Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Osis - Dust It

Jeg elsker hårpudderet. Betaler 120 kr pr. flaske når jeg kjøper det på blivakker.no - Og her ble det 113 kr for 8 flasker.

Har du fått Dust Itene? Det er jo latterlig billig, lurer på om de er ekte? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått Dust Itene? Det er jo latterlig billig, lurer på om de er ekte? :klo:

Det er noen i tråden her som har verifisert at de er ekte:) gleder meg til og få mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen i tråden her som har verifisert at de er ekte:) gleder meg til og få mine!

Nesten så jeg har vanskelig for å tro det.. Er jo så billig!! :hakeslepp: ...får bestille og se, om det viser seg at de er uekte så er det ikke såå mye penger bortkastet ;)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg har vanskelig for å tro det.. Er jo så billig!! :hakeslepp: ...får bestille og se, om det viser seg at de er uekte så er det ikke såå mye penger bortkastet ;)

den selges jo på blivakker.no for nesten samme pris da.. så så billig er det vel ikke? :)

Endret av PurpleRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

113 kr for 8 flasker er ganske mye billigere enn blivakker..

Åja, var det åtte ja. Leste ikke så nøye jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite spørsmål: Har noen kjøpt større ting fra eBay?

Jeg tenkte å kjøpe et klorestativ til min kattepus - det er jo så mye billigere! Men vil det ta lenger tid etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåwh, var ikke disse Diaryplanner/Journalène] kjempe stilige?

Her er noen mindre...

Jeg ville hatt den største selv, og gjerne den mindre til lillesøstra mi på 11 og ei på 18... de er veldig jentene begge to:p

Men blir de for barnslige tror dere? Jeg har selv vært på jakt etter ny filofax/år planlegger og synes disse var kjempe kule!

Hva synes dere?:)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåwh, var ikke disse Diaryplanner/Journalène] kjempe stilige?

Her er noen mindre...

Jeg ville hatt den største selv, og gjerne den mindre til lillesøstra mi på 11 og ei på 18... de er veldig jentene begge to:p

Men blir de for barnslige tror dere? Jeg har selv vært på jakt etter ny filofax/år planlegger og synes disse var kjempe kule!

Hva synes dere?:)

Jeg synes de var kjempesøte. :jepp: Særlig de med muffins på. Og jeg er 27 år. :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og portoene på blivakker er vel mye høyere enn ebay,husker at det var derfor jeg kjøpte på ebay istedenfor blivakker...

Det sto det var gratis frakt.

Men klart det var mye billigere å kjøpe åtte på ebay, enn en på blivakker til samme pris(selvom jeg ikke synes det var så ille pris likevel) bare jeg som ikke leste ordetlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...