Gå til innhold

Er denne EL testen positiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bildet er tatt 3 minutter etter at testen ble tatt.

Anonymous poster hash: 42cf4...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymous poster hash: 42cf4...2df

Billig stimmel kan være litt vanskelig å tyde - men jeg fikk også samme så jeg antar det er EL siden jeg fikk negativ etter 2 dager :)

Anonymous poster hash: 59dda...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan nok ikke anta det er EL når testen ikke er positiv, dessverre. Mulig du ville hatt en positiv på en annen tid av døgnet enn da du testet, men dersom du fikk en lik en, så er den negativ. Den SKAL være like sterk eller sterkere. Det beste, syns jeg, når man bruker billigtester og er i tvil, er å dobbelsjekke med en digital test når man tror man har positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekene er jo like sterke selv om de ikke er like brede. Kanskje er de like brede i morgen, kanskje ikke. Kast dere til sengs, dere har i hvert fall ingenting å tape på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de er det altså. :wink: Vanskelig å si når man ikke har sett den i virkeligheten, men jeg mener de er like sterke. Du mener de ikke er det, er ikke mer å si om den saken.

Endret av Bestee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! Haha, her er det visst uenighet. Var det jeg tenkte på ja, strekene ser for meg like sterke ut i farge, men LH streken er smalere. Har fått en lik nå akkuratt. Strekene ser like sterke ut i farge, men LH streken er smalere her og.. Så jeg aner ikke om det betyr positiv. Igår var den hvertfall tilnærmet hvit.

Anonymous poster hash: 42cf4...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! Haha, her er det visst uenighet. Var det jeg tenkte på ja, strekene ser for meg like sterke ut i farge, men LH streken er smalere. Har fått en lik nå akkuratt. Strekene ser like sterke ut i farge, men LH streken er smalere her og.. Så jeg aner ikke om det betyr positiv. Igår var den hvertfall tilnærmet hvit.

Anonymous poster hash: 42cf4...2df

Da blir det spennende hvordan en ny test vil se ut i morgen. :) Etter et par måneder er det lettere å se et mønster i hvordan testene vil slå ut akkurat for deg, og hva det betyr. Er enig i at testen du har lagt ut er vanskelig å tolke, men strekene ser i hvert fall for meg ut til å være like sterke.

Endret av Bestee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få slik dagen før positiv EL-test. Når jeg får positiv er teststreken sterkere enn kontrollstreken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er ikke positiv i mine øyne. Men det er liiiike før, hvis du har eggløsning. :)

Mine er sånn som på bildet dagen før jeg får skikkelig positiv (litt sterkere enn teststreken). Så jeg vil tippe at du får eggløsning ganske snart.

Bare å hive seg i senga!!! ;)

Anonymous poster hash: 6b9b0...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig negativ dersom det var min test. Teststreken er svakere. Men det kan være individuelle forskjeller, og du kan ha bommet på LH toppen. Som noen allerede har nevnt - bruker man billigetester må man bli kjent med dem over tid for p vite hva de betyr for din kropp.

Endret av Athene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de er det altså. :wink: Vanskelig å si når man ikke har sett den i virkeligheten, men jeg mener de er like sterke. Du mener de ikke er det, er ikke mer å si om den saken.

Så lenge jeg har rett, så er det jo tull av deg å påstå noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her.

nå skjønner jeg det for idag er den positiv uten tvil, LH-streken er sterkere enn kontrollstreken, og like bred

Anonymous poster hash: 42cf4...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...