Gjest loren Skrevet 8. november 2011 #601 Del Skrevet 8. november 2011 Det er også lettvint å bare google "XX USD in NOK" - så får du opp prisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2011 #602 Del Skrevet 8. november 2011 Det er også lettvint å bare google "XX USD in NOK" - så får du opp prisene Eller bruke denne: http://www.finn.no/finn/travel/info/currency Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 8. november 2011 #603 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg vil anbefale å bruke tollvesenet sine kurser da det er de som bestemmer om man må betale toll og moms. http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 8. november 2011 #604 Del Skrevet 8. november 2011 Siste innspurt på kalendergaver og litt annet. Håper bare det kommer i tide:) Neglklipper Klistremerker til neglene Pandaøredobber Blomsterøredobber Armbånd Sminkepung Tosidet julepapir Mer Plaster Gavebokser Mer Jule gave"pose" Tannbørste Bokmerkebinders Tegnestifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klesklypa Skrevet 8. november 2011 #605 Del Skrevet 8. november 2011 Ammepute (gave til venninne som er gravid). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carino Skrevet 8. november 2011 #606 Del Skrevet 8. november 2011 Sjøhest som lyser og spiller musikk Til min 5 mnd. gamle sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. november 2011 #607 Del Skrevet 9. november 2011 Osis - Dust It Jeg elsker hårpudderet. Betaler 120 kr pr. flaske når jeg kjøper det på blivakker.no - Og her ble det 113 kr for 8 flasker. Har du fått Dust Itene? Det er jo latterlig billig, lurer på om de er ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 9. november 2011 #608 Del Skrevet 9. november 2011 Har du fått Dust Itene? Det er jo latterlig billig, lurer på om de er ekte? Det er noen i tråden her som har verifisert at de er ekte:) gleder meg til og få mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. november 2011 #609 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Det er noen i tråden her som har verifisert at de er ekte:) gleder meg til og få mine! Nesten så jeg har vanskelig for å tro det.. Er jo så billig!! ...får bestille og se, om det viser seg at de er uekte så er det ikke såå mye penger bortkastet Endret 9. november 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 9. november 2011 #610 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Nesten så jeg har vanskelig for å tro det.. Er jo så billig!! ...får bestille og se, om det viser seg at de er uekte så er det ikke såå mye penger bortkastet den selges jo på blivakker.no for nesten samme pris da.. så så billig er det vel ikke? Endret 9. november 2011 av PurpleRose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 9. november 2011 #611 Del Skrevet 9. november 2011 den selges jo på blivakker.no for nesten samme pris da.. så så billig er det vel ikke? 113 kr for 8 flasker er ganske mye billigere enn blivakker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 9. november 2011 #612 Del Skrevet 9. november 2011 113 kr for 8 flasker er ganske mye billigere enn blivakker.. Åja, var det åtte ja. Leste ikke så nøye jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 10. november 2011 #613 Del Skrevet 10. november 2011 Og portoene på blivakker er vel mye høyere enn ebay,husker at det var derfor jeg kjøpte på ebay istedenfor blivakker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 10. november 2011 #614 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. november 2011 #615 Del Skrevet 10. november 2011 Et lite spørsmål: Har noen kjøpt større ting fra eBay? Jeg tenkte å kjøpe et klorestativ til min kattepus - det er jo så mye billigere! Men vil det ta lenger tid etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 10. november 2011 #616 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Nåwh, var ikke disse Diaryplanner/Journalène] kjempe stilige? Her er noen mindre... Jeg ville hatt den største selv, og gjerne den mindre til lillesøstra mi på 11 og ei på 18... de er veldig jentene begge to:p Men blir de for barnslige tror dere? Jeg har selv vært på jakt etter ny filofax/år planlegger og synes disse var kjempe kule! Hva synes dere? Endret 10. november 2011 av redstar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2011 #617 Del Skrevet 10. november 2011 Nåwh, var ikke disse Diaryplanner/Journalène] kjempe stilige? Her er noen mindre... Jeg ville hatt den største selv, og gjerne den mindre til lillesøstra mi på 11 og ei på 18... de er veldig jentene begge to:p Men blir de for barnslige tror dere? Jeg har selv vært på jakt etter ny filofax/år planlegger og synes disse var kjempe kule! Hva synes dere? Jeg synes de var kjempesøte. Særlig de med muffins på. Og jeg er 27 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 10. november 2011 #618 Del Skrevet 10. november 2011 Hehe jeg er selv 23 og jeg synes de var anderledes og stilige... Tror jeg spanderer på meg en slik en jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 10. november 2011 #619 Del Skrevet 10. november 2011 Og portoene på blivakker er vel mye høyere enn ebay,husker at det var derfor jeg kjøpte på ebay istedenfor blivakker... Det sto det var gratis frakt. Men klart det var mye billigere å kjøpe åtte på ebay, enn en på blivakker til samme pris(selvom jeg ikke synes det var så ille pris likevel) bare jeg som ikke leste ordetlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. november 2011 #620 Del Skrevet 10. november 2011 Nåwh, var ikke disse Diaryplanner/Journalène] kjempe stilige? De var veldig søte, og hadde det ikke vært for at jeg bruker mobilen til all planlegging (Kalender + Evernote) så hadde disse vært morsomme å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå