Gå til innhold

Dere som mistet sertifikatet - gråt dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh herregud. Stakkars gutten har nok mekka på Volvoen sin siden han var 14. Så ryker en hel verden for han nå. Off da. Har jo seg sjøl og takke, men likevel...surt var det!

Anonymous poster hash: 031b6...728

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Maks uflaks" liksom...snakk om å fraskrive seg ansvaret...og ikke forstå noenting av kjøreopplæringen.

Anonymous poster hash: ce46e...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre enn 24 timer etter oppkjøring og han klarer å bli fradømt lappen pga idiotkjøring...

Anonymous poster hash: b6618...3bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da han satt beina i taket :rulle: å som jeg lo!

Nå virker jeg skadefro, men takke meg til at sånn oppførsel i trafikken får konsekvenser for han før han kjører ned noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var filmet på min lokale bensinstasjon, og jeg må bare innrømme at jeg er dødsens nysgjerrig på hvem av bygdas staute karer som sipper som en unge for åpent kamera!

Anonymous poster hash: 95d92...38d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg er hvordan en slik psykisk ustabil ung gutt får lappen overhodet..

Anonymous poster hash: 5c430...3fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg er hvordan en slik psykisk ustabil ung gutt får lappen overhodet..

Han var nok en total annen person under oppkjøringen til lappen. Det er ingen som betviler at hans fysiske kjøreferdigheter, for å sladde gjennom rundkjøring på bar asfalt langt over fartsgrensen, krever faktisk gode kjøreevner (ironisk nok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var nok en total annen person under oppkjøringen til lappen. Det er ingen som betviler at hans fysiske kjøreferdigheter, for å sladde gjennom rundkjøring på bar asfalt langt over fartsgrensen, krever faktisk gode kjøreevner (ironisk nok).

Politiet betviler hans fysiske kjøreferdigheter, det er jo derfor han mister lappen.. Mange unge gutter overvurderer sine evner på veien, og det viser ulykkes-statistikken hvert år.

Jeg er helt enig med politiets avgjørelse, og jeg synes at en person som ikke bare råkjører dagen etter og ha fått lappen, men skriker og vræler som en liten baby inni bilen, egentlig kunne lagt bilkjøring på hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet betviler hans fysiske kjøreferdigheter, det er jo derfor han mister lappen.. Mange unge gutter overvurderer sine evner på veien, og det viser ulykkes-statistikken hvert år. Jeg er helt enig med politiets avgjørelse, og jeg synes at en person som ikke bare råkjører dagen etter og ha fått lappen, men skriker og vræler som en liten baby inni bilen, egentlig kunne lagt bilkjøring på hylla. Anonymous poster hash: 5c430...3fd

Sier politiet det på videoen? At de betviler hans fysiske kjøreferdigheter? Det er isåfall rart, for det er nok heller modenhetsnivået hans som gjør at han mister lappen. Mange unge gutter har veldig gode tekniske kjøreferdigheter, men mangler en del når det gjelder å kjøre fornuftig.

Anonymous poster hash: ce46e...e05

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...