Gå til innhold

Elsker å knulle sluts

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg ser denne tråden tror jeg det står "struts" :ler:

Anonymous poster hash: 53148...9c2

Haha, ikke bare jeg som leser feil altså :P

Anonymous poster hash: a3746...3e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må le litt når dere gutter skriver sånn om jenter. Dere er jo ikke noe bedre selv, tenk litt da folkens

Det er en grunn til at enkelte av dere tapere er evig single og må ty til Kvinneguiden (og horer, om de har råd?) for seksuelle "opplevelser", mens enkelte av oss andre sitter her nypulte og fornøyde, mens kjæresten lager middag... :)

Anonymous poster hash: 81587...9ec

Dumme tøser. Dere skjønner vel at denne tråden er ett svar på denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=784384

Anonymous poster hash: 5a5f0...ac8

Skrevet

Sluts er ikke nødvendigvis kåtere og villere. Som regel lider de av dårlig selvtillit og daddy issues som resulteres i en oppmerksomhetssyk oppførsel, og et ønske om godkjennelse(av gutter, seksuelt).

Beklageligvis sant.

Skrevet

Det er en grunn til at enkelte av dere tapere er evig single og må ty til Kvinneguiden (og horer, om de har råd?) for seksuelle "opplevelser", mens enkelte av oss andre sitter her nypulte og fornøyde, mens kjæresten lager middag... :)

Anonymous poster hash: 81587...9ec

nypult. hmmm.... :fnise:

http://www.youtube.com/watch?v=9pHohhffTKA

Anonymous poster hash: 11a5a...dae

Skrevet

Hmm, har alltid hørt at det er oss "good girls" som er de villeste i senga jeg, men..

"Good girls" er de beste. Go girls!

Det er en grunn til at de finnes ordtak som "Stillest vann har dypest grunn", "Ulv i fåreklær" osv

Skrevet

Jeg lurer egentlig litt på hva som definerer en "slut" jeg da.

Og hvorfor det å ligge med noen som spriker med beina for hvem som helst, er noe å skryte av.

Skrevet

Hilsen bad-boy

Slut boy. Trengs to for tango. Du er like slutty eller "horete" som dem. Du ser nok på dem som en tømmetank for rognposen, men de er vell mer en snare for pølsedyret ditt. Du er et offer som går frivillig inn i fella og den dagen det står ei heks på døren din med unge i hånd og krever barnebidrag. Da skal du se hvem som ler sist og best..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...