Gå til innhold

Har dere hørt om Chemtrails? Staten gasser oss.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, jeg høres for noen ut som, en veldig veldig gal person. Men skitt au! Jeg vil bare at folk skal bli klar over det. For dere som liker å være klar over hva som skjer over hodene deres, så vær så snill og les denne artikkelen og lær dere forskjell på vanlige flystriper og chemtrails..

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/chemtrails-hva-stod-det-pa-veggen/



Anonymous poster hash: 57f63...12f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FuturePrimitive

Nyhetsspeilet - en utømmelig kilde til....piss :)

Flott at du har kommet over denne "breaking" nyheten som du vil dele med alle oss "sheeples", men chemtrails er nok old news for mange av oss. Hørte om det for første gang på slutten av 90-tallet, og så vidt jeg vet er det debunket siden den gang. Det er nok av ekte konspirasjoner her i verden..verden er spennende nok, uten at man trenger å late som at verden styres av reptiljøder fra Iluminati. Verden er et kaotisk og uoversiktelig sted hvor det konspireres i alt fra stortingets ganger til det hvite hus. Lær deg litt om kildekritkk. Les heller på Zerohedge. Endel spekulativt der også, men i alle fall relatert til virkeligheten, i motsetning til nyhetsspeilet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhetsspeilet er seriøs journalistikk på samme måte som at friterte Mars sjokolader er helsekost. Altså ikke i det hele tatt.

Ikke at jeg tror du vil godta noe som helst av dette, for konspiranoiafolk som faktisk tror på slikt tøv kan som regel belære talibanere om fundamentalisme. Men andre som leser denne tråden skal få vite at slikt pølsevev har blitt avkledt.

http://skepsis.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=80
http://contrailscience.com/how-to-debunk-chemtrails/

Endret av Cpl Nobby Nobbs.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å sjekke hvor du får nyhetene dine fra litt mer kritisk.

Nyhetsspeilet er så useriøst at første gang jeg sjekket ut siden deres, så trodde jeg det hele var ironisk ment, litt som the onion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut linken for jeg synes den forklarer det greit hva det er for noe. Tro meg, jeg har sjekket ut mange forskjellige nettsider om nettopp chemtrails. Og jeg liker ikke det jeg leser, uansett hva det er godt for, så er det ikke bra for oss å puste inn. Gassene lander på bakken, hvem spiser mat fra bakken? Jo, dyra. Hvem spiser dyra? Oss, mennesker. Det er jo derfor det er kommet forskjellige type kreft som ingen vet hva kommer av, det kommer jo stadig nye krefttyper, og det er skremmende. Les om han bierøktern(?), bestanden av bier halverte på ett år. Det sier sitt.



Anonymous poster hash: 57f63...12f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg la ut linken for jeg synes den forklarer det greit hva det er for noe. Tro meg, jeg har sjekket ut mange forskjellige nettsider om nettopp chemtrails. Og jeg liker ikke det jeg leser, uansett hva det er godt for, så er det ikke bra for oss å puste inn. Gassene lander på bakken, hvem spiser mat fra bakken? Jo, dyra. Hvem spiser dyra? Oss, mennesker. Det er jo derfor det er kommet forskjellige type kreft som ingen vet hva kommer av, det kommer jo stadig nye krefttyper, og det er skremmende. Les om han bierøktern(?), bestanden av bier halverte på ett år. Det sier sitt.

Anonymous poster hash: 57f63...12f

Sier sitt om hva da? Kan biebestanden kun påvirkes av chemtrails?

Jeg forstår at nyhetsspeilet og youtube er spennende for en som nettop har fått ubegrenset tilgang til internett, men de av oss som har hengt rundt på nett i snart tjue år har vært gjennom det meste. Ta dette til deg før du sløser bort livet ditt på regelrett piss. Nyhetsspeiletfolka er tvers igjennom fundamentalister og like sprø som crispy baconchips. De evner ikke tenke kritisk, og INGENTING av det de skriver om har hold i virkeligheten.

Dette er noen velmente råd fra en fyr som ikke er ukjent med forekomsten av EKTE konspirasjoner. Faktisk lurer jeg litt på om ikke bullshitsider som nyhetsspeilet nærmest applauderes av eliten. Jo mer skrudde konspirasjoner vanlige folk tror på, jo enklere er det å manipulere virkeligheten, og man kan avfeie alle som forstår litt av hva som foregår som gale nyhetsspeilet tullinger. Ikke la deg lure.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Jeg vil anbefale deg å sjekke hvor du får nyhetene dine fra litt mer kritisk.

Nyhetsspeilet er så useriøst at første gang jeg sjekket ut siden deres, så trodde jeg det hele var ironisk ment, litt som the onion.

Har faktisk vært borte i folk som har fått helt noia av "nyheter" fra the union...ble litt klein stemning da jeg viste dem at det er en tulleside..Var noe med det her Project Camelot hvor eliten skal gjemme seg i undergrunnsbunkers med noen taubaner som går på krystallkraft eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier sitt om hva da? Kan biebestanden kun påvirkes av chemtrails?

Jeg forstår at nyhetsspeilet og youtube er spennende for en som nettop har fått ubegrenset tilgang til internett, men de av oss som har hengt rundt på nett i snart tjue år har vært gjennom det meste. Ta dette til deg før du sløser bort livet ditt på regelrett piss. Nyhetsspeiletfolka er tvers igjennom fundamentalister og like sprø som crispy baconchips. De evner ikke tenke kritisk, og INGENTING av det de skriver om har hold i virkeligheten.

Dette er noen velmente råd fra en fyr som ikke er ukjent med forekomsten av EKTE konspirasjoner. Faktisk lurer jeg litt på om ikke bullshitsider som nyhetsspeilet nærmest applauderes av eliten. Jo mer skrudde konspirasjoner vanlige folk tror på, jo enklere er det å manipulere virkeligheten, og man kan avfeie alle som forstår litt av hva som foregår som gale nyhetsspeilet tullinger. Ikke la deg lure.

Gi meg en side som handler om dette da, som du mener er mer fakta? Tenker på sider om illuminati, chemtrails nwo osv. Jeg synes det er veldig spennende og vil veldig gjerne lære mer, men ja jeg kan si meg enig i at jeg blir litt fort revet med.

Anonymous poster hash: 57f63...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier sitt om hva da? Kan biebestanden kun påvirkes av chemtrails?

Jeg forstår at nyhetsspeilet og youtube er spennende for en som nettop har fått ubegrenset tilgang til internett, men de av oss som har hengt rundt på nett i snart tjue år har vært gjennom det meste. Ta dette til deg før du sløser bort livet ditt på regelrett piss. Nyhetsspeiletfolka er tvers igjennom fundamentalister og like sprø som crispy baconchips. De evner ikke tenke kritisk, og INGENTING av det de skriver om har hold i virkeligheten.

Dette er noen velmente råd fra en fyr som ikke er ukjent med forekomsten av EKTE konspirasjoner. Faktisk lurer jeg litt på om ikke bullshitsider som nyhetsspeilet nærmest applauderes av eliten. Jo mer skrudde konspirasjoner vanlige folk tror på, jo enklere er det å manipulere virkeligheten, og man kan avfeie alle som forstår litt av hva som foregår som gale nyhetsspeilet tullinger. Ikke la deg lure.

Jeg er så enig at det gjør vondt. Lest hundrevis av disse Chemtrails-teoriene, og felles for dem alle er at det ikke finnes annet enn maks kvasivitenskap i dem. Man må være skrekkelig naiv for å falle for det.

Anonymous poster hash: 63470...94c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Gi meg en side som handler om dette da, som du mener er mer fakta? Tenker på sider om illuminati, chemtrails nwo osv. Jeg synes det er veldig spennende og vil veldig gjerne lære mer, men ja jeg kan si meg enig i at jeg blir litt fort revet med.

Anonymous poster hash: 57f63...12f

Chemtrails per dags dato er bullshit. At fly kan spraye kjemiske stoffer på oss rent teoretisk er selvfølgelig mulig, men at dette utføres systematisk i dag for å spre kreftfremkallende stoffer er beyond meningsløst. Da skader de som eventuelt måtte styre verden seg selv også. Noen mener at chemtrails er for å manipulere været..også meget meget usannsynlig.

Illuminati finnes kanskje, kanskje ikke. De fantes i hvert fall før, men du må huske på at det er mennesker i alt dette. Konspirasjoner av slikt kaliber ville lekket for lenge siden.

NWO er reellt. New World Order er globalistenes våte drøm om sentralisert verdensmakt. Mange presidenter og EU-parlamentarister bruker uttrykket. Men det er ikke så preget av "konspirasjon" som du kanskje tror. Youtube-konspiratørene med Alex Jones i midten har klart å blåse det ut av proporsjoner. Jeg kan godt være enige om at NWO-tankegangen er totalitær og syk, og jeg er antiglobalist..men den handler om politikk og kontroll, og det er ingenting hemmelig med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært borte i folk som har fått helt noia av "nyheter" fra the union...ble litt klein stemning da jeg viste dem at det er en tulleside..Var noe med det her Project Camelot hvor eliten skal gjemme seg i undergrunnsbunkers med noen taubaner som går på krystallkraft eller noe :)

Minner meg om den gang i sjette klasse at ene kompisen min holdt et foredrag om Ku Klux Klan, hvis informasjon han hadde funnet på Ikkepedia... :fnise:

Anonymous poster hash: 616c1...ce0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Minner meg om den gang i sjette klasse at ene kompisen min holdt et foredrag om Ku Klux Klan, hvis informasjon han hadde funnet på Ikkepedia... :fnise:

Anonymous poster hash: 616c1...ce0

Fantastisk :D

TS; Zerohedge. Og det stopper der. Beyond zerohedge thou shall not venture..

