Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Kjøpte en ryggsekk, men selgeren klarte å sende den til Danmark...! 🤨 Heldigvis sjekket jeg sporinga og fant ut av det, så h*n sendte den på nytt. 

s-l400.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Rowan skrev:

Kjøpte en ryggsekk, men selgeren klarte å sende den til Danmark...! 🤨 Heldigvis sjekket jeg sporinga og fant ut av det, så h*n sendte den på nytt. 

s-l400.jpg

Jeg innbilte meg det var en bh et øyeblikk og tenkte "Faen azz, den var rar"

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Emmelise skrev:

Hahaha! Flaggermusvinger på puppene, skikkelig trendsetter! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 13.19, Rowan skrev:

s-l400.jpg

Link? 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superfine musematten med blood elf sigil på.

Kjøpt av en fyr i Polen som lager med forskjellige motiver. Superfornøyd ❤️

Nå kan jeg endelig hive ut sindragosa som jeg har hatt siden 2011. 

15681207744394724760178184041895.jpg

Endret av Emmelise
la til link
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Er det bare meg, eller er det blitt lengre ventetider? 

I dag skriver vi datoen 21/10-19. Og er man uheldig får man ikke dette produktet før 13/12-19 Det er da innmari lenge. 7 uker.

Jeg går jo inn på EBay UK som skal gå fortere, men jammen smetter det seg ikke inn at det er UK-basert, men sender fortsatt fra langt borti gokk 🐲  Kan ikke huske at det har vært så mye av dette før  

A9DA814D-AAD2-46FD-B8CD-60E2F3550A85.png

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at så mange selger varer veldig billig, men med svinedyr porto. Jeg droppet en ting jeg hadde lyst på nå, fordi den kostet 1.90 pund mens portoen var nesten 200 kroner. Ville lett betalt 50-100 kroner for den pluss normal porto. Dessuten tilsier all min erfaring at varer som sendes med vanlig post kommer MYE raskere frem. Slipper også å dra på butikken for å hente pakken.

Anonymkode: 9c72d...a9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Er det bare meg, eller er det blitt lengre ventetider? 

I dag skriver vi datoen 21/10-19. Og er man uheldig får man ikke dette produktet før 13/12-19 Det er da innmari lenge. 7 uker.

Jeg går jo inn på EBay UK som skal gå fortere, men jammen smetter det seg ikke inn at det er UK-basert, men sender fortsatt fra langt borti gokk 🐲  Kan ikke huske at det har vært så mye av dette før  

Det er fordi man kan velge mellom uk based, eu based eller worldwide når man søker rundt. Men mange kinesiske selgere trikser med avsenderadressen på ebay.

Min erfaring er at om frakta er gratis, så kommer den fra Kina.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om at det om litt over 2 mnd er slutt på ebaykjøp?   Med mindre man vil betale 3 ganger så mye for en vare da?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 2.14, SupaWoman skrev:

Hva tenker dere om at det om litt over 2 mnd er slutt på ebaykjøp?   Med mindre man vil betale 3 ganger så mye for en vare da?

Stresser ikke over det. Finner en annen løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg synes at mange av tipsene er mye plastikkjalla.

Noen som har noen skikkelig gode tips, sånn at man kan gjøre seg et godt "scoop"? :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/10/2019 at 9:22 PM, Tibbie said:

Jeg synes at mange av tipsene er mye plastikkjalla.

Noen som har noen skikkelig gode tips, sånn at man kan gjøre seg et godt "scoop"? :) 

Jeg har sikret meg det jeg trenger av asiatisk kosmetikk, både på ebay og nettbutikker istedenfor å kjøpe ekstra mye ræl 😅

Biore uv aqua rich watery gel solkrem, The Saem perfecting tip concealer og Tonymoly pang pang mascara #3 er store favoritter hos meg. 

Har du noen tips?

Anonymkode: 73c95...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
On 11/24/2019 at 9:47 PM, GjestSiden2006 said:

Kommer til å savne dette. 
Betale under kr 100 for noe de skal ha over kr 1300 her ....

51625FA5-6DD2-4807-B34A-9ED75061EC53.jpeg

04DD5A64-C226-40C7-9F23-4E56A6C8A4C7.jpeg

Forskjellen her er vel at materialet kan være hva som helst (selv om det er oppgitt ull og Kashmir) og elendig behandling av dyret pelsen til dusken kommer fra. 

Om man på død og liv må ha pels er det kanskje like greit å betale for varer hvor oppdrettet er hakket mer humant. 

Anonymkode: 73c95...bd4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 16.30, Emmelise skrev:

Fy flate hvor godt jeg lo nå 😅

Anonymkode: 163da...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rosa lua med dusk ovenfor var heeelt nydelig! Kjøpte en til! Den er sydd fast bak så den skal ligge slik som på bildet. Da passer den treåringen i huset. Om man klipper opp den lille tråden, passer lua meg. Den er dobbel innvendig. Denne selgeren var gull!!!

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F274081352966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er en selger som selger brudekjoler til pluss size også. Selv giftet jeg meg i en lignende kjole, min søster brukte den også i sitt bryllup. 

Ikke noe å kimse av, disse eBay-kjolene, men man må være våken når man handler. Alltid lese beskrivelsen, alltid se alle bildene. Mange kopierer og det er jo bilde av det, midt i blandet originalene. 

1B7209E2-F059-40B2-B871-B88977F455B2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...