Gå til innhold

Noen som vet hva dette er?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

For 3-4 uker siden så begynte jeg å få vondt i brystene(puppa), jeg hadde så vondt i niplene og selve puppene at jeg ikke engang ville være nær dem med noe som helst. Det gikk greit å ha på seg bh, men så lenge den ble fjernet og jeg kom borti dem så gjorde det vondt. Var skikkelig øm og sånn. Begynte å få forandringer i niplene og puppen. Fordi det rundt begynte å vokse litt og niplene og puppa ble bare mer spisse. Så tenkte jeg ikke noe over det. Jeg prøvde å unngå å være nær og samboer fikk ikke lov til å røre, men det var vanskelig for han. :fnise:

Men etter å ha gått 3-4 uker med disse symptomene, så fikk jeg mensen helt brått. Så da ble følelsen av at jeg var gravid, litt ødelagt. (Siden vi har prøvd i over et år og da håper man.) Så jeg testet meg en uke etter at puppene begynte å gjøre vondt. Men den viste negativt, så gadd ikke å teste meg en uke etterpå. Også var det en ganske trang mnd, noe det fortsatt er. Men skal kjøpe test når mensen er over. Men etter at jeg fikk mensen så stoppet det å gjøre vondt i puppa. Niplene er fortsatt ømme, men ikke så mye. Men såpass til at jeg ikke vil at noe skal være nær dem. Men så oppdaget jeg for 2-3 dager siden at jeg hadde røde prikker oppå puppen. Det er 3 røde prikker. Helt vanlig, runde, røde prikker. Den ene er litt avlang. Prøvde å presse glass mot det, de forsvinner hvis jeg presser hardt nok og den ene forsvinner ikke da. Men det kan jo være noe annet siden de ikke er helt like.

Ringte legen om dette, og de sa jeg skulle se om de forsvant eller fortsatt ble der om et par dager, og heller få time hos lege da.

Er det noen som har hatt det før?
Eller vet om det med symptomene med graviditet? Kan man få mensen selv om man er gravid?



Anonymous poster hash: a92a0...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

For 3-4 uker siden så begynte jeg å få vondt i brystene(puppa), jeg hadde så vondt i niplene og selve puppene at jeg ikke engang ville være nær dem med noe som helst. Det gikk greit å ha på seg bh, men så lenge den ble fjernet og jeg kom borti dem så gjorde det vondt. Var skikkelig øm og sånn. Begynte å få forandringer i niplene og puppen. Fordi det rundt begynte å vokse litt og niplene og puppa ble bare mer spisse. Så tenkte jeg ikke noe over det. Jeg prøvde å unngå å være nær og samboer fikk ikke lov til å røre, men det var vanskelig for han. :fnise:

Men etter å ha gått 3-4 uker med disse symptomene, så fikk jeg mensen helt brått. Så da ble følelsen av at jeg var gravid, litt ødelagt. (Siden vi har prøvd i over et år og da håper man.) Så jeg testet meg en uke etter at puppene begynte å gjøre vondt. Men den viste negativt, så gadd ikke å teste meg en uke etterpå. Også var det en ganske trang mnd, noe det fortsatt er. Men skal kjøpe test når mensen er over. Men etter at jeg fikk mensen så stoppet det å gjøre vondt i puppa. Niplene er fortsatt ømme, men ikke så mye. Men såpass til at jeg ikke vil at noe skal være nær dem. Men så oppdaget jeg for 2-3 dager siden at jeg hadde røde prikker oppå puppen. Det er 3 røde prikker. Helt vanlig, runde, røde prikker. Den ene er litt avlang. Prøvde å presse glass mot det, de forsvinner hvis jeg presser hardt nok og den ene forsvinner ikke da. Men det kan jo være noe annet siden de ikke er helt like.

Ringte legen om dette, og de sa jeg skulle se om de forsvant eller fortsatt ble der om et par dager, og heller få time hos lege da.

Er det noen som har hatt det før?

Eller vet om det med symptomene med graviditet? Kan man få mensen selv om man er gravid?

Anonymous poster hash: a92a0...9a2

Jeg har sååå vonde pupper mellom EL - MENS (er selv prøver)..........Så det er PMS også - har det hver måned :)

Anonymous poster hash: 7ddeb...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du noen kuler? Undersøk det?

For en stund tilbake fikk jeg lignende symptomer som deg. Var så sikker på at jeg var (uplanlagt) gravid. Men etter en måned gikk det over. Aner ikke hva det var, da det ikke var i mensperioden, og varte relativt lenge. Sjekket meg forøvrig hos legen og det var helt ok.



Anonymous poster hash: 97d65...d03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sååå vonde pupper mellom EL - MENS (er selv prøver)..........Så det er PMS også - har det hver måned :)

Anonymous poster hash: 7ddeb...9a0

Jeg har alltid hatt vondt i puppene en uke før mens, det er jeg vant til. Men når det varer fra forrige mens og hele tiden mellom til neste mens. Så lurer man litt.

Anonymous poster hash: a92a0...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du noen kuler? Undersøk det?

For en stund tilbake fikk jeg lignende symptomer som deg. Var så sikker på at jeg var (uplanlagt) gravid. Men etter en måned gikk det over. Aner ikke hva det var, da det ikke var i mensperioden, og varte relativt lenge. Sjekket meg forøvrig hos legen og det var helt ok.

Anonymous poster hash: 97d65...d03

Jeg har sjekket etter kuler og alt. Men eneste som er at jeg har disse prikkene og vonde nipler. Jeg har hatt det et par ganger, at jeg kan ha vondt litt sånn innimellom, å da pleier jeg å teste meg litt seinere. Men denne gangen var det ille. Men syns det er ratt puppa skal forandre seg i formen og være så lik symptomene på graviditet , og det ikke skjer noe. Å jeg leste litt på Google i stad og var ei som sa at det var ei som hadde 5 barn nå og ho hadde hatt normal mens gjennom hele svangerskapet.

Anonymous poster hash: a92a0...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det noe med saken å gjøre? Når alle rundt meg sier nipler, så sier jeg også nipler. Men greit, brystvorter. :-) Syns egentlig ikke dette har noe her inne på dette innlegget å gjøre når jeg faktisk spør om hjelp fra noen.



Anonymous poster hash: a92a0...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om noe helt feil. Ergo kan du ikke forvente svar. At andre er idioter betyr ikke at du trenger å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt vondt i puppene en uke før mens, det er jeg vant til. Men når det varer fra forrige mens og hele tiden mellom til neste mens. Så lurer man litt.

Anonymous poster hash: a92a0...9a2

Jeg forstår :)

Kanskje lurt å gå til legen hvis det forsetter i noen dager til :)

Anonymous poster hash: 7ddeb...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville tatt en graviditetstest. Er den positiv, dra til legen for å sjekke hCG - gjerne to ganger med minst 3 dager mellom. Er testen negativ, dra til legen og prøv å finne ut hva det kan være.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...