Og om du finner artikkelene der vanskelige og forstå, så må du sette deg inn i den etablerte virkeligheten først. For å forstå virkeligheten bak virkeligheten, så må du først lære deg virkeligheten.

Endret av FuturePrimitive
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chemtrails,floruide i tannkrem,satanisme i musikken, sprøytemidler i mat,onde satanistsekter som styrer verden,new world order,illuminati,bildeberger osv osv...ja,jeg var en liten konspirasjonsteoretiker før i tiden,artige tider.

Noe har jo noe i seg, som feks at det er slik at legemiddelindustrien massevaksinerer med farlige vaksiner og skriver ut piller i hytt og pine,dette er jo et problem, men jeg tror ikke alle verdens leger har underskrevet en avtale med Lucifer om å implantere chipper i folk akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som skal dra konspirasjonsteoriene så jævlig langt gjøre det bare lettere for de som driver med de virkelige konspirasjonene her i verden.



Anonymous poster hash: 0969e...178
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Chemtrails,floruide i tannkrem,satanisme i musikken, sprøytemidler i mat,onde satanistsekter som styrer verden,new world order,illuminati,bildeberger osv osv...ja,jeg var en liten konspirasjonsteoretiker før i tiden,artige tider.

Noe har jo noe i seg, som feks at det er slik at legemiddelindustrien massevaksinerer med farlige vaksiner og skriver ut piller i hytt og pine,dette er jo et problem, men jeg tror ikke alle verdens leger har underskrevet en avtale med Lucifer om å implantere chipper i folk akkurat.

Ingen vaksiner har vist seg å være farlige(ikke på sånn 100+ år nå tror jeg)

Piller kan være sant, i noen tilfeller vil ikke legemiddel industrien forske så mye på en kur, da de tjener mer på å lage en pille som holder de i live men ikke kurerer dem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vaksiner har vist seg å være farlige(ikke på sånn 100+ år nå tror jeg)

Piller kan være sant, i noen tilfeller vil ikke legemiddel industrien forske så mye på en kur, da de tjener mer på å lage en pille som holder de i live men ikke kurerer dem

. Pandemix vaksinen var jo ikke helt toppers...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beste argumentet mot chemtrails er at myndighetene tro det eller ei puster samme luft som oss.

Eneste mot argumentet jeg har hørt mot den er at myndighetene egentlig er utenomjordiske reptiler og at kjemikaliene som slippes ut kun påvirker pattedyr...



Anonymous poster hash: d6f65...a6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Pandemix vaksinen var jo ikke helt toppers...

Er den farlig?

Kommer du på andre farlige vaksiner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den farlig?Kommer du på andre farlige vaksiner?

Ikke direkte farlig som i "død 24t etter vaksine"farlig, men den hadde uheldige utfall som narkolepsi spesielt blandt unge, dette har skjedd før også. På en dokument2 innslag for maaaaange år siden handlet det opp skolebarn som hadde fått vaksine mot noe(tror det var hjernehinnebetennelse,er ikke sikker) og i overkant mange hadde fått utmattelsessykdommen ME. I tillegg så vet man at noen vaksiner har gitt utslag i andre sykdommer.

Nei,jeg kan dessverre ikke laste opp mange kilder, men man kan google selv,eks: influensavaksine+narkolepsi.

Jeg gidder ikke å ta noen diskusjon rundt tema vaksine da jeg ikke har nok kjennskap til det(og nei det er ikke fordi jeg er dum eller kommer med påstander om hvordan ting er uten å vite)jeg har ikke lest meg så veldig mye opp på det og er heller ikke lege eller sykepleier av yrke.

Jeg tror så absolutt at legemiddelindustrien tjenger grove penger på diverse piller som utskrives uten noen form for tenking eller mulighet for alternativ behandling, og at idag er så og si alle syk av et eller annet, noen ting mener jeg ikke engang eksisterer, de har bare satt et ord på noe.

Dårlig selvtillit?= angst

Liker ikke å være midtpunkt?=sosial angst

Redd for døden,mørket el?=generell angst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte farlig som i "død 24t etter vaksine"farlig, men den hadde uheldige utfall som narkolepsi spesielt blandt unge, dette har skjedd før også.

Det stemmer at noen barn sannsynligvis fikk narkolepsi av denne vaksinen, studier for å finne ut akkurat hvorfor og hvordan pågår, men sannsynligvis ja, det er en link, og det er veldig beklagelig. Men det betyr ikke at om man ikke hadde vaksinert noen, så hadde det gått helt fint. Svineinfluensaen i 2009 tok livet av over 30 stk. Halvparten av dem var under 40 år. Det til tross for at dekningsgraden var 45%.

http://tjomlid.com/2012/02/17/svineinfluensa-noen-tanker-om-massevaksinasjonen/

På en dokument2 innslag for maaaaange år siden handlet det opp skolebarn som hadde fått vaksine mot noe(tror det var hjernehinnebetennelse,er ikke sikker)

Meningokokk, ja.

og i overkant mange hadde fått utmattelsessykdommen ME.

Bjarte Stubhaug er lege og spesialist i psykiatri. Han har forsket på kronisk utmattelse og avsluttet sin doktorgrad «Chronic fatigue syndrome: Health and impairment, treatment and prognosis» ved Universitetet i Bergen i sommer.

- Jeg har fått henvendelser fra mange som tatt denne vaksinen og som i dag har et utmattelsessyndrom. Mange av disse går til nevrologer og kan få påvist ME. Men man må huske på at når det har gått så lang tid siden mange av disse har tatt vaksinen blir det i beste fall skjønnsmessig og kontroversielt å slå fast at den vaksinen er hovedårsaken til at man har fått konstatert ME, forteller Stubhaug til iBergen.no

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2322042.ece

Staten godkjenner svært sjelden at det er årsakssammenheng mellom vaksinasjon og påfølgende alvorlig sykdom. Av 329 ME-rammede som fremmet erstatningskrav etter meningokokk B-vaksina, har Norsk Pasientskadeerstatning (NPE) gitt medhold i én eneste sak.

http://www.dagbladet.no/2010/10/04/nyheter/innenriks/helse/svineinfluensa/vaksine/13681480/

I tillegg så vet man at noen vaksiner har gitt utslag i andre sykdommer.

Fortell meg gjerne hvilke.

Nei,jeg kan dessverre ikke laste opp mange kilder, men man kan google selv,eks: influensavaksine+narkolepsi.

Jeg gidder ikke å ta noen diskusjon rundt tema vaksine

Men.. du tok det jo opp? På et diskusjonsforum?

da jeg ikke har nok kjennskap til det(og nei det er ikke fordi jeg er dum eller kommer med påstander om hvordan ting er uten å vite)jeg har ikke lest meg så veldig mye opp på det og er heller ikke lege eller sykepleier av yrke.

Jeg tror så absolutt at legemiddelindustrien tjenger grove penger på diverse piller som utskrives uten noen form for tenking

Det er alltid en person mellom legemiddelrepresentantene og pasienten: Fastlegen. Denne legen tenker altså ikke?

eller mulighet for alternativ behandling,

Det er flere tilbud av alskens alternativ behandling idag, enn noen gang tidligere. Kvakksalverloven ble til og med myket opp for å gjøre det lettere for slik praksis. Så hva mener du egentlig?

og at idag er så og si alle syk av et eller annet, noen ting mener jeg ikke engang eksisterer, de har bare satt et ord på noe.

Dårlig selvtillit?= angst

Liker ikke å være midtpunkt?=sosial angst

Redd for døden,mørket el?=generell angst

En ting er at helsepersonell får stadig bedre verktøy til å oppdage sykdom. Ta for eksempel autisme. Sannsynligvis er det bedre diagnostisering som står for hele den tilsynelatende økningen i de senere år. For ikke å snakke om gentesting som vil komme mer og mer (sjekke risiko for arvelige sykdommer mm).

En annen ting; at det er mer fokus på helse, og dertil hørende løsninger, kan godt hende. Men at store stygge skolemedisinen er alene om synden er jeg ikke med på. Alternativbransjen har vokst seg stor og mett den også, og den rører i samme marked. Attpåtil har vi et veldig økt fokus på riktig mat, og kropp, i alle tvkanaler. Slår man på tv, er det nærmest bankers at du finner et program som handler om mat.

Jeg tror heller folk er blitt stadig mer opptatt av seg selv, og det gir seg utslag også på mat og helse "segmentet". Jo mer fokus folk har på seg selv, jo mer misfornøyd blir folk med seg selv, og jo mer selger alle bransjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...