Gå til innhold

10 dpo og en svak strek--JOHOO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte teste for jeg er så oppblåst, og har så massive kramper i magen at noe må jo være igang...

Har vært og tisset i løpen av natten så det var ikke så mye som kom ut, men nok til at jeg fikk se en meget svak strek.... Herregud. Tørr ikke å si noe til mannnen enda.

Måtte bare si det her, for jeg måtte dele det med noen :) HURRA!!!!



Anonymous poster hash: 6cfcd...f39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Håper det går din vei! :)

Tusen takk- jeg også. Merkelig har vært gravid tidligere og hver gang får jeg annerledes reaksjoner. Men dette er spennende - håper den sitter

Anonymous poster hash: 6cfcd...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det du får en kjeeempe strek tilslutt :hug: har lyst å teste jeg også. er 9 dager siden jeg satt tilbake mitt egg :-) å da hadde det logget på dyrking i 3 dager :-) er veldig spent!



Anonymous poster hash: aa494...606
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende- har du merket noe? Jeg synes det er så underlig jeg hvordan kroppen reagerer på dette. Idag har jeg mye mindre magevondter :)

Anonymous poster hash: 6cfcd...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende- har du merket noe? Jeg synes det er så underlig jeg hvordan kroppen reagerer på dette. Idag har jeg mye mindre magevondter :)

Anonymous poster hash: 6cfcd...f39

hadde litt vondt etter innsett i noen dager, kjentes ut som sterke mens smerter. men så ga det seg. :-) ellers har jeg egntlig ikke merket så veldig mye. er veeldig trøtt å Uopplagt om dagen, føler meg sliten. men ellers så har jeg ikke merket annet en at brystene er ømme. men tar ikke dette som noe sikkert tegn, tenker det kanskje har noe med hormonbehandlingen jeg hadde, eller så er det mensen som snart kommer :-P synes det er litt skummelt å tenke noe annet, er redd å bli skuffet om spiren ikke sitter! :-/

Anonymous poster hash: aa494...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Krysser fingrene for en skikkelig tydelig strek snart :D Jeg er også 10dpo, men hadde en negativ test i går, så har lovt meg selv å vente med neste test til ikm, som er på torsdag/fredag. Nervepirrende! Har null pms og masse rare symtomer (iallefall som jeg tolker det), så er håpefull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.. Jeg fikk en svaaaaakt positiv strimmel (fra billigetester.no) bare 7 dpo. Og nå er jeg 20 uker på vei, så det er fullt mulig å teste positivt før IKM !! Streken blir nok sterkere om noen dager skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.. Jeg fikk en svaaaaakt positiv strimmel (fra billigetester.no) bare 7 dpo. Og nå er jeg 20 uker på vei, så det er fullt mulig å teste positivt før IKM !! Streken blir nok sterkere om noen dager skal du se :)

ja..tenkte å vente over helgen . Den kan jo ´glippe´... da forteller jeg det, men inntil videre holder jeg det litt for meg selv. 20 uker! spennende - førstemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...