Gå til innhold

KappAhl - fifty shades of grey


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke bare understøy de selger under merker 50 Shades of Grey. De selger også litt mer kinky sexleker som paddles etc.



Anonymous poster hash: 1ff0a...ff4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare understøy de selger under merker 50 Shades of Grey. De selger også litt mer kinky sexleker som paddles etc.

Anonymous poster hash: 1ff0a...ff4

tviler vel på at dette gjelder kappahl ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel undertøyet grått (ser det ut som).. og svart. Ordspill.. shades of grey?

Synes det så helt ok ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på kolleksjonen nå, ut av ren nysgjerrighet. Syntes ikke det var så mye fint der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på undertøyet i går. Svart, grått og rød. Det som trekker opp kolleksjonen er at det er forskjellig enn det masseproduserte tøyet som selges overalt ellers. Det som trekker ned for min del er at undertøyet så enormt ut - tror ikke jeg så noe XS og jeg er ganske tyn. Men jeg så den svarte masken for øynene og kanskje kommer til å kjøpe den. ;)



Anonymous poster hash: 204e2...ab2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolleksjonen er faktisk populær, og jeg ble positivt overrasket. Den høres mer tacky ut enn den er :)



Anonymous poster hash: 2066e...249
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett undertøyet nå - var ikke noe spesielt over det i det hele tatt! Litt blonder her og der, og i farger som rødt og svart.

Men det jeg hang meg opp i, var prisen! Overpriset så til de grader!!

Kan jo finne en helt lik BH inne på HM til mellom 99 og 149 kr!!

Mens disse bhene lå på 400 kr!



Anonymous poster hash: a84a1...e63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel BHene på H&M sjelden verd 49 kroner for oss som har mer enn B-cup.. Om de er av god kvalitet så er ikke 400 kroner overpris. Går du i en undertøysbutikk kan du få en BH til langt over tusenlappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel BHene på H&M sjelden verd 49 kroner for oss som har mer enn B-cup.. Om de er av god kvalitet så er ikke 400 kroner overpris. Går du i en undertøysbutikk kan du få en BH til langt over tusenlappen.

Men hvorfor er disse av så god kvalitet da??

Anonymous poster hash: a84a1...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er disse av så god kvalitet da??

Anonymous poster hash: a84a1...e63

Jeg vet ikke. Har ikke sett dem og kommer mest sannsynlig aldri til å se dem, ettersom jeg ikke bor i Norge, derfor skrev jeg "Om de er av god kvalitet..." Det jeg vet er at H&M BH-er i prisklassen 200 kroner minus er mest til pynt. Null støtte, tåler knapt vask osv. Så jeg kan bare å ut i fra at KappAhl kan satset på en ny kolleksjon med høyere kvalitet og prisklasse for en annen kundegruppe enn de som i hovedsak kjøper undertøy på H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er i kappahl-kvalitet, dvs. noe bedre enn H&M, men ikke like bra som change og enda dyrere undertøysbutikker.

Men er enig, hvis bh'ene er gode og gir god støtte så er ikke 400,- dyrt. Jeg kjøper fra nå av bare på change, det er noe helt annet enn H&M, for å si det sånn (og dessuten er de fleste bh'ene til H&M bare opp til c-cup). Hjalp vel også å finne riktig størrelse, trodde jeg var 80dd/e, men på change var jeg visst 75h/i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...