Gjest Applecore Skrevet 6. november 2011 #581 Del Skrevet 6. november 2011 Verdenskart Her ender jeg min ebay-karriere.. for uka.. med mindre noen kommer med noe genialt jeg må ha Tøft!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 6. november 2011 #582 Del Skrevet 6. november 2011 STILIG! Tøft!! :D Det finnes i travel edition også, så man kan ha det med rundt på reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 6. november 2011 #583 Del Skrevet 6. november 2011 Kjøpte denne for en stund siden og når jeg fikk den var den ødelagt. Sendte mail til selger og fikk beskjed om å ta bilde. Fikk svar nå: "dear riiikke, sorry for that,maybe it damaged on the road, we give you a discount,refund 60% to you,ok? wait for your reply,thanks. --Helen" Jeg kan jo ikke godta dette? Selv om det ikke er selgers feil at den ble ødelagt akkurat da. Synes selv at varen så greit pakket inn, men den var jo tydligvis ikke det da. Hva kan jeg svare henne? Mener jeg har krav på en ny vare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #584 Del Skrevet 6. november 2011 Kjøpte denne for en stund siden og når jeg fikk den var den ødelagt. Sendte mail til selger og fikk beskjed om å ta bilde. Fikk svar nå: "dear riiikke, sorry for that,maybe it damaged on the road, we give you a discount,refund 60% to you,ok? wait for your reply,thanks. --Helen" Jeg kan jo ikke godta dette? Selv om det ikke er selgers feil at den ble ødelagt akkurat da. Synes selv at varen så greit pakket inn, men den var jo tydligvis ikke det da. Hva kan jeg svare henne? Mener jeg har krav på en ny vare.. Selgeren har skrevet nederst i annonsen hva som kreves for å få ny, les der du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 7. november 2011 #585 Del Skrevet 7. november 2011 26 pakker på tur. Kvinneguidens brukere, hva gjør dere med meg?! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 7. november 2011 #586 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg har kjøpt cupcake former http://viewitem.eim.ebay.no/60-Silver-Muffin-Cupcake-Paper-Cases-Liners-Cups-50mm/260885921298/item Jeg ser det står at selgeren ikke sender til Norge, men kjøpte akkurat det samme fra en annen selger. http://viewitem.eim.ebay.no/72-x-Cupcake-Fairy-cake-bun-cases-Retro-red-spot-design/150555721540/item Endret 7. november 2011 av ^KinderMaxi^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 7. november 2011 #587 Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan sorterer man sånn at man bare finner ting som sendes til norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 7. november 2011 #588 Del Skrevet 7. november 2011 ring ring ble visst et par ringer til de er såå fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 7. november 2011 #589 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Hvordan sorterer man sånn at man bare finner ting som sendes til norge? først skriver du inn det du vil søke på, så finner du "advanced" ved siden av søkefeltet. scroll deg ned til "location", huk av "only show items" og så huker du av "availeble to" og finner norge i rullgardina der. scroll så helt ned på siden og trykk på search. Endret 7. november 2011 av PurpleRose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 7. november 2011 #590 Del Skrevet 7. november 2011 Hårdingser Uglesmykke Søt ring Uglering Kakesprøyte Kakesprøyteposer Refleks Lypsyl Små gaveposer Liten LED-projektor som viser klokka Målebånd Fjær-øreringer Skjerf med stjerner Kamerasmykke Tåsokker Tubeskviser Tannbørsteholdere Lommespeil som ser ut som oreokjeks Flaskeåpner som ser ut som en nøkkel Skjerf med hodeskaller Vinflaskekork Bredt armbånd med elefanter Minivisp Veskeholder Kakepyntfarge Noen som sa kalendergavebonanza? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carino Skrevet 7. november 2011 #591 Del Skrevet 7. november 2011 Bruker dere ebay.no eller ebay.com? jeg har begge deler på favoritter, men skjønner ikke helt forskjellen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 7. november 2011 #592 Del Skrevet 7. november 2011 Bruker dere ebay.no eller ebay.com? jeg har begge deler på favoritter, men skjønner ikke helt forskjellen... må bruke .com, får flere treff når du søker. vet ikke helt hva forskjellen på den norske er, men den er ihvertfall ubrukelig i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 7. november 2011 #593 Del Skrevet 7. november 2011 Dere er farlige... =S Kommer tilbake med mine favoritter etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 8. november 2011 #594 Del Skrevet 8. november 2011 må bruke .com, får flere treff når du søker. vet ikke helt hva forskjellen på den norske er, men den er ihvertfall ubrukelig i forhold Åja, jeg liker den norske ganske godt jeg - greit å ha pris og frakt i NOK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 8. november 2011 #595 Del Skrevet 8. november 2011 Bruker dere ebay.no eller ebay.com? jeg har begge deler på favoritter, men skjønner ikke helt forskjellen... Jeg bruker Ebay.com og Ebay.co.uk, men aldri .no. Er litt usikker på forskjellen, men vil tro at på hver enkelt side finner man også de som selger kun til det spesifikke land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 8. november 2011 #596 Del Skrevet 8. november 2011 Åja, jeg liker den norske ganske godt jeg - greit å ha pris og frakt i NOK Det blir bare en vanesak. Jeg har et valuta verktøy på skrivebordet, en i dollar og en i pund, så det tar to sek å finne ut hva det blir. Veldig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 8. november 2011 #597 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg bruker også .com og co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent... Skrevet 8. november 2011 #598 Del Skrevet 8. november 2011 Hei! Jeg bruker både .com og co.uk, men syntes utvalget er større på .com. Her er noe jeg har handlet i det siste: Julesmekker Juletre scrapbooking Reinsdyr osv til scrapbooking Silkeskjerf Slikkepott Foto klistemerker Sovepose til baby Antiskli sokker Dette er en morsom tråd. Får masse inspirasjon av dere andre KG brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. november 2011 #599 Del Skrevet 8. november 2011 Her må jeg følge med! Det siste jeg kjøpte va dagkrem fra Ole Henriksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carino Skrevet 8. november 2011 #600 Del Skrevet 8. november 2011 Da skal jeg teste alle sortene ebay tenker jeg... :gjeiper: Takk for gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå