Gjest Nightwich Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg forstår ikke hva man får ut av BDSM og lurer på om noen kan fortelle litt hvis noe her liker det. For meg ser det ut som maktsyk sadisme for den dominante og tortur, smerter og fornedrelse hos slaven. Finnes det virkelig seksuel nytelse i dette og hva går den i såfall ut på ?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 jeg er veldig glad i BDSM. liker godt å bli bindt, ha røff sex hvor mannen holder meg fast i håret og rett og slett behandler meg som om han eier meg liker vanlig sex å, men BDSM er noe jeg liker å gjøre til tider jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare det men jeg liker pisker, håndhjern osv. jeg har min egen grense så klart, å pisken skal ikke slåes så hardt at jeg får sår osv. jeg er veldig underdanig, så for meg er det jo et stort pluss at mannen er veeeldig dominant. han liker følelsen av å kunne eie meg og kontrollere meg. jeg derimot elsker at han er sjef. men HVA det er som gjør at jeg liker det er jeg ikke sikker på Anonymous poster hash: aa3f3...64d 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 BDSM er bare et samlebegrep, og inkluderer mye som ikke har med smerte å gjøre også, bare så det er klart. Men utover det... hva er det egentlig å forklare? Finnes det en allment akseptert teori på hvorfor mennesker utvikler de fantasiene og fetishene de gjør? Freud hadde sikkert en hel del å si om det, men mesteparten er vel temmelig utdatert. En feil veldig mange gjør er at de trekker paralleller mellom folks sexuelle preferanser, og deres personlighet forøvrig. At man liker å bli kvelt og "voldtatt" i senga, eller at man liker å binde fast og piske folk i en seksuell setting, betyr ikke at man liker slikt i en ikke-seksuell setting. Sex er sex, og resten er noe annet. Anonymous poster hash: 641cc...183 6
Cathrine88 Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg får et stort kick ut av at noen stoler nok på meg til å la meg gjøre hva jeg vil med dem og i tillegg stoler på at jeg kommer til å oppfylle fantasiene deres uten å gå for langt. Dessuten er det et stort egoboost. Både for den dominante, som føler seg mektig og 'tilbedt' fordi han eller hun har en som er villig til å gjøre nesten hva som helst for å tilfredsstille han eller henne, og for den underdanige, som har en som er så tent på han eller henne at h*n ikke klarer å motstå trangen til å bruke han eller henne på alle mulige måter. 17
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg får et stort kick ut av at noen stoler nok på meg til å la meg gjøre hva jeg vil med dem og i tillegg stoler på at jeg kommer til å oppfylle fantasiene deres uten å gå for langt. Dessuten er det et stort egoboost. Både for den dominante, som føler seg mektig og 'tilbedt' fordi han eller hun har en som er villig til å gjøre nesten hva som helst for å tilfredsstille han eller henne, og for den underdanige, som har en som er så tent på han eller henne at h*n ikke klarer å motstå trangen til å bruke han eller henne på alle mulige måter. der sa du det! signerer den Anonymous poster hash: aa3f3...64d
Gjest Lille-pus Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg får et stort kick ut av at noen stoler nok på meg til å la meg gjøre hva jeg vil med dem og i tillegg stoler på at jeg kommer til å oppfylle fantasiene deres uten å gå for langt. Dessuten er det et stort egoboost. Både for den dominante, som føler seg mektig og 'tilbedt' fordi han eller hun har en som er villig til å gjøre nesten hva som helst for å tilfredsstille han eller henne, og for den underdanige, som har en som er så tent på han eller henne at h*n ikke klarer å motstå trangen til å bruke han eller henne på alle mulige måter. Jepp.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Finnes det virkelig seksuel nytelse i dette og hva går den i såfall ut på ? Ja, det gjør det, og eh.. den går ut på å bli kåt. Jeg skjønner ikke spørsmålet. Jeg tenner seksuelt på at mannen min stønner av smerte og kåthet mens jeg klemmer ballene hans eller slår ham på pikken. Det finnes vel knapt noe bedre enn å høre smertestønnene samtidig som pikken hans forteller i veldig klare ordlag at han liker det jeg gjør. Forøvrig er det, for meg, mye omsorg i det også, men den er vanskeligere å forklare. Jeg forstår at det fremstår som helt fjernt at noen kan tenne på BDSM, men for meg er det like fjernt at noen kan ha et tilfredstillende sexliv uten BDSM. Anonymous poster hash: 7f578...95b
