AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Jeg har så ekstremt mye smerte, psykisk smerte, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut et sekund lengre! Hvordan i alle dager får man dette til å gå over?? Det gjør så himla vondt, jeg klarer ikke mer! Anonymous poster hash: 5627d...f77
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Hadde gjort hva som helst bare for fem minutter pause. Anonymous poster hash: 5627d...f77
Rumle Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Hadde gjort hva som helst bare for fem minutter pause. Anonymous poster hash: 5627d...f77 Har du noen du kan snakke med? Har du prøvd å ringe en hjelpetelefon?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Har du noen du kan snakke med? Har du prøvd å ringe en hjelpetelefon? Ja, jeg har forsøkt, men de sier bare "hmm, ja, ja" og det er det ikke mye vits i. Og så spør alle om det har skjedd noe spesielt. Det er ikke spesielt, det er bare VONDT. Anonymous poster hash: 5627d...f77
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Du må bare forsøke å holde ut. I morgen er en annen dag. Anonymous poster hash: ee4e6...c77
Rumle Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Ja, jeg har forsøkt, men de sier bare "hmm, ja, ja" og det er det ikke mye vits i. Og så spør alle om det har skjedd noe spesielt. Det er ikke spesielt, det er bare VONDT. Anonymous poster hash: 5627d...f77 Får du noen hjelp for dette ellers? Har du snakket med fastlegen om hvordan du har det?
Appina Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 :hug: Sender deg litt varme og klem, jeg også. Psykisk smerte er kanskje tyngre å bære enn den fysiske? Hjelper det å skaffe seg en boksepute? Skrike, hyle og rope? Gråte ut? Skrike ut noe av frustrasjonen din i en dagbok? Eller dele tankene dine med noen? Håper du får det bra snart. Ikke gjør noe drastisk, please! :hug:
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Du må bare forsøke å holde ut. I morgen er en annen dag.Anonymous poster hash: ee4e6...c77 En annen dag, sannsynligvis en verre dag. Det går bare nedover.. Får du noen hjelp for dette ellers? Har du snakket med fastlegen om hvordan du har det? Jeg får hjelp fra fastlegen min. :hug: Sender deg litt varme og klem, jeg også. Psykisk smerte er kanskje tyngre å bære enn den fysiske? Hjelper det å skaffe seg en boksepute? Skrike, hyle og rope? Gråte ut? Skrike ut noe av frustrasjonen din i en dagbok? Eller dele tankene dine med noen? Håper du får det bra snart. Ikke gjør noe drastisk, please! :hug: Ja det er helt jævlig, når hvert fiber i kroppen din bare skriker "jeg vil dø", men du egentlig ikke vil dø.. Jeg skriver dagbok, men det hjelper ikke NOK. Takk for klemmer, skal ikke gjøre noe drastisk. Anonymous poster hash: 5627d...f77
anónimo Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Først vil jeg si at jeg kjenner meg igjen i det du beskriver... Deretter må jeg spørre om hva slags hjelp du får av fastlegen? Har han henvist deg videre?
Elanore Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Jeg føler så inderlig med deg, TS... Hørtes ikke godt ut, det der. Har du noen du kan snakke med? Kan du be noen om hjelp?
Gjest Seajewel Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 Høres ut som du lider av angst, og i enperiode kanskje skulle ha hatt noe angstdempende. Hold på tanken at det vil bli bedre. Dette er en periode, og at det kommer en ny dag, en ny start. Dette vil gå over, tro meg. Selv om det ikke kjennes sånn ut akkurat nå. 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 Først vil jeg si at jeg kjenner meg igjen i det du beskriver... Deretter må jeg spørre om hva slags hjelp du får av fastlegen? Har han henvist deg videre? Jeg vil ikke skrive noe om hvorfor (i fare for å bli gjenkjent), men per nå har jeg bare oppfølging fra fastlegen. Vi snakker sammen. Eller, han snakker og jeg ser i veggen. Ikke bra at du kjenner deg igjen, unner ingen å ha det sånn.. Jeg føler så inderlig med deg, TS... Hørtes ikke godt ut, det der. Har du noen du kan snakke med? Kan du be noen om hjelp? Nei, har ingen å snakke med.. Eller dvs jeg har en venn eller to jeg kanskje klarer å si litt til, men jeg vil ikke bry dem. En av mine venner har jeg snakket mye med før, men jeg tror jeg har lesset litt for mye over på henne. Derfor holder jeg meg litt unna nå. Anonymous poster hash: 5627d...f77
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #15 Skrevet 2. november 2013 Høres ut som du lider av angst, og i enperiode kanskje skulle ha hatt noe angstdempende. Hold på tanken at det vil bli bedre. Dette er en periode, og at det kommer en ny dag, en ny start. Dette vil gå over, tro meg. Selv om det ikke kjennes sånn ut akkurat nå. Har både angst og angstdempende, men medisinene hjelper ikke nok Jeg klarer ikke å tro deg, for det blir bare verre og verre.. Anonymous poster hash: 5627d...f77
Rumle Skrevet 2. november 2013 #16 Skrevet 2. november 2013 Har du snakket med fastlegen om å få henvisning til en psykolog?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #17 Skrevet 2. november 2013 Har du snakket med fastlegen om å få henvisning til en psykolog? Jeg har gått til psykolog (og sykepleier, sosionom og psykiater), men gjør det ikke akkurat nå. Vil ikke skrive hvorfor, men det går ikke på vilje fra min side. Anonymous poster hash: 5627d...f77
Rumle Skrevet 2. november 2013 #18 Skrevet 2. november 2013 Jeg har gått til psykolog (og sykepleier, sosionom og psykiater), men gjør det ikke akkurat nå. Vil ikke skrive hvorfor, men det går ikke på vilje fra min side. Anonymous poster hash: 5627d...f77 Forstår. Kan du prøve å huske på noen teknikker du har lært for hva du kan gjør i slike situasjoner? Det er ikke alltid like lett å huske på når man er midt i det vonde, men hvis du prøver, så kan det i alle fall hjelpe litt mens det står på som verst
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 Forstår. Kan du prøve å huske på noen teknikker du har lært for hva du kan gjør i slike situasjoner? Det er ikke alltid like lett å huske på når man er midt i det vonde, men hvis du prøver, så kan det i alle fall hjelpe litt mens det står på som verst Jeg har ikke lært noen teknikker for akkurat dette. Det eneste som fungerer er å ta angstdempende, men det er ikke nok.. Noe veldig sterkt noe i meg skriker at jeg bare skal dø, men jeg vet at det ikke er den beste utveien. Da er det ingen vei tilbake.. Anonymous poster hash: 5627d...f77
Rumle Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Jeg har ikke lært noen teknikker for akkurat dette. Det eneste som fungerer er å ta angstdempende, men det er ikke nok.. Noe veldig sterkt noe i meg skriker at jeg bare skal dø, men jeg vet at det ikke er den beste utveien. Da er det ingen vei tilbake.. Anonymous poster hash: 5627d...f77 Du må være forsiktig og ikke ta mer angstdempende enn du har fått forskrevet av legen. Kan du komme på noe som roer deg litt, får deg til å føle deg litt trygg? Kanskje høre på en spesiell cd, lage en kopp varmt te, eller ta på radioen og krype under dyna og prøve å puste dypt og rolig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå