Gå til innhold

Elsker å bli knullet av badboys: )

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sannheten er at de er sykt sexy og deilige,deilige....velutstyrte,kjekke,sexy.
De gjør alle damer våte i trusa og svake...he he
Jeg elsker dere badboys.Virkelig elsker dere alle sammen!
Takk for hete og deilige netter : )Og alle gode minner.
Stå på!
Hilsen bad-girl

Anonymous poster hash: 31390...a5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:laugh:

Anonymous poster hash: 03de9...a1c
Skrevet

Lol pupper er digg å suge på

Anonymous poster hash: 3e68b...c51

Skrevet

Det som kjennetegner en "badboy" (trodde forøvrig dette var et ungomsskolefenomen.. hva slags omgangskrets er det egentlig enkelte folk har her inne?) er jo nettopp løgn, manipulering (hørt om PUA?) og generell drittungeoppførsel.

Anonymous poster hash: 03de9...a1c
  • Liker 4
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: 4f745...9cf

Skrevet

Ja ja. Nok en møkkatråd i kg.

Anonymous poster hash: 022f1...42e
  • Liker 1
Skrevet

En "badboy" er en som er hardhendt og utfordrende, det blir mer lek en forhold med de.

Anonymous poster hash: 63fb4...d39

Skrevet

En "badboy" er en som er hardhendt og utfordrende, det blir mer lek en forhold med de.

Anonymous poster hash: 63fb4...d39

næhhh....Ingen av mine badboys har vært hardhendte.Utfordrende ja...og krevende.Men aldri hardhendte.Jeg har hatt mange badboys,og de er de mest elskelige,kosete,forsiktige,varsomme,følsomme elskerne du kan ha.Og siden de fleste av de har stort utstyr,forstår de selv at de ikke kan være hardhendte.Kunn "småpikker" har prøvd det,sikkert for å kompensere for manglende størrelse....

De står skikkelig på for å tilfredsstille oss damer,og man får om og om igjen,hvis man vil.Og de gir seg ikke med det første.Mange av de har vært veldig slow og utholdende og fantastisk deilige.

Sån at man lengter resten a livet etter flere runder...he he Og alltid går med et lurt smil når man treffer han igjen : )

• Liker 1
Skrevet

næhhh....Ingen av mine badboys har vært hardhendte.Utfordrende ja...og krevende.Men aldri hardhendte.Jeg har hatt mange badboys,og de er de mest elskelige,kosete,forsiktige,varsomme,følsomme elskerne du kan ha.Og siden de fleste av de har stort utstyr,forstår de selv at de ikke kan være hardhendte.Kunn "småpikker" har prøvd det,sikkert for å kompensere for manglende størrelse....

De står skikkelig på for å tilfredsstille oss damer,og man får om og om igjen,hvis man vil.Og de gir seg ikke med det første.Mange av de har vært veldig slow og utholdende og fantastisk deilige.

Sån at man lengter resten a livet etter flere runder...he he Og alltid går med et lurt smil når man treffer han igjen : )

Hva er det som gjør disse her til badboys? :klo:

Anonymous poster hash: a3401...638

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, og noen innlegg har blitt ryddet som et ledd i ryddingen.

ninuska_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...