AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Sannheten er at de er sykt sexy og deilige,deilige....velutstyrte,kjekke,sexy. De gjør alle damer våte i trusa og svake...he he Jeg elsker dere badboys.Virkelig elsker dere alle sammen! Takk for hete og deilige netter : )Og alle gode minner. Stå på! Hilsen bad-girl Anonymous poster hash: 31390...a5d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Lol pupper er digg å suge påAnonymous poster hash: 3e68b...c51
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Det som kjennetegner en "badboy" (trodde forøvrig dette var et ungomsskolefenomen.. hva slags omgangskrets er det egentlig enkelte folk har her inne?) er jo nettopp løgn, manipulering (hørt om PUA?) og generell drittungeoppførsel. Anonymous poster hash: 03de9...a1c 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 OkAnonymous poster hash: 4f745...9cf
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Ja ja. Nok en møkkatråd i kg. Anonymous poster hash: 022f1...42e 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 En "badboy" er en som er hardhendt og utfordrende, det blir mer lek en forhold med de.Anonymous poster hash: 63fb4...d39
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 En "badboy" er en som er hardhendt og utfordrende, det blir mer lek en forhold med de.Anonymous poster hash: 63fb4...d39 næhhh....Ingen av mine badboys har vært hardhendte.Utfordrende ja...og krevende.Men aldri hardhendte.Jeg har hatt mange badboys,og de er de mest elskelige,kosete,forsiktige,varsomme,følsomme elskerne du kan ha.Og siden de fleste av de har stort utstyr,forstår de selv at de ikke kan være hardhendte.Kunn "småpikker" har prøvd det,sikkert for å kompensere for manglende størrelse.... De står skikkelig på for å tilfredsstille oss damer,og man får om og om igjen,hvis man vil.Og de gir seg ikke med det første.Mange av de har vært veldig slow og utholdende og fantastisk deilige. Sån at man lengter resten a livet etter flere runder...he he Og alltid går med et lurt smil når man treffer han igjen : ) Anonymous poster hash: 31390...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=784459 Anonymous poster hash: 0a13d...b83 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 næhhh....Ingen av mine badboys har vært hardhendte.Utfordrende ja...og krevende.Men aldri hardhendte.Jeg har hatt mange badboys,og de er de mest elskelige,kosete,forsiktige,varsomme,følsomme elskerne du kan ha.Og siden de fleste av de har stort utstyr,forstår de selv at de ikke kan være hardhendte.Kunn "småpikker" har prøvd det,sikkert for å kompensere for manglende størrelse.... De står skikkelig på for å tilfredsstille oss damer,og man får om og om igjen,hvis man vil.Og de gir seg ikke med det første.Mange av de har vært veldig slow og utholdende og fantastisk deilige. Sån at man lengter resten a livet etter flere runder...he he Og alltid går med et lurt smil når man treffer han igjen : ) Anonymous poster hash: 31390...a5d Hva er det som gjør disse her til badboys? Anonymous poster hash: a3401...638
ninuska_ Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Tråden er ryddet for personangrep, og noen innlegg har blitt ryddet som et ledd i ryddingen. ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå