Mallie Skrevet 25. april 2014 #11401 Del Skrevet 25. april 2014 Det håper jeg du gjør! Jeg skal også til syden nemlig^^ Edit: Har noen linker til deg: Magebelte Jeg kjøpte dette magebeltet, og spennen som skal holde det på plass er altfor svak. Ved bare en liten berøring åpner den seg, noe som åpenbart ødelegger hele poenget med et pengebelte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #11402 Del Skrevet 25. april 2014 Mer mas fra meg Skal i voksenfest (altså, borgelig konfimasjon) i juni, og har ingen anelse på hva jeg skal gi. dette er kjenninger av mannen, men han vet hvert fall ikke hva slags type hun er. Noen tips til hva man kan gi i en slik annledning? Det MÅ ikke være ebay så klart. Penger i kort er vel vanlig til dåp og konfirmasjon. Man får jo kjøpt egne kort med pengelomme til konfirmanten. Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #11403 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg kjøpte dette magebeltet, og spennen som skal holde det på plass er altfor svak. Ved bare en liten berøring åpner den seg, noe som åpenbart ødelegger hele poenget med et pengebelte... Kan du feste et strikk på? Ta et strikk innpå den ene delen, smekk igjen og rull strikken over klipsen. Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. april 2014 #11404 Del Skrevet 26. april 2014 På tide med et lass ebaykjøp den siste tiden: Til en ugleglad niese på 12: uglecover iphone 5, armbånd, ugleklokke, ugleveske. klokke til lillesøster, solbriller, musesekk til bonusjenta når hun skal overnatte hos bestemor, vaenait uglepysj til bonusjenta, ecotools sminkekoster, lysrosa leppestift, urowallsticker til å ha over stellebordet, maxi fargerik sommerkjole, maxi vinrød sommerkjole, tynt midjebelte, hardcase i mint til macbooken, iphonecover fordi den var søt. Smånips til en babyshower-gave: 6pk siklesmekker, teppe med brodert navn, søte elefantsokker, tretog med navnet til babyen. I dag kom den røde sommerkjolen. DØDSFIN. Synes den var mye finere i virkeligheten. To lag med stoff, silke under, og litt slik "penstoff" over på en måte, ikke tøystoff slik det ser ut på bildet. Det er en penkjole! Jeg er 171 cm, og den går forbi ankelen og akkurat ikke ned i bakken, så den er lang heldigvis! Den sitter pent på, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. april 2014 #11405 Del Skrevet 26. april 2014 Penger i kort er vel vanlig til dåp og konfirmasjon. Man får jo kjøpt egne kort med pengelomme til konfirmanten. Anonymous poster hash: cd076...6e7 jada det er vanlig, og vår siste løsning. Synes det er litt kjedelig. Hun får sikkert nok av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #11406 Del Skrevet 26. april 2014 jada det er vanlig, og vår siste løsning. Synes det er litt kjedelig. Hun får sikkert nok av det. Men det er det de vil ha Og konfirmasjon er en ypperlig måte å bidra litt til sparekontoen på. De kan selvsagt bruke opp pengene, men mange er flinke til å spare eller bruke de på lappen. Bedre det enn at de får 8 sett med bunadøredobber. Anonymous poster hash: cd076...6e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 26. april 2014 #11407 Del Skrevet 26. april 2014 I dag kom den røde sommerkjolen. DØDSFIN. Synes den var mye finere i virkeligheten. To lag med stoff, silke under, og litt slik "penstoff" over på en måte, ikke tøystoff slik det ser ut på bildet. Det er en penkjole! Jeg er 171 cm, og den går forbi ankelen og akkurat ikke ned i bakken, så den er lang heldigvis! Den sitter pent på, så jeg er veldig fornøyd med kjøpet! Kan jeg spørre hva slags str. sånn cirka du bruker til vanlig? Kjolen var veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. april 2014 #11408 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Kan jeg spørre hva slags str. sånn cirka du bruker til vanlig? Kjolen var veldig fin! Jeg bruker 38/M. Jeg er mer en liten M, enn en stor en. Den satt som et skudd. Den er veldig løs (i stoffet), så den fungerer på både S og L også kan jeg tenke meg Edit: den er rød, ikke vinrød Endret 26. april 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11409 Del Skrevet 27. april 2014 jada det er vanlig, og vår siste løsning. Synes det er litt kjedelig. Hun får sikkert nok av det. Ville ihvertfall ikke kjøpt konfirmasjonsgave på ebay... TrashyAnonymous poster hash: 183a9...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. april 2014 #11410 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Ville ihvertfall ikke kjøpt konfirmasjonsgave på ebay... TrashyAnonymous poster hash: 183a9...3ed Hvis du ser hva jeg har skrevet så spør jeg om folk har noen tips til konfirmasjonsgave som IKKE trenger å være ebay Selvfølgelig kjøper jeg ikke noe fra ebay og gir kun det. Trashy ass Endret 27. april 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11411 Del Skrevet 27. april 2014 Hvis du ser hva jeg har skrevet så spør jeg om folk har noen tips til konfirmasjonsgave som IKKE trenger å være ebay Selvfølgelig kjøper jeg ikke noe fra ebay og gir kun det. Trashy ass Men da hører det vel kanskje hjemme i en annen tråd enn ebay-tråden? Anonymous poster hash: 44666...91b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. april 2014 #11412 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Men da hører det vel kanskje hjemme i en annen tråd enn ebay-tråden? Anonymous poster