AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Sannheten er at de sykt sexy og deilige. De har høy sexappetitt og blir fort våt i trusa. Jeg simpelthen elsker dere sluts. Uten dere ville det vært adskillig vanskeligere å få seg kjøtt på kølla når en er ut på byen. Jeg digger at dere er så frigjorte og at dere liker å bli behandlet som madrasser. Gi faen i dette prinsessetullet, jeg vil ha sluts som ikke har noe imot å være tømmetank for rognposen min. Takk for alle herlige opplevelser. Keep up the good work og vær stolt av dere selv. Hilsen bad-boy Anonymous poster hash: cb470...780 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Oi, så flink du er til å provosere da, lille venn. Anonymous poster hash: 81587...9ec 12
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 OkAnonymous poster hash: 8475e...1d7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Oi, så flink du er til å provosere da, lille venn. Anonymous poster hash: 81587...9ec Du og, lille venn. Anonymous poster hash: 8475e...1d7
Fuckman1983 Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Sluts er de "beste". Helt klart et hakk villere i senga.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Sannheten er at de sykt sexy og deilige. De har høy sexappetitt og blir fort våt i trusa. Jeg simpelthen elsker dere sluts. Uten dere ville det vært adskillig vanskeligere å få seg kjøtt på kølla når en er ut på byen. Jeg digger at dere er så frigjorte og at dere liker å bli behandlet som madrasser. Gi faen i dette prinsessetullet, jeg vil ha sluts som ikke har noe imot å være tømmetank for rognposen min. Takk for alle herlige opplevelser. Keep up the good work og vær stolt av dere selv. Hilsen bad-boy Anonymous poster hash: cb470...780 Bra du foretrekker prostituerte da, så andre jenter slipper å komme borti deg. Anonymous poster hash: 4416c...800 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Sjekk deg for kjønnssykdommer. hiv osv Anonymous poster hash: 0c291...d32 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Jeg elsker damer som tar det for gitt at du skal sprute i munnen hennes. Jaja, kall dem billige, horer og what not. Men saken er at disse damene er villige, og MANGE menn digger dem. Så takk for at dere finnes Anonymous poster hash: a45b9...0d5 1
Gjest Peeves Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Sluts er ikke nødvendigvis kåtere og villere. Som regel lider de av dårlig selvtillit og daddy issues som resulteres i en oppmerksomhetssyk oppførsel, og et ønske om godkjennelse(av gutter, seksuelt). 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 At de er villere, tror jeg ikke nødvendigvis er sant. Den i gjengen vår som har liggest med desidert flest, er også hun jeg anser som mest prippen. Hun liker egentlig ikke sex så innmari godt, vil aldri at noe nærmer seg bakenden, svelger ikke av prinsipp, og en sprut i ansiktet kommer ikke på tale. På den andre siden har jeg nok hatt færrest partnere, men er åpen for det meste når jeg først hopper til køys med noen. Lite som er uprøvd her, og jeg tigger gjerne om å få spruten i halsen eller ansiktet. Tror det der er like individuelt som alt annet, og hvor lett på tråden man er har da lite med hvor mye man slipper seg løs når man først har sex, å gjøre. Anonymous poster hash: 62857...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Oh,de slutty menn som ikke kan få seg bra dame og må gå ned i kravene for å ha noen å ligge med - tusen takk! Nå har jeg blitt avvist på dagstid av menn som ligner på Brad Pitt, er det deilig at Brad PItt menne kommer til MEG om kvelden fordi de ikke kan få noe bedre! Hilsen overvektig-bad-girl-slut. Ser deg senere i kveld;) Anonymous poster hash: 312aa...228 1
Gjest co_sette Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Sluts er de "beste". Helt klart et hakk villere i senga. Hmm, har alltid hørt at det er oss "good girls" som er de villeste i senga jeg, men.. 2
Blod Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Sluts er de "beste". Helt klart et hakk villere i senga. Det vet du nok lite om
Blod Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Jeg må le litt når dere gutter skriver sånn om jenter. Dere er jo ikke noe bedre selv, tenk litt da folkens 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Det er en grunn til at enkelte av dere tapere er evig single og må ty til Kvinneguiden (og horer, om de har råd?) for seksuelle "opplevelser", mens enkelte av oss andre sitter her nypulte og fornøyde, mens kjæresten lager middag... Anonymous poster hash: 81587...9ec 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Skjønner dere ikke at dette er svar på den andre tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Jepp. Det er samme person. Anonymous poster hash: 81587...9ec
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 Trodde det stod "elsker å kutte snus" jeg Måtte lese flere ganger før jeg skjønte hva det handlet om Anonymous poster hash: a3746...3e1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Hver gang jeg ser denne tråden tror jeg det står "struts" Anonymous poster hash: 53148...9c2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå