Gå til innhold

Hvorfor tømmer menn seg i alt med puls?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at bitterpikk er et populært uttrykk her inne, men det er faen meg mange bitre kvinner her også! :)



Anonymous poster hash: 2f1f1...10f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant nok en interessant artikkel:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080804022357AAaHCDp

Anonymous poster hash: 6dfd1...c45

Why do men almost always sleep around surely it all feels the same

wow, hun skreiv den saken må ha ett rimelig crappy sexliv, hvis hun ikke opplever forskjell med forskjellige partnere.

Lurer faktisk hvordan det er å pule ei geit, tror jeg må prøve en dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette stemmer ts!! Alle menn er sånn!!

Er selv mann og anything goes for å si det sånn. Alt med puls.

Og om jeg ikke får meg dame på byen så blir jeg like gjerne med en mann hjem, ikke noe stress det. Massevis av fine mannebein der ute også :)

Så da er det bevist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikker på at de fleste menn hadde tatt en geit om de var desperat nok. Syns det er så kvalmt. Menn er akkurat som katter, de må undersøke ethvert hull de kommer borti. Kvalmt er det.

Anonymous poster hash: 6dfd1...c45

Jeg gikk mine 20 første år uten sex, men vurderte aldri geiter som sexobjekter. Tanken falt meg ikke inn engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar helt feil TS, det er ikke slik det er. Hvorfor kan dere ikke skjønne det?

Det trenger ikke ha puls for at vi skal tømme oss i det. Det er hull som er viktig, ikke puls.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og hiver meg over hver stang jeg ser, jeg er skikkelig ekkel og umoralsk... fysj.. nasty



Anonymous poster hash: 532e4...403
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar helt feil TS, det er ikke slik det er. Hvorfor kan dere ikke skjønne det?

Det trenger ikke ha puls for at vi skal tømme oss i det. Det er hull som er viktig, ikke puls.

Støvsugere gjør jobben de og? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsugere gjør jobben de og? :fnise:

De gjorde jobben. Så kom de med disse teite robotstøvsugerne som bare kan brukes til støvsuging.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benekter du fakta? Er du klar over hvor mange ekle griser det fins i verden? Som kjøper seg horer og ligger med alt som har puls. Det er direkte motbydelig.

Anonymous poster hash: 6dfd1...c45

Hvilke fakta??

Fakta basert på dine egne personlige meninger, er det du referer til??

Selvsagt er ikke alle menn ekle griser.

Du bør ta en titt på deg selv og spørre deg om hvordan det kan ha seg at du plukker bare råtne epler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fakta??

Fakta basert på dine egne personlige meninger, er det du referer til??

Selvsagt er ikke alle menn ekle griser.

Du bør ta en titt på deg selv og spørre deg om hvordan det kan ha seg at du plukker bare råtne epler!

Haha.. Dette hang jeg meg også opp i. Jeg vil gjerne se forskning som har ledet til disse "harde" fakta om at alle menn er griser som tømmer seg i alt som beveger seg. Hadde vært en interessant undersøkelse i det minste da, selv om jeg tror resultatene ville være noe annerledes enn det som har blitt antatt til å være fakta i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. Dette hang jeg meg også opp i. Jeg vil gjerne se forskning som har ledet til disse "harde" fakta om at alle menn er griser som tømmer seg i alt som beveger seg. Hadde vært en interessant undersøkelse i det minste da, selv om jeg tror resultatene ville være noe annerledes enn det som har blitt antatt til å være fakta i denne tråden.

Haha ja, ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er mer kresne. Er mange ekle jenter og, f.eks hun som ga kompisen min en AVSUGNING på nattbussen for en stund siden... Men stort sett tømmer menn seg i alt som rører seg (kjenner kanskje 5 soom ikke gjør det og en av dem er homo). Det er FAKTA. De som benekter FAKTA de lyver.

Anonymous poster hash: 6dfd1...c45

De som ekstrapolerer erfaringer fra sin egen lille boble, og kaller det fakta (med blokkbokstaver), er om mulig enda verre. Vet du hva statistikk og representativt utvalg er, ts?

Anonymous poster hash: 4f9c1...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som ekstrapolerer erfaringer fra sin egen lille boble, og kaller det fakta (med blokkbokstaver), er om mulig enda verre. Vet du hva statistikk og representativt utvalg er, ts?

Anonymous poster hash: 4f9c1...21a

Amen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benekter du fakta? Er du klar over hvor mange ekle griser det fins i verden? Som kjøper seg horer og ligger med alt som har puls. Det er direkte motbydelig.

Anonymous poster hash: 6dfd1...c45

Stått opp med feil bein på feil side av sengen og i feil hus idag...? :fnise:

Anonymous poster hash: 917d8...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke vinne med kvinner uansett hva man gjør. Tømmer man seg i alt med puls er man "rundbrenner", tømmer man seg i alt uten puls er man "nekrofil". Kan dere snart bestemme dere for hva det er dere vil?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...