Gå til innhold

Hva gjør dere etter sex?


Gjest diingo

Anbefalte innlegg

Musa spiser ikke opp spermen, den renner ut igjen.

DET tenkte jeg ikke på :fnise: Bra å vite.

Anonymous poster hash: e739f...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har alltid en håndduk liggende ved senga. Eller tørkepapir. Jeg gjør som resten her, tar å pakker det mellom bena til jeg orker å løpe til doet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Kleenex på nattbordet. Er det virkelig så vanskelig å tenke på at det er lurt å ha papir eller et håndkle i nærheten? :klo:

Jeg tørker meg, så går jeg på do for å få ut resten, før jeg legger meg å koser med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniper igjen og går på do. Hvor vanskelig kan det være?

Anonymous poster hash: 77e75...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kluter og håndklær i nattbordsskuffen. Tar på meg trusen om jeg blir liggende i sengen, eller går raskt på do.

Anonymous poster hash: 30ab6...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det voldsomt hvor mye sæd kjærestene til KG-kvinnene klarer å få ut av seg. Jeg har hatt flere partnere, både langvarige og kortvarige, men dette har jeg aldri sett på som et promlem. Litt vått, og det renner kanskje litt når jeg reiser meg, men jeg har aldri hatt behov for tørkepapir mellom beina eller en tampong! Har også hendt at jeg har sovnet fra det hele, men som regel må jeg jo på do etter hvert uansett.

Anonymous poster hash: 58bb3...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det voldsomt hvor mye sæd kjærestene til KG-kvinnene klarer å få ut av seg. Jeg har hatt flere partnere, både langvarige og kortvarige, men dette har jeg aldri sett på som et promlem. Litt vått, og det renner kanskje litt når jeg reiser meg, men jeg har aldri hatt behov for tørkepapir mellom beina eller en tampong! Har også hendt at jeg har sovnet fra det hele, men som regel må jeg jo på do etter hvert uansett.

Anonymous poster hash: 58bb3...604

Vel her renner det masse, og jeg har ikke noe valg. Jeg må dusje, eller så kan jeg jo gå rundt med sæd på hele underkroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, kjenner meg selv igjen i masse av dette.

Har alltid et håndkle/papirklar, ellers er det boxern eller t-skjorten hans som må til pers :P Så den obligatoriske spurten til toallettet da hahahaha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det voldsomt hvor mye sæd kjærestene til KG-kvinnene klarer å få ut av seg. Jeg har hatt flere partnere, både langvarige og kortvarige, men dette har jeg aldri sett på som et promlem. Litt vått, og det renner kanskje litt når jeg reiser meg, men jeg har aldri hatt behov for tørkepapir mellom beina eller en tampong! Har også hendt at jeg har sovnet fra det hele, men som regel må jeg jo på do etter hvert uansett.

Anonymous poster hash: 58bb3...604

da er vel du ekstremt heldig da.. Her så renner det ut nesten med en gang jeg reiser meg. Så de gangene jeg går på do rett etterpå så må jeg løpe, hvis ikke så har jeg sæd langt nedover lårene.

(nei, det er ikke unormale mengder som du skal ha det til. 1 spiseskje eller to..)

Og hadde jeg sovnet etterpå, så hadde det nok vært en stor våt flekk under meg når jeg hadde våknet, og det er absolutt ikke deilig å ligge på en våt flekk.

Anonymous poster hash: 4e461...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vel du ekstremt heldig da.. Her så renner det ut nesten med en gang jeg reiser meg. Så de gangene jeg går på do rett etterpå så må jeg løpe, hvis ikke så har jeg sæd langt nedover lårene.

(nei, det er ikke unormale mengder som du skal ha det til. 1 spiseskje eller to..)

Og hadde jeg sovnet etterpå, så hadde det nok vært en stor våt flekk under meg når jeg hadde våknet, og det er absolutt ikke deilig å ligge på en våt flekk.

Anonymous poster hash: 4e461...f1d

Andrer denne. Faktum er at vi må ha håndkleet på plass under oss før jeg trekker meg ut. I det øyeblikket jeg trekker ut, kommer sæden etter. Omtrent som å trekke opp proppen i en vask.

Vi har (nesten) alltid et håndkle liggende ved siden av senga. Når det ligger sex i lufta, tar den mest framsynte av oss håndkleet med opp i senga før vi begynner.

Men andre ganger er vi åpenbart for trøtte/slitne til at det blir noe. Men så sliter vi kanskje med å sovne eller vi våkner kanskje samtidig i løpet av natta. Og så blir det hanky-panky likevel.

Hvis jeg da kommer inni fruen, må vi ake oss bort til kanten av senga slik at en av oss kan begynne å famle etter håndkleet i mørket, mens vi fortvilet forsøker å holde en stadig slappere junior på plass. Har ikke tall på de gangene vi nesten klarte det, men så glapp junior ut 0,001 microsekund før håndkleet var på plass. Aargh!

Hvis jeg hadde hatt ei krone for hver gang vi har konkludert med at vi alltid må ha et hånkle innen rekkevidde før vi gir oss i kast med sengegymnastikken...

Jeg må innrømme at jeg har lurt litt på hvordan andre oppfører seg i samme situasjon. Godt man har KG, så man skjønner at man ikke er alene i verden.

Og hvorfor vises slikt aldri på film? Ikke engang på norsk film, som har tradisjon for å vise alle pinligheter known to man.

Anonymous poster hash: 03a91...69d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere styrer. Puler vi på dagtid går jeg på do og tisser, og skyller av meg i dusjen, før jeg kler på meg igjen. Gjør vi det i senga hender det jeg sovner med en gang, eventuelt tisser jeg først. Det er bare sæd, ikke radioaktivt avfall, og blir det en flekk i senga er det bare å flytte seg to tommer.



Anonymous poster hash: 84682...d89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere styrer. Puler vi på dagtid går jeg på do og tisser, og skyller av meg i dusjen, før jeg kler på meg igjen. Gjør vi det i senga hender det jeg sovner med en gang, eventuelt tisser jeg først. Det er bare sæd, ikke radioaktivt avfall, og blir det en flekk i senga er det bare å flytte seg to tommer.

Anonymous poster hash: 84682...d89

Når man ikke har en stor seng, så er det ikke bare å flytte seg.. Det skal tross alt være plass til at to mennesker kan ligge der uten å ligge oppå hverandre og dø av varme, og det blir det ikke om man lager en diger flekk. Det er ekkelt å ligge på en våt flekk. Jeg styrer da ikke mer enn det du gjør, noen ganger går jeg på do, og dusjer etterpå. Noen ganger stapper jeg oppi en ob, og går på do ett par timer etterpå. Noen ganger går jeg bare på do, og går å legger meg igjen.

Anonymous poster hash: 4e461...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tar den forsiktig ut, jeg holder det inne (med papir, som vi alltid har i en skuff i kommoden/nattbordet), går inn på badet og går på do. Sovner aldri med sperm inni meg, går alltid på do og får det ut; det er ekkelt å våkne opp og alt er vått. Man kan jo få urinveisinfeksjon om man ikke går på do etter sex, pga. at eventuelle bakterier lett kan finne veien gjennom urinveien. Så det er også en grunn til at jeg tisser etter sex, hehe :)

Ha papir i nattskuffen eller ha håndkle under dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...