Gjest Nightwich Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg syns ikke det er fjernt og jeg trekke absolutt ingen paraleller mellom seksuelle preferanser og fetisjer og personlighet. Jeg er bare ute etter å forstå noe jeg ikke vet noe om ! Takker for gode svar 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er ganske "soft BDSM", har mine tydelige grenser som ikke får overstyres, og jeg hadde f.eks ikke likt å bli kalt nedverdigende ting som mange innen BDSM synes å like.. Men det jeg elsker med det, er spenningen... F.eks hva skjer hvis jeg IKKE gjør som han sier? Blir det pisken (ikke så hardt at det setter merker), eller finner han på en annen straff, som å la meg ligge igjen sprengkåt alene uten å få meg noe, eller kommer det plutselig en isbit på visse steder, hva finner han på denne gangen? Å følelsen av å være bindt fast er bare herlig.. Anonymous poster hash: 005c2...153 1
Jolene Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg får et stort kick ut av at noen stoler nok på meg til å la meg gjøre hva jeg vil med dem og i tillegg stoler på at jeg kommer til å oppfylle fantasiene deres uten å gå for langt. Dessuten er det et stort egoboost. Både for den dominante, som føler seg mektig og 'tilbedt' fordi han eller hun har en som er villig til å gjøre nesten hva som helst for å tilfredsstille han eller henne, og for den underdanige, som har en som er så tent på han eller henne at h*n ikke klarer å motstå trangen til å bruke han eller henne på alle mulige måter. Helt enig. Vil også legge til at det å overlate kontrollen til noen andre fungerer for meg som avslappning i en hektisk hverdag. Jeg får da bare beskjed om hva jeg skal gjøre, noe som er befriende! 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg syns ikke det er fjernt og jeg trekke absolutt ingen paraleller mellom seksuelle preferanser og fetisjer og personlighet. Jeg er bare ute etter å forstå noe jeg ikke vet noe om ! Takker for gode svar Jeg mente fjernt som i en veldig fjern tanke, ikke fjernt som i teit/rart/idiotisk. Anonymous poster hash: 7f578...95b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Det er nok litt vanskelig å forklare. Det finnes så mye forskjellig. Jeg liker noe av det men mye er like uforståelig som for deg. Grunnprinsippet er nok uansett makten eller underkastelsen uavhengig av hva man faktisk gjør sammen/mot hverandre. Anonymous poster hash: 35e88...aa2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 BDSM må ikke være pisk og tortur. Litt lett ris på rumpa går også under bdsm, og det er jo ikke sånn veldig vondt. Dessuten må man ikke gjøre ting som gjør vondt. B står for bondage, og det kan jo være noe så enkelt som å binde noen fast i sengen. Jeg liker ris, og jeg liker ikke å si at jeg liker bdsm, fordi mange forbinder det med tortur. Og det er ikke det jeg liker. Anonymous poster hash: bb057...99b
Gjest Nightwich Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skjønner at det er store variasjoner. Og binding og lettere straffer kan jeg se, men det er den torturdelen jeg ikke skjønner. Hvordan kan man påføre et menneske man elsker smerte og se at vedkommende gråter og har vondt og likevel ønske å fortsette ?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skjønner at det er store variasjoner. Og binding og lettere straffer kan jeg se, men det er den torturdelen jeg ikke skjønner. Hvordan kan man påføre et menneske man elsker smerte og se at vedkommende gråter og har vondt og likevel ønske å fortsette ? Fordi han også vil fortsette. Om han ikke hadde villet det, hadde det blitt totalt feil for meg. Jeg kan ikke engang beskrive hvor vondt det er for meg bare å tenke på å gå over streken for hva han ønsker. Anonymous poster hash: 7f578...95b 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg får et stort kick ut av at noen stoler nok på meg til å la meg gjøre hva jeg vil med dem og i tillegg stoler på at jeg kommer til å oppfylle fantasiene deres uten å gå for langt. Dessuten er det et stort egoboost. Både for den dominante, som føler seg mektig og 'tilbedt' fordi han eller hun har en som er villig til å gjøre nesten hva som helst for å tilfredsstille han eller henne, og for den underdanige, som har en som er så tent på han eller henne at h*n ikke klarer å motstå trangen til å bruke han eller henne på alle mulige måter. Herlig bra sagt Anonymous poster hash: eb032...f52