hash: 44666...91b Hvorfor, det? Tenkte at kanskje blant de flere hundre som stikker innom her, så kanskje noen har vært i en konfirmasjon i løpet av livet og kanskje har noen snedige tips I stedet for å opprette en ny tråd. Det er mye tips på ebay, som man kan finne litt bedre kvalitet/ekte av her i Norge. Men nå blir det avsporing. Regner ikke med å få noen tips fra deg, Anonym, så da stopper vi her Endret 27. april 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11413 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg venter noen klær som jeg har bestilt på ebay. Det er fra en selger som ikke selger så mye, så vet ikke om det kommer rett fra fabrikken eller om selgeren har hatt varene hjemme til seg. Men er det slik at det kan være lurt å fryse plaggene med en gang man får de, siden det kan være veggdyr på de? Synes å ha lest noe om dette her før. Anonymous poster hash: c931b...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11414 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg venter noen klær som jeg har bestilt på ebay. Det er fra en selger som ikke selger så mye, så vet ikke om det kommer rett fra fabrikken eller om selgeren har hatt varene hjemme til seg. Men er det slik at det kan være lurt å fryse plaggene med en gang man får de, siden det kan være veggdyr på de? Synes å ha lest noe om dette her før. Anonymous poster hash: c931b...534 Jeg fryser alltid, uansett, når jeg handler fra ebay. Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11415 Del Skrevet 27. april 2014 Skal man legge bare plagget i fryseren eller hele pakken med konvolutten og alt i? Må man legge plagget i fryseren med en gang man åpner pakken, slik at veggdyrene ikke kommer levende inn i huset? Hvor lenge bør plagget legges i fryseren? Anonymous poster hash: c931b...534 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 27. april 2014 #11416 Del Skrevet 27. april 2014 Er ikke så flink til å søke og finne bra produkter på ebay. Så jeg lurte på om noen kan hjelpe meg litt? Noen som har tips til utelys som jeg kan henge opp? Koselig å ha om sommeren. Tips til kortbukser med en form som gjør at rumpen ser litt løftet og rund ut? Tenker både å ha på stranden og pent topper som passer bra til kortbuksen hadde også vert pluss! Tips til en pen sommerkjole for en person med små pupper og som er litt bred i overkroppen (guttefasong). Belte rundt livet gjør bare at jeg ser bredere ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 27. april 2014 #11417 Del Skrevet 27. april 2014 Mine siste ebay kjøp: Falske vipper som jeg bare elsker! Kjøper for 3. eller 4. gang nå http://www.ebay.com/itm/360711072778?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Sminkekoster, gleder meg til de kommer i posten! Trenger sårt nyehttp://www.ebay.com/itm/310719695578?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Billig foundation kost http://www.ebay.com/itm/261446679736?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Nydelig skjørt i fargen nude:http://www.ebay.com/itm/290924388330?var=590131978531&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11418 Del Skrevet 27. april 2014 Ville ihvertfall ikke kjøpt konfirmasjonsgave på ebay... TrashyAnonymous poster hash: 183a9...3ed Selges nå en del ting på eBay som sikkert kunne egnet seg som konfirmasjonsgave. Er jo mange samleobjekter, intrumenter osv. Her i huset har vi f.eks. kjøpt saksofon på eBay til et par tusen. Alt trenger ikke være kinaræl. Anonymous poster hash: ae20b...08d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 27. april 2014 #11419 Del Skrevet 27. april 2014 Noen som har kjøpt noe interiør på ebay? Dekorasjoner, vaser, skåler, duker osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11420 Del Skrevet 27. april 2014 Skal man legge bare plagget i fryseren eller hele pakken med konvolutten og alt i? Må man legge plagget i fryseren med en gang man åpner pakken, slik at veggdyrene ikke kommer levende inn i huset? Hvor lenge bør plagget legges i fryseren? Anonymous poster hash: c931b...534 Jeg åpner gjerne konvolutten/pakken ute slik at den går rett i søpla, og så hiver jeg klærne i fryseren med en gang jeg kommer inn. Tar gjerne en bærepose utenpå, eller en brødpose. Lar de ligge i minst tre døgn. Noen ganger glemmer jeg av at jeg har noe fryseren Hiver det så rett i maskinen. Er ikke så flink til å søke og finne bra produkter på ebay. Så jeg lurte på om noen kan hjelpe meg litt? Noen som har tips til utelys som jeg kan henge opp? Koselig å ha om sommeren. Tips til kortbukser med en form som gjør at rumpen ser litt løftet og rund ut? Tenker både å ha på stranden og pent topper som passer bra til kortbuksen hadde også vert pluss! Tips til en pen sommerkjole for en person med små pupper og som er litt bred i overkroppen (guttefasong). Belte rundt livet gjør bare at jeg ser bredere ut.. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=outdoor+lighting&_osacat=20498&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1311.R1.TR11.TRC1.A0.H0.Xstring+li&_nkw=string+lights&_sacat=0 Jeg vet ikke om du vet det, men under der jeg har skrevet string lights (i søkefeltet) står det mange andre søkeord i blå skrift. De kan du trykke på og så får du opp andre ting det er vanlig å søke på innenfor samme tema. Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå