Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Ble inspirert av ting dere andre har kjøpt her, jeg har aldri handlet noe særlig på ebay. Eneste jeg har kjøpt er et par øredobber, mens kjæresten har bestilt andre ting for meg :-)

I kveld har jeg kjøpt:
Q-tips holder
Bokmerker
Bumper til Iphonen min

:danse: Skal nok bli litt penger å spare hvis jeg bare klarer å bruke ebay litt mer. Noen som har gode tips til nybegynnere? Det eneste jeg så langt tenker på er å se hvor mye som er solgt og hvor bra rate selgeren har fått. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

jeg har sett varer til f.eks 199,- med en frakt til 1200,-.

Slipper jeg toll da? Jeg har droppet flere slike handler pga redd for toll siden frakten er så himla dyr :)

Bare pass på paypal-kvitteringen slik at du kan sende den på forespørsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solbriller: ganske fine, og stødige:) http://www.ebay.com/itm/321243668080?var=510178248785&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

har også bestilt ett par hvite lave Converse.

Disse solbrillene er mine favoritter! Mistet de jeg fikk, men venter på to nye :D

Noen som vil dele sine collections?

Endret av AloeVera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/360998807539?var=630337691851&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Denne var bare WOW :bolledeig: Den passet perfekt og lengden var til litt over knærne. (Jeg er 1.59 høy og tok størrelse L, hadde sikkert ikke gjort noe om jeg hadde tatt M heller, men turte ikke ta sjansen) Syns den var nydelig! Tok bare 9 dager også. Gleder meg til å bruke denne i syden om 1 uke :jepp:

! Dersom du tok L så blir den alt for liten for meg og mine 175cm :(

Dermologica Clean Start Overnight treatment venter jeg på nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse solbrillene er mine favoritter! Mistet de jeg fikk, men venter på to nye :D

Noen som vil dele sine collections?

Her er min :)

Anonymous poster hash: 258b2...f5f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva heter ebay gruppen på facebook? Ble nysgjerrig etter alle kommentarene :P

Anonymous poster hash: de19a...af2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Hva heter ebay gruppen på facebook? Ble nysgjerrig etter alle kommentarene :P

Den jeg er med i heter "<3 Ebay ebay Ebay <3" hvertfall, tror det er den de andre her er med i og?! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den jeg er med i heter "<3 Ebay ebay Ebay <3" hvertfall, tror det er den de andre her er med i og?! :)

Takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt den vesken alle elsker på facebookgruppa, positivt overasket! Ser ut som det er helt grei kvalitet, som en veske fra HM.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har kjøpt den vesken alle elsker på facebookgruppa, positivt overasket! Ser ut som det er helt grei kvalitet, som en veske fra HM.. :-)

Vil du ta bilde og legge ved link? :)

Anonymous poster hash: 317ea...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bestilte nettopp solbriller etter anbefalinger litt lengre opp. :laugh: Trenger noen som er solide!

Anonymous poster hash: 26d3f...047
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat når det gjelder kjøp av fake merkevarer, så synes jeg de fortjener kritikk. Det er en industri med mye grums, som man ikke bør støtte.

Forsøk å poengter at ingenting av det de kjøper fra kina er ekte. Eller still spørsmål til hvor smart det er å kjøpe piratkopierte tyggeleker til små babyer for å spare 50 kroner..... de biter huet av deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mottatt denne hofteveska og er kjempefornøyd. Passer til både samboeren og meg selv, og den er skikkelig tøff. Kommer garantert til å bli veldig populær til diverse ferieturer :) Plass til penger, telefon, hundeposer, bilnøkler osv osv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må si jeg lurer litt på denne kritikken av FB siden og folka der. Dere handler jo selv på Ebay fordi det er billig. At dere ikke liker det folk kjøper og synes det er stygge ting..... vel det er jo bra at alle ikke har lik smak.

har selv kjøpt Toms og er veldig fornøyd. Har kjøpt Toms her hjemme i vanlig skobutikk og jeg kan virkelig ikke se eller merke noe forkjell.

Fake eller ekte, hvordan kan dere være sikre på at det dere kjøper er ekte?

Dere kjøper jo selv kjoler. solbriller, sminke, smykker dill og dall til en billig penge..... tror dere arbeideren som lager disse produktene har gode arbeidsforhold?

Anonymous poster hash: 9df94...34b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre der det virkelig er prøvd å etterligne et merke. Som for eksempel "mickael kors" veske til 200 kr osv. Og lommebøker med stoore logoer..

Og ja, alle de fake kors og mbmj klokkene til langt under 100-lappen. Da er det finere med en billig klokke som ikke prøver å etterligne et annet merke.

Det å kjøpe billige kjoler, solbriller, sminke, smykker + + blir noe helt annet synes jeg.

Endret av AloeVera
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...