Gjest Lille-pus Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skjønner at det er store variasjoner. Og binding og lettere straffer kan jeg se, men det er den torturdelen jeg ikke skjønner. Hvordan kan man påføre et menneske man elsker smerte og se at vedkommende gråter og har vondt og likevel ønske å fortsette ? I mange tilfeller er ikke 'belønning og straff' involvert overhodet, og heller ikke så mye som en smule av SM aspektet. Da snakker man bondage eller mental dominans i energi.... og avogtil begge deler. Samme hvordan man vrir på det så vil det viktigste, for den som er dom, være observasjon av partners reaksjoner, evnen til å observere nårtid det er tid for å si 'nei' selv om partner ber om mer og er på vei over sine egne grenser i sitt ønske om glede deg som dom. Bærebjelken er tillit, og en ekte dom må være 'completely trustworthy', avbalansert og stabil. Hvem som i realitet eier styringen kan man med andre ord filosofere lenge om. - det er forundelig hvordan de sterkeste, ubetinget dominante menn bringer sin nyoppdagede sub side 'til torgs' med en omtenksom, energisterk, kvinnelig dom. Men, jeg forstår svært godt at du spør..... like meget som man selv spørres når begrepet 'omtenksom/myk dom' benyttes og menn(esker) mener det må være en selvmotsigelse. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 I mange tilfeller er ikke 'belønning og straff' involvert overhodet, og heller ikke så mye som en smule av SM aspektet. Da snakker man bondage eller mental dominans i energi.... og avogtil begge deler. Samme hvordan man vrir på det så vil det viktigste, for den som er dom, være observasjon av partners reaksjoner, evnen til å observere nårtid det er tid for å si 'nei' selv om partner ber om mer og er på vei over sine egne grenser i sitt ønske om glede deg som dom. Bærebjelken er tillit, og en ekte dom må være 'completely trustworthy', avbalansert og stabil. Hvem som i realitet eier styringen kan man med andre ord filosofere lenge om. - det er forundelig hvordan de sterkeste, ubetinget dominante menn bringer sin nyoppdagede sub side 'til torgs' med en omtenksom, energisterk, kvinnelig dom. Men, jeg forstår svært godt at du spør..... like meget som man selv spørres når begrepet 'omtenksom/myk dom' benyttes og menn(esker) mener det må være en selvmotsigelse. Hva er forskjellen på myk dom og vanlig dom?Anonymous poster hash: 5420b...af0
Gjest Nightwich Skrevet 8. november 2013 #19 Skrevet 8. november 2013 Jeg har sett filmer, amatør og proff og jeg har snakket med flere som liker dette. OBS : jeg snakker om SM delen. Brutal tortur..nåler. .klyper..brenning og pisking. En fortalte at han elsket sin unge kone og han elsket å piske mørkerøde striper over kroppen hennes når hun hang fra taket. Jeg spurte om han ikke syns kona var pen. Han svarte at hun var nydelig med perfekt hud. Spørsmålet mitt blir fortsatt : hvordan kan du ønske å såre og skade noe vakkert som du elsker ??!! Etter mye prat og nysgjerrighet rundt dette har jeg funnet ut, for min egen del, at det må være noe mentalt galt med de som tenner på å torturere andre. Nok en gang : jeg snakker om de mest brutale. Jeg ser ingen forskjell på dem og andre torturister som tilfredsstiller sin eget syke sadisme ! 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 8. november 2013 #20 Skrevet 8. november 2013 Jeg har sett filmer, amatør og proff og jeg har snakket med flere som liker dette. OBS : jeg snakker om SM delen. Brutal tortur..nåler. .klyper..brenning og pisking. En fortalte at han elsket sin unge kone og han elsket å piske mørkerøde striper over kroppen hennes når hun hang fra taket. Jeg spurte om han ikke syns kona var pen. Han svarte at hun var nydelig med perfekt hud. Spørsmålet mitt blir fortsatt : hvordan kan du ønske å såre og skade noe vakkert som du elsker ??!! Etter mye prat og nysgjerrighet rundt dette har jeg funnet ut, for min egen del, at det må være noe mentalt galt med de som tenner på å torturere andre. Nok en gang : jeg snakker om de mest brutale. Jeg ser ingen forskjell på dem og andre torturister som tilfredsstiller sin eget syke sadisme ! Da følger det vel at det må være noe mentalt galt med dem som liker å bli torturert også? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå