikke lov å være dårlig og si nei, for da er jeg bitchy osv. Null respekt.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

  • Liker 3
Skrevet

Han høres ikke ut som noe å samle på.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg har en kjæreste som er stikk motsatt. Med en gang jeg blir litt syk, så kommer han på sykebesøk og kjøper ting han vet jeg er glad i når jeg er syk. Og i går var jeg hjemme fordi jeg både var syk og veldig deppa (med god grunn altså, men vil ikke gå inn på det) og da klemte han meg kjempehardt når jeg gråt, og det var så godt :)

Så jo, det finnes noen gode menn :)



Anonymous poster hash: 3dd74...3c9
  • Liker 1
Skrevet

Ha ha ha :-D

Nå ler jeg, selv om jeg ikke mener det slemt.

Noen menn er bare så patetiske at man må le av dem. Noe annet er jo bare håpløst.

Hilsen Bernadette-har-hatt-sin-dose-av-dem

  • Liker 3
Skrevet

Orket ikke. Fikk nok da han nektet meg å spise av potetgullet, for det var hans … Idiot.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Du er vel litt spesiell selv, når du finner deg i slikt uten å så mye som si ifra. Hvordan kan han lære å oppføre seg bra og tenke på deg, når han ikke blir satt på plass?

Anonymous poster hash: d82e8...273

  • Liker 1
Skrevet

Kjæresten min er også litt sånn til tider. :/

Din høres litt mer ekstrem ut da. Du bør ta deg en alvorsprat med ham istedenfor å finne deg i det.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg full av feber, snørr og hoste (vært syk i dagevis), nettopp fått mensen og sovet lite de siste dagene. Hodepine og slapp. Regner med de fleste forstår at man er i dårlig form når man har vært syk i en uke.

Han sur for at jeg ikke gidder å la ham knulle på meg og furter som bare menn kan. For det at jeg er syk og har smertefulle kramper betyr jo ingenting.

Jeg gir opp menn, er så lei og kvalm av egoismen at jeg spyr.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Ikke sett den idioten der i samme kategori som alle andre menn, vær så snill!

Mann

Anonymous poster hash: d6552...a45

  • Liker 4
Skrevet

Begynner navnet hans på P?



Anonymous poster hash: 2ea4c...a7a
Gjest Seajewel
Skrevet

Bra du holder han unna sjekkemarkedet. En empatiløs mann er det ingen som vil ha. Var jeg deg, ville jeg ha dumpa han. Lett.

  • Liker 1
Skrevet

Han er snill og grei ellers, men akkurat dette når det gjelder sex er han utrolig barnslig. Jeg er for gammel til å legge meg ned og la ham 'gjøre seg ferdig' (selv om jeg må innrømme å ha gjort det noen ganger). Hadde sikkert gjort det denne gangen også om jeg ikke var så ufattelig dårlig og blødde som en gris. Heller pliktsex enn den furtinga!

Er liksom ikke lov å være dårlig og si nei, for da er jeg bitchy osv. Null respekt.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

En fyr som jeg følte jeg måtte legge meg ned å la ham gjøre seg ferdig, hadde jeg ikke hatt i hus...

Skrevet

Sånne folk er meg helt ubegripelig... Hvordan er det mulig å være så egosentrert? Så respektløse? Bli frisk TS og be ham ryke å reise! Når jeg er syk duller mannen min med meg som best han kan og litt til. Ikke i sin villeste fantasi hadde han begynt å mase om sex, herregud...



Anonymous poster hash: d4403...a48
  • Liker 1
Skrevet

Bra du holder han unna sjekkemarkedet. En empatiløs mann er det ingen som vil ha. Var jeg deg, ville jeg ha dumpa han. Lett.

Bedre med en småfurten fyr enn ingen fyr. Jeg er ikke akkurat en person som lett finner meg en kjæreste.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

En fyr som jeg følte jeg måtte legge meg ned å la ham gjøre seg ferdig, hadde jeg ikke hatt i hus...

De fleste menn jeg har møtt er jo slik? Tenker bare med pikken hele tiden.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Skrevet

Alle kan være hyggelige og greie om de får viljen sin, det er når folk ikke gjør det at man merker hva folk er lagd av.

Bortskjemt hjemmefra? Hvor gammel er karen?

Skrevet

De fleste menn jeg har møtt er jo slik? Tenker bare med pikken hele tiden.

Anonymous poster hash: 7a6a6...a58

Kanskje innse at du har elendig smak når du kun tenner på barnslige drittsekker?

Anonymous poster hash: 2f33e...652

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...