Gå til innhold

Jeg klarer ikke mer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du må være forsiktig og ikke ta mer angstdempende enn du har fått forskrevet av legen. Kan du komme på noe som roer deg litt, får deg til å føle deg litt trygg? Kanskje høre på en spesiell cd, lage en kopp varmt te, eller ta på radioen og krype under dyna og prøve å puste dypt og rolig?

Jeg tar ikke mer enn jeg har fått foreskrevet. Kan ta inntil tre per dag, jeg har tatt én denne uken. Jeg prøver så godt jeg kan å avlede, men det fungerer heller dårlig. Det er ikke bare i dag det er sånn, det har bygd seg opp over tid og nå de siste par-tre dagene har det toppet seg. Blir bare verre og verre for hver dag.

Anonymous poster hash: 5627d...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ikke mer enn jeg har fått foreskrevet. Kan ta inntil tre per dag, jeg har tatt én denne uken. Jeg prøver så godt jeg kan å avlede, men det fungerer heller dårlig. Det er ikke bare i dag det er sånn, det har bygd seg opp over tid og nå de siste par-tre dagene har det toppet seg. Blir bare verre og verre for hver dag.

Da synes jeg du skal snakke med fastlegen om dette og prøve å få mer oppfølging?

Skrevet

Da synes jeg du skal snakke med fastlegen om dette og prøve å få mer oppfølging?

Han gjør så godt han kan.

Skrevet

Han gjør så godt han kan.

Jeg mente fra psykolog/ psykiater.

Skrevet

Jeg mente fra psykolog/ psykiater.

Ja jeg skjønte det, jeg mente at han gjør så godt han kan med å prøve å få en psykolog til meg.

Skrevet

Ja jeg skjønte det, jeg mente at han gjør så godt han kan med å prøve å få en psykolog til meg.

Åhja, da misforsto jeg :)

Men det er bra - håper du får en ordning på det snart

Skrevet

Åhja, da misforsto jeg :)

Men det er bra - håper du får en ordning på det snart

Jeg klarer bare ikke å fokusere på det akkurat nå, når det er så vondt her og nå..

Skrevet

Jeg klarer bare ikke å fokusere på det akkurat nå, når det er så vondt her og nå..

Det forstår jeg godt :klemmer:

Skrevet

Nå må jeg legge meg, håper du får litt ro, og forhåpentligvis litt søvn i løpet av natten, Ts :blomst:

Skrevet

Kanskje du skulle spurt om en innleggelse? Det kan være ganske jævlig å være der, men da får du hjelp, og et støtteapparat rundt deg. Vet ikke hvor jeg hadde vært nå om jeg ikke ble innlagt for snart to år siden. Det er grusomt å ha det sånn! Vit at det blir bedre, men det kan ta tid :hug:

Skrevet

Hvordan går det med deg i dag, Ts? :blomst:

Gjest Seajewel
Skrevet

Håper ting føles litt bedre ut i dag for deg.

Skrevet

Kanskje du skulle spurt om en innleggelse? Det kan være ganske jævlig å være der, men da får du hjelp, og et støtteapparat rundt deg. Vet ikke hvor jeg hadde vært nå om jeg ikke ble innlagt for snart to år siden. Det er grusomt å ha det sånn! Vit at det blir bedre, men det kan ta tid :hug:

Ja, jeg har tenkt på det. Synes bare det er veldig vanskelig å be om hjelp, for jeg føler jeg ikke fortjener å bli hjulpet :(

Hvordan går det med deg i dag, Ts? :blomst:

Håper ting føles litt bedre ut i dag for deg.

Det er ganske likt som i går dessverre. Har forsøkt å distrahere meg, men med heller dårlig resultat. Gruer meg til i kveld, da kveldene bruker å være verst :(

Skrevet

Ja, jeg har tenkt på det. Synes bare det er veldig vanskelig å be om hjelp, for jeg føler jeg ikke fortjener å bli hjulpet :(

Det er ganske likt som i går dessverre. Har forsøkt å distrahere meg, men med heller dårlig resultat. Gruer meg til i kveld, da kveldene bruker å være verst :(

Huffda :klemmer: Jeg håper kvelden/ natten blir bedre enn du frykter :klemmer:

Gjest Seajewel
Skrevet

Du trenger noen som tar litt vare på deg, en venn eller noe. Har du noen som kan være hos deg?

• Liker 1
Skrevet

Du trenger noen som tar litt vare på deg, en venn eller noe. Har du noen som kan være hos deg?

Veldig enig i dette :Nikke:

Skrevet

Nei, dessverre.. Føler meg sånn passe teit som skriver på KG, men det er liksom det eneste jeg har. Vurderer å snakke med legevakta over helga om det ikke bedrer seg, og få til en innleggelse. Er så redd for å miste kontrollen..

Skrevet

Nei, dessverre.. Føler meg sånn passe teit som skriver på KG, men det er liksom det eneste jeg har. Vurderer å snakke med legevakta over helga om det ikke bedrer seg, og få til en innleggelse. Er så redd for å miste kontrollen..

Du skal i alle fall ikke føle deg teit som skriver her - jeg synes det er veldig bra at du gjør det :jepp: Å kontakte legevakten høres ut som en veldig god ide, om du ikke får det bedre :jepp:

Skrevet

Du skal i alle fall ikke føle deg teit som skriver her - jeg synes det er veldig bra at du gjør det :jepp: Å kontakte legevakten høres ut som en veldig god ide, om du ikke får det bedre :jepp:

Er bare så redd for.. alt.. Redd for å ikke bli tatt på alvor, redd for å bli innlagt, redd for å få hjelp, redd for å ikke få hjelp. Livet er skummelt.

Skrevet (endret)

Er bare så redd for.. alt.. Redd for å ikke bli tatt på alvor, redd for å bli innlagt, redd for å få hjelp, redd for å ikke få hjelp. Livet er skummelt.

Jeg forstår det :( og jeg vet også altfor godt hvordan et føles - livet er ganske så skummelt til tider :( Men! det er mye god hjelp å få - av og til må vi bare tørre å ta i mot den hjelpen som er der, selv om det er kan føles helt utrolig vanskelig av og til :klemmer:

Endret av Rumle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...