AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Del Skrevet 30. oktober 2013 Slik som denne karen: http://klipp.tvnorge.no/?id=A21982FE Anonymous poster hash: 900c4...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 30. oktober 2013 #2 Del Skrevet 30. oktober 2013 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Del Skrevet 30. oktober 2013 Åh herregud. Stakkars gutten har nok mekka på Volvoen sin siden han var 14. Så ryker en hel verden for han nå. Off da. Har jo seg sjøl og takke, men likevel...surt var det!Anonymous poster hash: 031b6...728 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Del Skrevet 30. oktober 2013 "Maks uflaks" liksom...snakk om å fraskrive seg ansvaret...og ikke forstå noenting av kjøreopplæringen.Anonymous poster hash: ce46e...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Del Skrevet 30. oktober 2013 Mammaaaaa! Politiet er slemme mot meg... Anonymous poster hash: 641f8...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Del Skrevet 30. oktober 2013 Mindre enn 24 timer etter oppkjøring og han klarer å bli fradømt lappen pga idiotkjøring... Anonymous poster hash: b6618...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 30. oktober 2013 #7 Del Skrevet 30. oktober 2013 Da han satt beina i taket å som jeg lo! Nå virker jeg skadefro, men takke meg til at sånn oppførsel i trafikken får konsekvenser for han før han kjører ned noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Del Skrevet 30. oktober 2013 Dette var filmet på min lokale bensinstasjon, og jeg må bare innrømme at jeg er dødsens nysgjerrig på hvem av bygdas staute karer som sipper som en unge for åpent kamera! Anonymous poster hash: 95d92...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det som forundrer meg er hvordan en slik psykisk ustabil ung gutt får lappen overhodet.. Anonymous poster hash: 5c430...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det som forundrer meg er hvordan en slik psykisk ustabil ung gutt får lappen overhodet.. Anonymous poster hash: 5c430...3fd Han var nok en total annen person under oppkjøringen til lappen. Det er ingen som betviler at hans fysiske kjøreferdigheter, for å sladde gjennom rundkjøring på bar asfalt langt over fartsgrensen, krever faktisk gode kjøreevner (ironisk nok). Anonymous poster hash: b6618...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Del Skrevet 30. oktober 2013 Han var nok en total annen person under oppkjøringen til lappen. Det er ingen som betviler at hans fysiske kjøreferdigheter, for å sladde gjennom rundkjøring på bar asfalt langt over fartsgrensen, krever faktisk gode kjøreevner (ironisk nok). Anonymous poster hash: b6618...3bd Politiet betviler hans fysiske kjøreferdigheter, det er jo derfor han mister lappen.. Mange unge gutter overvurderer sine evner på veien, og det viser ulykkes-statistikken hvert år. Jeg er helt enig med politiets avgjørelse, og jeg synes at en person som ikke bare råkjører dagen etter og ha fått lappen, men skriker og vræler som en liten baby inni bilen, egentlig kunne lagt bilkjøring på hylla. Anonymous poster hash: 5c430...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 30. oktober 2013 #12 Del Skrevet 30. oktober 2013 Herrefred, nå lo jeg høyt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Del Skrevet 30. oktober 2013 Politiet betviler hans fysiske kjøreferdigheter, det er jo derfor han mister lappen.. Mange unge gutter overvurderer sine evner på veien, og det viser ulykkes-statistikken hvert år. Jeg er helt enig med politiets avgjørelse, og jeg synes at en person som ikke bare råkjører dagen etter og ha fått lappen, men skriker og vræler som en liten baby inni bilen, egentlig kunne lagt bilkjøring på hylla. Anonymous poster hash: 5c430...3fd Sier politiet det på videoen? At de betviler hans fysiske kjøreferdigheter? Det er isåfall rart, for det er nok heller modenhetsnivået hans som gjør at han mister lappen. Mange unge gutter har veldig gode tekniske kjøreferdigheter, men mangler en del når det gjelder å kjøre fornuftig.Anonymous poster hash: ce46e...e05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå